Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > ..::.MEDİNEWEB FORUM GENEL.::. > Edebiyat > Makale ve Köşe Yazıları

Konu Kimliği: Konu Sahibi BEDİİ HAMİT,Açılış Tarihi:  12 Ocak 2011 (13:33), Konuya Son Cevap : 01 Nisan 2014 (01:45). Konuya 102 Mesaj yazıldı

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Değerlendirme: Değerlendirme: Toplam 1 oy almıştır,  ortalama Değerlendirmesi 5,00 puandır.
Alt 14 Ocak 2011, 14:04   Mesaj No:31
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

"Allah,ın selamı hidayete tabi olanlara olsun"


NOT:Hz peygamber dönemimde parti yoktu demek "ahada buraya yazıyorum"ben yarın ümraniyede bir kahvehanede ıstakatalarına okey taşları dizen bazı insanların yanına gideceğim buyrun gelin size orda cevap vereyim olurmuNİZ

Dün sizi bu adrese davet etmiştim sanırım geldiniz.Artık bu saçma soruyada bir kaç cümle ile cevap verebilirz.

Hz peygamber dönemimde parti yoktu demek kurandan nasiplenememek demektir.

Hz peygamber dönemimde kuran Refah partisi yada AKP partsinin isminimi verecekti.Bu partiler kurulacak, bunlara islam adına oy verin yada oy vermeyin mi diye.Ona bakarsak o dönemde Amerikada yoktu,
viski de yoktu,laiklikte yoktu,sosyalizmde yoktu,İsrail devletide yoktu vs vs o dönemde bunlar yok,şimdi bunlar vardır,öyleyse biz viski içebilir bu yeni sistemlere de tabi olabiliriz mi diyeceğiz.

Demiştim bu tarz mahalle arasında kuran sünnetten bi haber insanların kendi aralarında konuştakları şeyler bunlar bu düşüncelerin hiç islami dayanağı yoktur.

Kuran bize isimleri değil vaısfları bildirir o yüzden ayetlere dikkat edilecek olunursa,ayetler kim böyle yaparsa,
yada kim şöyle yaparsa genel hitap kullanır.Kuran uslübünün çağlar üstü olmasının özelliklerindendir bu hitap şekilleri.

Kuran bize temiz,arı,duru olan şeylerin özelliklerini verir.Ama bu özellikleri göremeyenler illaki bulanık necis olan sudan içmek istemekteler.Gerçi kuran necis sularında vasıflarını vermiştir.fakat mesele onu görebilmekte.

Bir başka saçma,yalan,tutarsız bir düşüncede şudur ki,bu düşünceyi bundan yıllarca önce refah partilelr dile getirirlerdi o düşünce şu

Biz düşmanı kendi silahı ile vuracağız derler.

""YaaaaaaaaLaaaaaaaaaaaaN koskoca bir YaaaaaaaLaaaaaaaaaaN""
Eğer bu sözünüzde doğru iseniz şimdi size söyleyeceğim ve düşmanlarılarınızn size karşı kullandıkları öbür silahlarıda kullanın bakalım.Bakalım bu iddanızda ne kadar samimisiniz.

Siyonisltler adı islam olan toplumlar üzerinde ve müslümanlar üzerinde her türlü alçakça silahları tarih boyunca kullanmaktan hiç çekinmemişlerdir.Bu silahları Günümüzde de hiç bir ahlaki kural tanımadan müslümanlar üzerinde uygulamkatalar. Bu alçak siyonistler hiç bir ahlak kurallarını gözetmeyen bir anlayışla bize karşı
Fuhuşu,kadın tüccarlığı,faizi,tefeciliği (ki en büyük İMF dir) ve porno filmleri yaparak sinemalarda internettlerde ve her türlü basın yayın araçlarını kullanarak msülümanların üzerine kurşun yağdırmakmak suertiyle kulanmaktadır.

Hadi bakalım sizde bu silahları kullanın bir görelim.Ne oldu o kadarda olmaz dedğinizi duyar gibiyim.
Olmaz tabi çünki müaslümanlar düşmanları ile mücadele ederken kendisine her yolu mübah görmez göremez.

