Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > .::MEDİNEWEB DİN HİZMETLERİ ALAN BİLGİSİ SINAVLARI-(DHBT).::. > DHBT-(Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi) > DHBT-Diyanet'in Duyuruları

Konu Kimliği: Konu Sahibi serpil,Açılış Tarihi:  07Haziran 2014 (01:18), Konuya Son Cevap : 07Haziran 2014 (01:52). Konuya 2 Mesaj yazıldı

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Değerlendirme
Alt 07Haziran 2014, 01:18   Mesaj No:1
Medineweb Kıdemli Üyesi
serpil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:serpil isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 43
Üyelik T.: 03 Temmuz 2007
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Yaş:38
Mesaj: 316
Konular: 35
Beğenildi:16
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart diyanet personeli olmak için yeterlilik kriterleri

diyanet personeli olmak için yeterlilik kriterleri

KUR’AN KURSU ÖĞRETİSİ UZMAN ÖĞRETİCİ VE BAŞ ÖĞRETİCİ YETERLİKLERİ.
Kur’an kursu öğreticisi yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟an-ı Kerim‟ ?Maharic-i Huruf?a ve ?Tecvit? kurallarına riayet ederek okur.
2. Kur‟n-ı Kerim tarihini ana hatlarıyla açıklar.
3. Kur‟n-ı Kerim‟n 30. Cüzü ile Yasin, Mük, Hucurat, Fetih ve Rahman sureleriyle, Bakara 1-5, 255, 285-286, Haşr Suresi 20-24. ayetleri ezbere okur.
4. Tecvit kurallarını öneklerle açıklar.
5. Kur‟an-ı Kerim‟en ezbere okuduğ ayet ve surelerin anlamlarını açıklar.
6. Kur'an-ı Kerim‟n temel öelliklerini ve ana konularını açıklar.
7. Kur'an-ı Kerim‟e ilgili temel kavramları açıklar


8. Temel İslam Bilimler ile ilgili belli başlı Türkçe kaynaklardan etkin biçimde yararlanır.
9. İtikat, ibadet, ahlak ve siyerle ilgili dinî kavramların anlamlarını açıklar.
10. İtikadî ve fıkhî mezhepleri ana hatlarıyla açıklar.
11. İnanç, ibadet ve ahlak esaslarını açıklar.
12. Hz. Peygamberin hayatını açıklar.
13. İslam‟ın doğduğu ortamın dini, kültürel, siyasi, toplumsal vb. özelliklerini açıklar.
14. Hz. Peygamberin söz, tutum ve davranışlarından örnekler verir.
15. Ayet ve hadisleri yorumlarken günün şartları, ihtiyaçları ve sorunlarıyla ilişki kurar.
16. Ayet ve hadisleri yorumlarken diğer bilimlerin verilerinden yararlanır.
17. Yaşayan dünya dinlerini ana hatlarıyla açıklar.
18. Görevinin gerektirdiği düzeyde Arapça‟yı kullanır.
Alıntı ile Cevapla

Konu Sahibi serpil 'in açmış olduğu son Konular Aşağıda Listelenmiştir
Konu Forum Son Mesaj Yazan Cevaplar Okunma Son Mesaj Tarihi
insan vucudunu inceleyıpde imana gelmeyen... Tıbbı Nebevi ve Alternatif Tıp serpil 0 1678 18 Kasım 2014 20:14
Diyanet İşleri Başkanlığı Mesleki Bilgiler Seviye... ÖSYM'den Duyurular serpil 0 2711 01 Kasım 2014 18:00
Medineweb Üyelerine KPSS karma özetler KPSS (İ.H.L-İlahiyat) serpil 4 2760 27 Temmuz 2014 23:59
Medineweb Üyelerine DHBT karma özetler Siyer nurşen35 1 4277 27 Temmuz 2014 23:57
Medineweb Üyelerine Hz. Muhammed ve Evrensel... Siyer serpil 0 3076 27 Temmuz 2014 23:56