Yoksa o alçak siyonistlerden ne farkımız kalır.Biz müslümanız ancak bize helal olan dinimize aykırı olmayan
silahlarla onlarla savaşa biliriz.Peygamber efendimiz savaşa giderken bir bildiri dağıtırdı askerlerine

Çocukları,yaşlıları,savaşa,katılmayan kadınları,manastırlarına çekilmiş din adamlarını,hatta ağaçları vs vs bunları öldürmeycek ve tabiata mümkün olduğu zarar vemyeyceksiniz. Buyururdu

Birileine ne oluyorki şimdi kalkmış ben düşmanlarımın bana karşı kullandığı silahlara onlarla savaşacağım diyor
sözünüzde doğru iseniz o zaman yukarıda belirtğim öbür silalarıda kullanırmısınz.Hayır diyorsununz.
O halde her yol bize mübah değil ve olamazda

Kuran ve sünnet ile bağdaşmayan saçma sapan kamyon şöfürlerinin yemek molalarında konuştukları ilim değeri olmayan iddalar ve sözler bunlar.Bu sözler ve iddalar içimizdeki arkadaşalara ait değil yılardır milli selamtçilerin öne sürdükleri zırvalardır.

Müslümanlardan arkadaşım lütfen araya girmeyin

Yazımın devamı var
Alıntı ile Cevapla
Alt 14 Ocak 2011, 15:39   Mesaj No:32
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

yaw yanlış anlama ben sözümü tamamlayayım diye söyledim
yoksa tabiki görüşlerini anlatacaksın bizde okuyacağız inşallah
Alıntı ile Cevapla
Alt 14 Ocak 2011, 16:03   Mesaj No:33
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

İslam düşmanlarına karşı mücadele verilmesi, düşmanı etkisiz hale getirilmesi, veya etkisinin azaltılması, fitnenin yok edilmesi amacıyla oy vermeyecek mi ? Meğer ki oy verdiği parti tam islam olmasa dahi .
Addülhamit 1 adlı üyeden alıntı

"Allah,ın selamı hidayete tabi olanlara olsun"

Bu idda çok önemli,bu iddayı son zamanlarda Abdülaziz bayındır gündeme getirmiştir.Bazı insanlar koskoca
profesör olurlar ama bir türlü adam olamazlar.Bir türlü dos doğru doğrularla doğrulamazlar şairin dediği gibi.

Evet bu cümlede bir düşman olgusu var ve acayiiiiiiiiip bir mantık daha var.

Abdülaziz bayındır diyorki(güya alim.Yaw bir alim kelimesi kalmıştı içi boşalmamış,onunda içini boşalttılar
fettullah gülen mustafa i.oğlu falan feşmekan ne zamandan beri alim oldular onu anlyamadım.Daha dün mavi marmara gemisi olayında israil haklıdır kendisini korumuştur diyen bir insan alimmiş de bizim haberimiz yokmuş hayret,neyse biz konumuza geri dönelim.(
Bunlar bizim tağutlarımız ve dostlarımız

Birde düşman olan tağutlar vardır,biz o düşman olan tağutları alt etmek için bu güzel tağutlarımıza oy verebilir vergi verebilir her türlü desteği sağlayabilir,hatta dost bile edinelebiriz diyorlar.Bu son cimleyi Adülaziz bayındır demiyor demiyor onu ben ekledim.Bende diyorum ki eğer sen bu tağutları bizim tağutlar olarak görüp onlara rey kullanıyor isen düşman olarak görmüyorsan o zaman o tauğutu dost edinmişsiniz demektir.

Sen daha düşmanının kim olduğunu bile anlayamamışsın koskoca prefesör
Bak Allah sana düşmanın kim olduğunu nasıl haber veriyor

Ey iman edenler! Kendi dışınızdakilerden sırdaş edinmeyin. Çünkü onlar size fenalık etmekten asla geri kalmazlar, hep sıkıntıya düşmenizi isterler. Kin ve düşmanlıkları ağızlarından taşmaktadır. Kalplerinde gizledikleri ise daha büyüktür. Düşünürseniz, biz size âyetleri açıkladık.
3/118

Allah sizin düşmanlarınızı çok iyi bilir. Gerçek bir dost olarak Allah yeter. Ve yardımcı olarak da Allah yeter.
4/45

Yeryüzünde sefere çıktığınızda kâfirlerin size bir kötülük yapacağından korkarsanız namazı kısaltmanızda size bir vebal yoktur. Kuşkusuz kâfirler sizin apaçık düşmanınızdır
4/101

İman edenlere karşı düşmanlık yönünden insanların en şiddetlisi olarak yahudileri ve Allah'a ortak koşanları bulursun. Ve yine iman edenlere sevgi bakımından en yakın olarak da: "Biz hıristiyanlarız" diyenleri bulursun. Çünkü onların içlerinde keşişler ve rahipler vardır. Ve onlar büyüklük taslamazlar.
5/82

Daha çok sayıda ayetler vardır.Şeytan ve şeytan dostlarını ve Allaha ortak koşanları,yahudileri,hıristiyanları, islam dışındaki tüm din mensuplarını dost edinen düşmanımız,müslümanlarda ancak dost ve kardeşlerimizdirler.

Adam bu parti islam olmasada diye cümle açıp sonrada isanları bu şirkperest sistemlere davet edebiliyor
Hatta dahada ileri giderek bunlara destek verilmediği takdirde Allah katında sorumlu tutulabileceğını söyleyebiliyor
Abdülaziz bayındır sen kendi dostların ile haşr olacaksın,bende kendi dostlarım ve kardeşlerim ile haşr olunayım
Benim seni ikna etmek gibi ne senden fazla bilgim var,nede ben seni ikna etmeye çalışırım
"Senin yolun sana,benim yolum banadır."

Şimdi bazı insanlar ağızlarını eğip bükerler din adına konuşoyormuş gibi bir imaj vermeye çalışrlar
halbuki konuştukları ve davet ettikleri şeyler haktan yana hiç bir şey değildir

Biz haktan yanaymış gibi anlayayalım diye ağızlarını eğip bükerler.dosdoğru olmazlar

“”Ehl-i Kitaptan öyle bir gurup vadır ki,okuduklarını kitaptan sanasınız diye kitabı okurken dillerini eğip bükerler.Söyledikleri ALLAH katında olmadığı halde bu ALLAH katındandır derler.Onlar bile bile ALLAH’a iftira ederler.’’
(ali imran /78



Konuşacak çok şeyimiz var daha,ileriki günlerde inşallah konuşacağız,hiç susmadık,susmayacağızda taki musalla taşına baş koyana kadar.
""EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK""
""HAKİMİYET KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNİDİR""

Bu iki söz ne kadarda birbirlerine uyumli değilmi arkadaşlar

BİRDE PARTİCİLİK SİTEMİ İLE İSLAMI HAKİM KILACAĞIZ safsatasına da cevabım bir sonrakai sayfada olacak inşallah.

Allah müslümanların yar ve yardımcısı olsun
Alıntı ile Cevapla
Alt 14 Ocak 2011, 17:38   Mesaj No:34
Medineweb Sadık Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:Abdulhamit 1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 11167
Üyelik T.: 09 Aralık 2009
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Mesaj: 329
Konular: 17
Beğenildi:1
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

DÖRDÜNCÜ BARDAK SAF VE TEMİZ SU YOK ŞUAN

Alıntı:
Akılmı kullandım bu 3 bardak suyun içerisinde en az bulanuk,en az kirlenmiş suyu içmem lazım
Yani 3. bardak

Suyu aldım elime tam içecekken biri arkamdan dur içme dedi.
o sular bulanık sen aklını kullanamamışsın
ben,nedemek istiyosun yani ben akılsızmıyım
evet dedi al elimde 4. bardaktaki suyu iç dedi,iç içe bildiğin kadar,tertemiz,berrak içtiğinde sana hiç bir zarar vermeyeceğini Allah garanti etmiştir.

Siz bulanık suları içmeye devam edin
Dördüncü bardak saf temiz su yok şu an.Tercihini 3 bardak içinden yapacaksın. ve hemen Ölmemen için, Yani yaşaman için, dördüncü bardak suya kavuşman için 3 bardak su içinden en az kirli olanı içmekten başka çaren yok. Tabii saf, berrak Dördüncü bardak suyu unutmamak ve içmeye çabalamak muhakkak en iyisi olur.
__________________
Ne mutlu müslümanım diyene, En büyük Allah başka büyük yok.
Alıntı ile Cevapla
Alt 14 Ocak 2011, 18:44   Mesaj No:35
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

"Allah,ın selamı hidayete tabi olanlara olsun"



İDDALARDAN BİRİDE BU "BİZ PARTİCİLİK SİSTEMİ İLE İSLAMI HAKİM KILACAĞIZ"

Sayın Necmettin Erbakana ve onun gibi düşünenlere söylüyorum (çünki tayyib erdğanda onun talebesi bu fikirlerim ağa babası o) siz Allahtan Rasülünde dahamı iyi biliyorsunuz

Kendi Peygamberine bile islamı nasıl hakim kılınacağının yetkisini vermeyen Allah bu yetkiyi sana mı verdi.