Alt 07Haziran 2014, 01:21   Mesaj No:2
Medineweb Kıdemli Üyesi
serpil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:serpil isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 43
Üyelik T.: 03 Temmuz 2007
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Yaş:38
Mesaj: 316
Konular: 35
Beğenildi:16
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: diyanet personeli olmak için yeterlilik kriterleri

b. Özel Yeterlikleri
1. Bireyin gelişim basamaklarını (zihinsel, duyusal, kütüel, sosyal, dini ve ahlakîvb.) açıklar.
2. Öğencinin bireysel ilgi, ihtiyaçve yetenekleri ile öğenme öelliklerini belirler.
3. Öğencilerin gelişmine uygun öğenme-öğetme ortamları oluşturur.
4. Öğencilerin sorunlarının çözümü için ilgili kişi ve uzmanlarla işirliğ yapar.
5. Uyguladığı eğtim programlarının temel özelliklerini açıklar.
6. Öğetimi öğencilerin ihtiyaçarına ve öğetimin amaçarına uygun planlayarak yürütür
8. Din öğetimi ilke, yötem ve tekniklerini kullanır.
9. Öğenenlerin özelliklerine uygun materyalleri seçrek, etkili bir şekilde kullanır.
10. Gerçkleştirdiği din eğtiminin etkililiğini belirlemeye yönelik ölçme-değerlendirme teknik ve araçarını etkili bir biçmde kullanır.
11. Eğtim hizmetlerinde yerel ve bögesel dinamiklerin farkında olur.
12. Öğenme-öğetme süecini değrlendirir.
13. Öğetim süecindeki eksiklikleri belirleyerek tedbir alır
14. Zamanı etkili ve verimli kullanır.
15. Görevi çerçevesinde dinî konularda danışmanlık ve rehberlik yapar.
16. ĠetiĢm ve dini danışmanlığın temel ilkelerini açıklar.
17. Hedef kitle ile (çocuk, ergen, yetişin) etkili iletişim kurma becerisine sahiptir.
18. Kurs kaynaklarını etkili kullanır.
19. Sorun çöme becerisine sahiptir.
B. Kur’an kursu uzman öğeticisi yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟n-ı Kerim‟ ?tahkik?, ?tedvir? ?hadr? usullerine göe yüüden okur.
2. Kur‟n-ı Kerim hafızıdır.
3. Belli başlı Tükç meal ve tefsirlerden yararlanır.
{22}
 