Bazı arkadaşlar soruyor,yaw siz buna karşı çıkıyorsunuz,şuna karşı çıkyorsunuz,peki bu islamı nasıl hakim kılacaksınız yada nasıl hakim kılacağız.

Arkadaşım bana ne soruyorsun.Ben kimim ki buna karar verebileyim,benim ne haddime
Aç allahın ayetlerini oku

Alak suersinin ilk ayetlerinden itibaren oku,Allah sana oku demiyormu

Hem Allaha Peygamberine iman ettim diyeceksiniz,hemde bu soruyu bana soracaksınız

Yok arkadaş yok,bu sorunun muhatabı ben değilim.Yanlış adreslerde din aramayalımlütfen
Bu sorunun muhatabı allah ve rasulüdür.

Daha önce bir yazımı buraya alıntı yapıyorum,bu yazımdan Allah Rasülünün nasıl tebliğ edip etmeyeceğini,ona islamı nasıl hakim kılacağını,islam davetçelrine yol haritası olsun diye öğrettiğini göreceksiniz.

""Ben diyorum ki islamı nerede nasıl tebliğ edeceğinize siz karar veremezsiniz.Allah bu dini peygamber (sav)
vasıtası ile gönderirken onun nasıl davranacağını da bir program dahilinde vahiy etmiştir.

Bu anlam kuran ayetlerinde açıkca verilmiştir.biz insanlara kendi kafamızdan kalkıp ben önce tebliğ ederim sonra küfrüne hüküm ederim yada ben bir parti kurarım sonra bu kurduğum parti ile islamı hakim kılarım demek aynı şeydir,yani aynı mantık.

Ne siz ne ben nede bir başkası nede peygamber kendi kafasına göre islamın hakim kılnmasını tayin edemez.
Ben önce tebliğ eder sonra şirke hüküm veririm denildiği vakit bu yeni bir tebliğ metodur.
bende diyorum ki allah bunu size böyle yapmanızı hangi ayetlerde söyledi.

Şimdi sizin başka bir konu hakkında yapmış olduğunuz yorumda vermiş olduğunuz ayetleri aynen buraya kopyalacağım.

GAŞİYE,21.22..[EY PEYGAMBER]..Onlara öğüt ver,senin görevin yalnız öğüt vermektir.Sen onları inanmaya zorlayamassın...

HİCR.85..Saat [kıyamet] mutlaka gelecektir.BU NEDENLE İNSANLARIN KUSURLARINI olgunlukla karşıla..

SECDE 30.Onları kendi hallerine bırak,onların sonucu bekledği gibi sende bekle...


MÜZZEMMİL.10.Halkın söyleye bileceği gibi her ŞEYE SABIRLA KATLAN,ve onlardan en uygun bi şekilde uzaklaş[not buda hicretin farklı bi yönüdür kanatimce]

NİSA 63..O halde onları KENDİ HALLERİNE BIRAK ,ÖĞÜT VER,ve onlarla durumları hakkında açık ve net konuş..

MAİDE 13..Bir kaçı dışında onların hepsinde daima ihanet göreceksin,ama onları bağışla ve katlan,şüphesiz Allah iyilik yapanları sever...

müslümanlardan alıntı



Şimdi bu ayetlere bakalım

Bu ayetler hz Muhammed (sav) in nasıl hareket edecğini çok net açık anlatmaktadır.

1- onlara öğüt ver (cümleyi bakarmısınız emir var sen onlara anlat)

2- senin görevin yalnız öğüt vermektir. (onların iman edip etmemesi senin işin değil yada inkar etmeleri sen ilahi mesajı vermeye devam et_

3- sen onları inanmaya zorlayamasın (çok acayip bir vurgu ey muhammed sen ne yapıyorsun kollaraından tutup zorla inandırmayamı çalışyorun sen bunu yapamazsın sanane onların islamı girip girmemeleri)

4- insanların kusurlarını olgunlukla karşıla (yine emir var .onlar kabul etmiyor diye kızma sen allahın peygamberisin olgun ol ayetin bu cümlesinde onların küfürlerini görme buna göz yum anlamı çıkmaz bu anlamı verenlerin ki günümüzde verenler var ahirette iki elim yakasında olacak)