4. Kur‟n-ı Kerim meallerini usulüe uygun kullanır.
5. Kur'an-ı Kerim‟e ilgili temel kavramları ve aralarındaki iliĢileri açıklar.
6. Belli başlı Tükç meal ve tefsirleri ana öellikleri ile açıklar.
7. İikat, ibadet, ahlak ve siyerle ilgili dinîkavramları analiz eder.
8. Temel İslam bilimleri ile ilgili belli başlı kaynakları etkili bir şekilde kullanır.
9. Gücel dinîakım ve oluĢmları ana öellikleriyle açıklar.
10. Ġikadîve fıkhîmezheplerin gücel dinîakım ve oluĢmlarla iliĢisini açıklar.
11. YaĢyan düya dinlerini ana hatlarıyla analiz eder.
12. Ġadetlerin dayandığı fıkhı delilleri açıklar.
13. Ġadetlerle ilgili farklı mezhep göüĢerini yorumlar.
14. Ġanç-ibadet -ahlâ iliĢisini kurar.
15. Ġk döem Ġlam tarihindeki olayları sebep-sonuçarıyla açıklar.
16. Göevinin gerektirdiğ düeyde Arapç ve Osmanlıca‟ı kullanır.
17. Hz. Peygamberin sö, tutum ve davranıĢarından ilkeler çıkarır.
b. Özel Yeterlikleri
1. Öğencinin bireysel ilgi, ihtiyaçve yetenekleri ile öğenme öelliklerini analiz eder.
2. ĠetiĢm ve rehberlik ilke, yötem ve tekniklerini hedef kitlenin ihtiyacına uygun kullanır
3. Kur‟n-ı Kerim‟n yüüe ve ezbere öğetiminin ilke ve yötemlerini analiz eder.
4. Öğetimin amaçarına uygun öğetim materyalleri geliĢirir.
5. Öğetim ortamını, öğetimin amaçarı doğultusunda analiz eder.
6. Kursu ve eğtim faaliyetlerini geliĢirici projeler üetir
7. Gerektiğnde eğtim-öğetim faaliyetlerinin planlanıp uygulanmasında ilgili kiĢ, birim, kurum ve kuruluĢarın desteğni alır.
8. Hedef kitlenin (çcuk, ergen, yetiĢin) sosyo-ekonomik, kütüel ve dini öelliklerini analiz eder.
9. Yöetici durumunda olan öğeticiler, kurs hizmetlerinin planlanması, yüüümesi ve değrlendirmesinde çğaĢyöetim ilkelerini yorumlar.
C. Kur’an kursu baĢöğeticisi yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟n kıraatını AĢre-takrib-tayyibe düeyinde uygular.
2. Dini musiki bilgi ve becerisine sahiptir.
3. Tefsir, hadis ve fıkıh kaynaklarından yararlanmayla ilgili temel ilkeleri ve yötemleri etkili bir Ģkilde kullanır.
4. Ġikadîve fıkhîmezheplerin temel öelliklerini açıklar.
5. Gücel dinîakım ve oluĢmları değrlendirir.
6. Ġk döem Ġlam tarihindeki olayları sebep-sonuçarıyla analiz eder.
7. Kur'an-ı Kerim‟n temel öelliklerini ve ana konularını analiz eder.
8. Ġadetlerin dayandığı fıkhîdelilleri analiz eder.
9. Din-ahlâ iliĢisini analiz eder.
{23}
b. Özel Yeterlikleri
1. GerçkleĢirdiğ din eğtiminin etkililiğni belirlemeye yöelik öçe-değrlendirme teknik ve araçarı geliĢirir.
2. Kursu ve eğtim faaliyetlerini geliĢirici projeler yüüü.
3. Yöetici durumunda olan öğeticiler kurs hizmetlerinin planlanması, yüüümesi ve değrlendirmesinde çğaĢyöetim ilkelerine göe hareket eder.
4. Kur‟n kursundaki din eğtiminin etkililiğni belirlemeye yöelik yeni öçe-değrlendirme teknik ve araçarı geliĢirir.
5. Öğetimi planlama ve düenlemede meslektaĢarına rehberlik eder.
6. Din öğetiminde kullanılabilecek araç-gereçve materyallerin geliĢirilmesi hususunda meslektaĢarına rehberlik eder.
IX. ĠAM-HATĠ UZMAN ĠAM-HATĠ VE BAġĠAM-HATĠ YETERLĠLERĠ
A. Ġam-hatip yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟n-ı Kerim‟ usulüe uygun okur.
2. Yasin, Mük, Rahman ve Nebe sureleriyle Buruc‟an Nâ‟ kadar olan sureleri, Bakara Suresi 1-5, 255, 285-286, HaĢ Suresi 20-24. ayetleri ezbere okur.
3. Kur‟an-ı Kerim‟en ezbere okuduğ sure ve ayetlerin anlamlarını bilir.
4. Tecvit kurallarını öneklerle açıklar.
5. Kur'an-ı Kerim‟e ilgili temel kavramları açıklar.
6. Kur'an-ı Kerim‟n temel öelliklerini ve ana konularını açıklar.
7. Belli baĢı Tükç meal, tefsir, hadis, itikat, ibadet, siyer ve Ġlam tarihi ile ilgili kaynaklardan yararlanır.
8. Ġikat, ibadet, ahlak ve siyerle ilgili dinîkavramların anlamlarını açıklar.
9. Ġikadîve fıkhîmezhepleri ana hatlarıyla açıklar.
10. Ġlam inanç ibadet ve ahlakının temel esas ve ilkelerini açıklar.
11. Ġanç-ibadet-ahlak iliĢisini açıklar.
12. Hz. Peygamberin hayatını ana hatlarıyla açıklar.
13. Hz. Peygamberin sö, tutum ve davranıĢarından önekler verir.
14. Ayet ve hadisleri yorumlarken güü Ģrtları, ihtiyaçarı ve sorunlarıyla iliĢi kurar.
15. YaĢyan düya dinlerini ana hatlarıyla açıklar.
b. Özel Yeterlikleri
1. Namazları usulüe uygun kıldırır.
2. Ġkelerine uygun hutbe ve vaaz sunar.
3. Vaaz ve hutbelerin muhatap kitle üerindeki etkililik düeyini değrlendirir.
4. Cenaze ile ilgili dinîgöevleri usulüe uygun yapar.
5. Yapılması mutad olan duaları (niĢn, nikâ, hatim, yemek, yağur, açılıĢ vb.) usulüe uygun yapar.
{24}
 