5- onları kendi haline bırak (ha seni dinlemiyorlar inkarmı ediyorlar sen onları bana bırak onlar aslında seni beni inkar ediyorlar)

6-bırak onalrın sonucu beklediği gibi sende bekle (bak yine emir sende bekle onlarda beklesin nasıl olsa ben size bir süre tanımışım o süre dolduğunda ben onların tahmin bile edemeycekleri bir azap ile azap edeceğim)

İşte bütün bunlar islam davetçilerinin yol haritasıdır.İSLAMIN HAREKET METODU RABBANİDİR dememdeki sebep bu ve buna benzer ayetlerdir.

İş te yol bu Allahın peygamberine öğrettiği yoldur abdülhamit 1 arkadaşım.

Alak suesinde tutunda kuranın son ayetine kadar okuyun,Allah Peygamberi ve müminleri nasıl eğitime tabi tuttuğunu,nasıl bir ahlak üzere onları hazırladıklarını göereceksiniz.Allah onları büyük bir motivasyon ile savaşa da hazırlardı,onun için Peygamber efendimiz bir konuda söz söylerken ey nebi bu sizin sözünüzmü yoksa Alalhınmı diye sual ederlerdi

Allah bu kadar mükemmel bir dini rast gele bir program dahilinde olmadan alın kendi kafanıza göre yaşayın demez dememiştirde.
Peygamber hataya doğru mevl ettiği anda sert uyarılara tabi tutulmuş,mümin askerlerin içerisinde ne zaman mızmızlık sesleri yükseldiğinde de onlara siz tekrar kafir olmakmı istorsunuz diye tehdit etmiş ve azarlamıştır.

İslam dinine inandığını idda eden,Allah ve peygambere iman ettiğini söyleyen hiç kimse ama hiç kimse başı buyruk davranamaz.

Tamam,bana dinime dokunmasınlar,bana dinime hakaret etmesinler,bana dinime yol versinler,sen dilediğin gibi davranabilirsin desinler bende o partiye geleyim.

maddeini tabiatında şöyle bir kaide vardır madde haram değildir maddeinin kullanım şeklinde haram ortaya çıkar.
Parti kurmak haram olmasa gerek,haramlık onu kullanma şeklindedir

Yok eğer sen bizim meclisimize gelirken islami kimliğini eşikte bırakacaksın derseler.

Yok eğer sen tüm varlığını,şerefini,namusunu,izzetini,dinini hiçe sayarak

Atatürkün ve itaat terakicilerin (ergenkoncular) kurmuş olduları güya medeniyet dinine gireceksen gel

derlerlerse ki diyorlar,hakimiyeti kayıtsız şartsız,(cümleye bakın sanki ahzap suresi 36.ayet gibi) milletindir ilkesini kabul edeceksen gel derlerse,yok yok arkadaş ben gelmen.

Erzurumluların dediği ""istemirem"" size kalsın.

Her müslüman çok rahat şunu bilir hz.yusufa (s.ü) yöenticilik verilirken kayıtsız şartsız bir bir yönetim teklifi idi ki ayetleri daha önce vermiştim.Allah ona bu teklifi kabul et dedi

Hz muhammed (sav) e yapılan teklif şartlı idi Allah ona bu yöneticilik teklifini kabul etme dedi
Teklif şuydu bir sene sen bizi yönet bir sene biz yönetilim,kimin yönetim şekli güzel ise o yönetmeye devam
etsin
Peygamber Efendimiz, müşriklerin bâtıl inançlarını, ibâdet şekillerini, ekonomik zulümlerini, zorbalık ve ahlâksızlıklarını gündeme getirip tenkit etmeye ve alternatif olarak İslâm ahkâmını/nizamını sunmaya başlayınca müşriklerin tepkisinin şiddeti artmıştı.
Ebû Süfyan,
Velid bin Muğîre gibi Kureyş kabilesinin ileri gelenleri Ebû Tâlib'e giderek Hz. Peygamber'i şikâyet edip şöyle demişlerdi: "Ey Ebû Tâlib, yeğenin dinimizi aşağılıyor, fikirlerimizi, hayat tarzımızı saçmalık olarak niteliyor, atalarımızı sapıklıkla suçluyor.