6. Din hizmetlerinde hedef kitleye uygun rehberlik ve dini danıĢanlık ilke, yötem ve tekniklerini uygular.
7. Öemli gü ve gecelerde program düenler.
8. Mesleğyle ilgili geliĢeleri ve yayınları takip eder.
9. KiĢsel ve mesleki geliĢmine katkıda bulunacak bilimsel ve kütüel etkinliklere katılır.
10. Hedef kitlenin (çcuk, ergen, yetiĢin) geliĢm ve öğenme öelliklerini açıklar.
11. Hedef kitlenin (çcuk, ergen, yetiĢin) ilgi, ihtiyaçve beklentilerini tespit eder.
12. Kur‟n‟ı Kerim‟ yüüden ve ezberden öğenme-öğetme strateji, ilke ve yötemlerini uygular.
13. Yaygın din eğtim ve öğetimi süeçerini temel öellikleriyle açıklar.
14. Yaygın din eğtiminde kullanılan strateji, yötem ve teknikleri uygular.
15. Uyguladığı eğtim programlarının temel öelliklerini (amaçarını, ilkelerini, uygulama süeçerini vb.) açıklar.
16. Öğenenlerin öelliklerine uygun araç-gereçve öğenme-öğetme materyalleri kullanır.
17. Öğenenlerin kendilerini fiziki ve psikolojik açıdan rahat ve güende hissetmelerini sağayacak olumlu bir öğenme ortamı oluĢurur.
18. Zamanı etkili ve verimli kullanır.
19. GerçkleĢirdiğ din hizmetlerinin etkililiğni değrlendirir.
20. Caminin bulunduğ çvrenin sosyo-ekonomik, dini ve kütüel öelliklerini açıklar.
21. Sosyal iletiĢm becerisine sahiptir.
22. Sahip olduğ bilgi, beceri, gögüve aile hayatı ile çvresine öneklik eder.
B. Uzman imam-hatip yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟n-ı Kerim‟ ?tahkik?, ?tedvir? ?hadr? usullerine göe yüüden okur.
2. Kur‟n-ı Kerim hafızıdır.
3. Sesini ayetlerin anlamına uygun olarak kullanır.
4. Kur‟an-ı Kerim‟en okuduğ sure ve ayetleri açıklar.
5. Belli baĢı Tükç meal ve tefsirleri analiz eder.
6. Ġikat, ibadet, ahlak ve siyerle ilgili dinîkavramları analiz eder.
7. Ġlami ilimlerin usul ve tarihini analiz eder.
8. Ġlam inançve ibadet esaslarını nasslardaki dayanaklarıyla analiz eder.
9. Gücel dinîakım ve oluĢmları ana öellikleriyle açıklar.
10. Ayet ve hadisleri yorumlarken diğr bilimlerin verilerinden yararlanır.
11. YaĢyan düya dinlerini ana hatlarıyla analiz eder.
12. Orta düeyde Arapç ve Osmanlıca‟ı kullanır.
b. Özel Yeterlikleri
1. Önek hutbe ve vaaz hazırlar.
2. Hedef kitlenin (çcuk, ergen, yetiĢin) geliĢm ve öğenme öelliklerini analiz eder.
{25}
 