Ya onu bu işten vazgeçirirsin ya da aradan çekil, biz onun hakkından geliriz. Ona engel olmazsan iki gruptan biri helâk olana kadar savaşırız.
" Ebû Tâlib, müşriklerin uzlaşma taleplerini Peygamberimiz'e anlatınca Rasûl-i Ekrem’in şu meşhur cevabı verdiğini biliyoruz: "Amca, vallahi, bu dâvâdan vazgeçmem için güneşi sağ elime, ayı da sol elime verseler yine vazgeçmem. Allah bu dini üstün getirene veya ben bu uğurda ölene kadar bir an bile mücâdeleden geri kalmam." (İbn İshak, Siyer, Akabe Y. s. 257-263)

Hz. Hamza'nın müslüman olduğu günlerde Utbe isimli müşrik, Peygamberimiz'in yanına gidip müşrikler adına şu talebi dile getirmiştir: "Ey Muhammed! Bildiğin gibi bizim aramızda aşiret ve soy bakımından saygın bir yere sahipsin.

Sen kavminin başına büyük bir iş açtın. Birliklerini parçaladın, fikirlerini saçmalık olarak niteledin. Tanrılarının çokluğunu ve dinlerini ayıpladın, geçmiş atalarını karaladın. Sana bazı önerilerde bulunacağım. Eğer sen, bu getirdiğin dini kullanarak mal edinmek istiyorsan,

senin için mal toplarız ve aramızda en çok mala sahip olanımız olursun. Eğer bu yaptıklarınla şeref elde etmek istiyorsan seni başımıza lider tâyin ederiz ve sensiz hiç bir şey yapmayız. Eğer kral olmak istiyorsan seni kral yaparız." Utbe sözlerini bitirince Peygamberimiz bu pazarlık girişimini, uzlaşma teklifini hiç düşünmeden reddetmiş ve cevap olarak Fussılet sûresinin ilk âyetlerini okumuştur:


Bizimle senin aranda bir perde bulunmaktadır. Onun için sen (istediğini) yap, biz de yapacağız’. De ki: 'Ben ancak sizin gibi bir insanım. Bana ilâhınızın bir tek ilâh olduğu vahy olunuyor. Artık O'na yönelin, O'ndan mağfiret dileyin. Müşriklerin/ortak koşanların vay haline!"(41/Fussılet, 1-6
" müşriklerin ateşiyle aydınlanmayınız."(Nesâi, Kitab 48

" Ey kâfirler, ben sizin taptığınıza kulluk etmem. Benim ibâdet ettiğime de siz kulluk etmezsiniz. Ben sizin taptığınıza kulluk edecek değilim; siz de benim ibâdet ettiğime kulluk edecek değilsiniz. Sizin dininiz size, benim dinim bana!" (109/Kâfirûn, 1-6)

Kalkıp buna başka anlamlar yükleyerek Allahın Peygamberlerine iftira atanlar acı azap görsünler inşallah

"hakimiyet kayıtsız şartsız milletinidr "sözü şirktir "
"aksini idda eden varsa delilini ortaya koysun"


Daha söyleyecek çoook sözümüz VAR
Devamı var

"Allah,ın selamı hidayete tabi olanlara olsun"
Alıntı ile Cevapla
Alt 14 Ocak 2011, 18:49   Mesaj No:36
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Alıntı:
Abdulhamit 1 Üyemizden Alıntı Mesajı göster
DÖRDÜNCÜ BARDAK SAF VE TEMİZ SU YOK ŞUAN



Dördüncü bardak saf temiz su yok şu an.Tercihini 3 bardak içinden yapacaksın. ve hemen Ölmemen için, Yani yaşaman için, dördüncü bardak suya kavuşman için 3 bardak su içinden en az kirli olanı içmekten başka çaren yok. Tabii saf, berrak Dördüncü bardak suyu unutmamak ve içmeye çabalamak muhakkak en iyisi olur.