3. Hedef kitlenin (çcuk, ergen, yetiĢin) ilgi, ihtiyaçve beklentilerini tespit analiz eder.
4. Yaygın din eğtim ve öğetimi süeçerini analiz eder.
5. Uyguladığı eğtimin temel öelliklerini (amaçarını, ilkelerini, uygulama süeçerini vb.) değrlendirir.
6. Caminin bulunduğ çvrede bulunan diğr kurum, kuruluĢarla (Mütüü, Kur‟n Kursu, Ġmam Hatip Lisesi, Ġâiyat Fakütesi, vb.) iletiĢm kurar.
7. Din hizmetlerindeki problemlere yöelik araĢırmalar yapar.
8. Din hizmetlerini geliĢirici projeler üretir.
9. Din hizmetleri ve yaygın din eğtim-öğetimi süeçerinin planlanması konusunda meslektaĢarına rehberlik eder.
10. Din hizmetleri ve yaygın din eğtim-öğetiminde kullanılabilecek araç-gereçve materyallerin kullanımı hususunda meslektaĢarına rehberlik eder.
C. BaĢimam-hatip yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟n kıratını AĢre-takrib-tayyibe düeyinde uygular.
2. Ayetleri anlamlarına uygun okuma bilgi ve becerisine sahiptir.
3. Belli baĢı Tefsir, Hadis, Fıkıh, Kelam, Tasavvuf, Siyer ve Ġlam tarihi ile ilgili kaynakların temel öelliklerini değrlendirir.
4. Ġlamîilimlerin usul ve tarihini değrlendirir.
5. Ġikadîve fıkhîmezheplerin göüĢerini analiz eder.
6. Ġlam inançve ibadet esaslarını nasslardaki dayanaklarıyla değrlendirir.
7. Ġlam ahlakının temel esas ve ilkelerini değrlendirir.
b. Özel Yeterlikleri
1. Hedef kitlenin (çcuk, ergen, yetiĢin) ilgi, ihtiyaçve beklentilerini tespit ederek değrlendirir.
2. Yaygın din eğtim ve öğetimi süeçerini değrlendirir.
3. Din hizmetleri ve yaygın din eğtim ve öğetimindeki problemleri belirlemeye yöelik araĢırmaları yaparak raporlaĢırır.
4. Din hizmetlerini geliĢirici projeler üeterek uygular.
5. Eğtim teknolojisindeki geliĢm ve değĢmlerin din hizmetleri alanlarında kullanılabilirliğ konusunda araĢırmalar yapar.
6. Din hizmetleri alanında ögü çlıĢalar yaparak meslektaĢarıyla paylaĢır.
X. MÜEZZĠ-KAYYIM VE BAġMÜEZZĠ-KAYYIM YETERLĠLERĠ
A. Müezzin-kayyı yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟n-ı Kerim‟ usulüe uygun okur.
2. Yasin, Mük, Hucurat, Fetih, Rahman ve Nebe sureleriyle Buruc‟an Nâ‟ kadar olan sureleri, Bakara Suresi 1-5, 255, 285-286, HaĢ Suresi 20-24. ayetleri ezbere okur.
3. Kur‟an-ı Kerim‟en ezbere okuduğ ayetlerin anlamlarını açıklar.
{26}
 