Var arkadışm var 4. bardak islami esaslara dayalı bir hayat seçmektir.
Biz Allaha dayanır ve güvenirsek "Adam" gibi müslümanlar olursak sayımızın azlığı onları yenemyeğimiz anlamına gelmez

" Allah'ın izniyle nice az bir topluluk, daha çok topluluğa gâlip/üstün gelmiştir. Allah sabredenlerle beraberdir." (2/Bakara, 249)


Yeterki biz müslümanlar zilleti seçmeyelim
Alıntı ile Cevapla
Alt 14 Ocak 2011, 20:49   Mesaj No:37
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

""saplantım var""
Biz müslümanların islamdan olmayan beşeri sistemlere karşı dik durmaya evet saplatımız var Allaha çok şükür ""
evet sapalantımız var""


Sık sık sorulan sorulardan biride bu

Tağuti düzenlerde vergi vermek kimlik kullanmak askere gitmek telefon kullanmak su elektrik vs vs

Mademki bunları yapıyoruz,o halde rey de kullanabiliriz,meclislerine girip onları demoraksi silahı ile vurabiliriz,onların geçici olarak dinlerine tabi olabiliriz bunlar hepsi aynı şeydir diyorsunuz.


Bu düşünce de milli görüş düşüncesidir.Bu görüş Necmettin Kerbakanın 70 li yıllarda ortaya attığı daha sonrada geliştirdiği bozuk çarpık fikirlerinden biridir.


Öncelikle şunu düzeltelim bir kere müslüman vergi vermez,müslüman zekat verir önce bunu iyice anlayalım,vergiyi kafirler verirler ve kafirleden vergi alınır.

İslam devletinde vergi sadece kafirlerden alınırdı
Vergi bütün dinlerde ve tüm milletlerde devletler de imparatorluklar da krallıklar da hep vardı şimdide var

İster islam devleti olsun,ister islam dışında ki devletler olsun kendi ülkelerinde yaşayan insanlardan vergi alırlar ister isteyerek ister istemeyerek

Bu vergiler karşılığında onlara vatandaşlık hakkı tanırlar yani kimlik verirler

Bakın tevratta şu bölümlere bakarsak vergi sisteminin nerelere kadar dayandığını göreceksiniz

Göze göz, dise dis(MATTA 5)

(Luk.6:29-30)

«`Göze göz, dise dis' denildigini duydunuz. 39Ama ben size diyorum ki, kötüye karsi direnmeyin. Sag yanaginiza bir tokat atana öbür yanaginizi da çevirin. 40Size karsi davaci olup mintaninizi almak isteyene abanizi da verin. 41Sizi bin adim yol yürümeye zorlayanla iki bin adim yürüyün. 42Sizden bir sey dileyene verin, sizden ödünç isteyeni geri çevirmeyin.

Tapinak vergisi(MATTA 17)

Kefernahum'a geldiklerinde, iki dirhemlik tapinak vergisini toplayanlar Petrus'a gelip, «Ögretmeniniz tapinak vergisini ödemiyor mu?» diye sordular.
25Petrus, «Ödüyor» dedi.
Petrus eve gelince, daha kendisi bir sey söylemeden Isa ona, «Simun, ne dersin?» dedi. «Dünya krallari gümrük ya da vergiyi kimlerden alirlar? Kendi ogullarindan mi, yabancilardan mi?»
26Petrus'un, «Yabancilardan» demesi üzerine Isa, «O halde ogullar muaftir» dedi. 27«Ama vergi toplayanlari gücendirmeyelim. Göle gidip oltani at. Tuttugun ilk baligi çikar, onun agzini aç, dört dirhemlik bir akçe bulacaksin. Parayi al, ikimizin vergisi olarak onlara ver.»

(MATTA 9)Isa oradan geçerken, vergi toplama kulübesinde oturan birini gördü. Adi Matta olan bu...



Böye devam eder tevrat


Sakın yanlış anlaşılmasın,ben islam olmayan devletlere vergi vermek haktır bak hz isada vermiştir demiyorum.Zaten tevrat tahrif olmuştur
Ben diyorum ki vergi hz.Yusuf zamanında da vardı Nebi zamanında da vardı bugünde var.

Hiç bir müslüman asla ve asla kafirlere vergi vermez,verebileceğinede itikad etmez
bu iman yönünden çok tehlikeli birşey

Olay şu,kafirler siyasi ve askeri güçlerini kullanarak hem kendi dinlerinden olanlardan,hemde müslümanlardan zorla vergi alırlar.

Bugün esnaf olan bir müslüman vergi vermediği taktirde devlet emniyet güçlerini kullanarak icra yoluyla bu vergiyi ikiye katlayarak tahsil ediyor

Şimdi bu durum şu durum ile aynımı.