4. Tecvit kurallarını öneklerle açıklar.
5. Kur'an-ı Kerimle ilgili temel kavramları açıklar.
6. Kur'an-ı Kerim‟n temel öelliklerini ve ana konularını açıklar.
7. Kur‟n-ı Kerim meallerinden yararlanır.
8. Ġikat, ibadet, ahlak ve siyerle ilgili dinîkavramların anlamlarını açıklar.
9. Ġikat, ibadet, ahlak ve Ġlam tarihi ile ilgili belli baĢı Tükç kaynaklardan yararlanır.
10. Ġlam inançve ibadet esaslarını ana hatlarıyla açıklar.
11. Belli baĢı itikadi ve fıkhi mezhepleri ana hatlarıyla açıklar.
12. Ġanç-ibadet-ahlak iliĢisini açıklar.
13. Hz. Peygamberin hayatını ana hatlarıyla açıklar.
14. Sesini ve nefesini doğu ve etkili kullanma becerisine sahiptir.
15. Hz. Peygamberin sö, tutum ve davranıĢarından önekler verir.
16. YaĢyan düya dinlerini ana hatlarıyla tanır.
b. Özel Yeterlikleri
1. Usulüe uygun müzzinlik yapar.
2. Elektronik ses sistemleri kullanım bilgi ve becerisine sahiptir.
3. Namazları usulüe uygun kıldırır.
4. Hutbe ve vaaz sunma bilgi ve becerisine sahiptir.
5. Cenaze ile ilgili dinîgöevleri usulüe uygun yapar.
6. Yapılması mutad olan duaları (niĢn, nikâ, hatim, yemek, yağur, açılıĢ vb.) usulüe uygun yapar.
7. Cami merkezli yaygın din eğtim-öğetimi faaliyetlerinin yüüümesine katkıda bulunur.
8. Öemli gü ve gecelerde program düenlenmesine katkıda bulunur.
9. Din hizmetlerinin etkili yüüümesi içn katkıda bulunur.
10. Göevinin gerektirdiğ düeyde iletiĢm, rehberlik bilgi ve becerisine sahiptir.
11. Mesleğyle ilgili geliĢeleri ve yayınları takip eder.
12. KiĢsel ve mesleki geliĢmine katkıda bulunacak bilimsel ve kütüel etkinliklere katılır
13. Caminin bulunduğ çvrenin sosyo-ekonomik, dini ve kütüel öelliklerinin farkındadır.
14. Ezan ve salayı usulüe uygun olarak okur.
B. BaĢmüezzin-kayyı yeterlikleri
a. Temel Yeterlikleri
1. Kur‟n-ı Kerim‟ ?Maharic-i Huruf?a ve ?Tecvit? kurallarına riayet ederek, ?tahkik?, ?tedvir? ?hadr? usullerine göe yüüden okur.
2. Kur‟n-ı Kerim hafızıdır.
3. Kur'an-ı Kerim‟n, tarihini, temel öelliklerini ve ana konularını açıklar.
4. Musiki bilgi ve becerisine sahiptir.
5. Ġlam inanç ibadet ve ahlak esaslarını ve dindeki yerini ana hatlarıyla açıklar.
6. Ġanç-ibadet-ahlak iliĢisini analiz eder.
7. YaĢyan düya dinlerini temel öellikleriyle analiz eder.
{27}
 
8. Yeni dini hareket ve oluĢmları tanır.
9. Gücel dini problemlere iliĢin yaklaĢımları değrlendirir.
10. Müzzinliğn tarihi geliĢmini açıklar.
b. Özel Yeterlikleri
1. Ezanları makamlarla okuma bilgi ve becerisine sahiptir.
2. Yaygın din eğtim-öğetimi süeçerini, ilke, strateji, yötem ve tekniklerini açıklar.
3. Ezan ve salayı usulüe uygun okuma konusunda meslektaĢarına rehberlik eder.
4. Kur‟n-ı Kerim‟en konularına uygun aĢırlar okur.
Alıntı ile Cevapla
Alt 07Haziran 2014, 01:52   Mesaj No:3
Medineweb Emekdarı
GÖKCEN_AZRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:GÖKCEN_AZRA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 27691
Üyelik T.: 25 Nisan 2013
Arkadaşları:15
Cinsiyet:ANNE
Memleket:ARZ
Yaş:41
Mesaj: 2.427
Konular: 105
Beğenildi:95
Beğendi:4
Takdirleri:60
Takdir Et:
Standart Cevap: diyanet personeli olmak için yeterlilik kriterleri

düşünceli000
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Konuyu değerlendir
Konuyu değerlendir:

Benzer Konular
Konu Başlıkları Konuyu Başlatan

Medineweb Ana Kategoriler

Cevaplar Son Mesajlar
Diyanet Personeli Siyasi Faliyette Bulunamayacak Mihrinaz Diyanetten Duyurular/Haberler 2 14 Aralık 2017 19:14
Açıktan vekil diyanet personeli alımına düzenleme Medineweb Diyanetten Duyurular/Haberler 1 09 Şubat 2014 01:27
Diyanet personeli için hac seçim kriterleri Medineweb Diyanetten Duyurular/Haberler 0 08 Şubat 2014 15:23
SİYER-İ NEBİ SORULARI /diyanet yeterlilik sınavları için f_kryln Siyer 1 17 Temmuz 2013 00:06
Diyanet Yeterlilik Sınavına hazırlananlar için Medineweb Deneme Sınavlar/Paylaşımlar 3 21 Ekim 2012 23:32

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.