Biri istemeden gücünü aşan bir pozisyonda ki bu durumda bile o fiili işlerken kalbinden muhakkak buğz ederek(nefret ederek) bu vergiyi vermekte

Diğeri


Kendi isteği ile Allah,ın ona bahş etmiş olduğu organlarını bu işe alet ederek gönül rızasıyla tağuta rey vermek aynı şeydir iddası hiçte adil bir idda değil.


Mekkede himaye denilen bir sistem vardı hz peygamberin taif dönüşünde mekkeye tekrar girebilmesi için o dönemde sanırım bir müslüman onu himaye ettiğinde ancak mekkeye girebilmiştir
Sonuç:

islama aykırı olmamak kaydı ile,örf,adet,gelenek,insanların faydasına olan özel yardım kuruluşları düğün müzik dinlemek vs vs gibi şeyleri islam yasaklamamış bunların bazılarına sınırlama getirmiştir.


Müslüman müslüman olmayan toplumlar da yaşayabilir çünki o topraklarda doğmuş kendi soyu o topraklarda yaşamaktadır.İslamı kendi soyuna ve çevresine o taşıyacak onlara tebliğ görevini o yapacaktır.

Bu demek değildir ki,o toplumların dinine tabi olacak,ki tabi olursa zaten müslüman olamaz.
Ne zamanki dinini yaşayamacağı bir ortam doğarsa işte o zaman hicret zaruri hale gelir

Beddii hamit arkadaşımız gidin diyor nisa suresi 97 .ayetide delil gösteriyor.


Ben gitmem arkadaş,fakat örnek verdiğiniz o ayetteki dinden çıkmış kafirler gibi dininizede tabi olmam.

Bir çok islam alimi o ayetten yola çıkarak islam devleti vuku bulduğunda müslümanın başka bir şirk düzeninde yaşamasını haram saymıştır.


Nisa/97. ayette melekler onların canlarını alırken siz yeryüzünde ne halde idiniz derler.
onlar biz çaresiz zavallı idik o kafirlere karşı koyamadık.

O yüzden onların safları ile birlikte bedir meydanına geldik ayetin can alıcı noktası burası.

Melekler peki Allah,ın arzı geniş değilmiydi neden onların saflarında yer aldınız hicret etseydiniz ya dediler.

Demek ki biz kimin saflarında olduğumuza dikkat etmeliyiz,çünki kimin saflarında isek onunla birlikte haşr olunacağız.


Eğer akp bir islam partisidir,biz onun için akp nin saflarındayız diyorsanız,o halde şunu unutmayın

akp nin yapmış olduğu bütün amellerinede ortaksınız demektir,akp nin yaptıklarının islam olduğunu düşünüyor iseniz ki düşünmüyorsunuz sözlerinizden bunu anladım.


O halde gelin sizin ile bizim aramızdaki ortak kelimede birleşelim.
ve tek ümmet olalım bu ümmet bilinci içerisinde kardeş olalım.

""De ki ey kitap ehli sizin ile aramızda ortak olan şu söze geliniz
sırf allaha kulluk edelim hiç bir şeyi ona ortak koşmayalım ve Allahı bırakıp birbirimizi ilah edinmeyelim""

Yukarıda vergi hakkında ki görüşüm öbür konular içinde geçerlidir


Not: tağuta askerlik yapılırmı sözünü ciddiyetten uzak bir görüştür diyorum
bu görüşü sual olarak kabul etmyorum ve bu suali soranları

Protestooooooooo ediyorum.
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 03:53   Mesaj No:38
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:53
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Kur’ân, Emaneti Ehline Vermeyi Emretmektedir.
Kur’ân’da, “Şüphesiz ki Allah, size emanetleri ehline vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğiniz zaman, adaletle hükmetmenizi emrediyor.” (Nisâ, 4/58) buyurulmaktadır.
beddii hamit adlı yazardan alıntı

Şimdilik Son Söz:

Emaneti şirkten küfürden şirkeflikten ahlaksızlıktan uzak
Tertemiz asıl sahibine vermek dururken kendimizi neden bu kadar riske atarız anlamak mümkün değil

Emanet sahibinin emir ettği gibi yönetilme yetkisini nisa suresi/60. ayetinde işaretle ancak kendi dininde olanlara verilmesini tağutun 5 ayaklarından birine neden ısrarla vermek istediğimizi bir anlaya bilsem .


Eskiden tağutlar dört ayaklı ahtapotlar idı
Şimdiki tağutlar beş ayaklı tağutlardır

1- siyasi ayakları ( firavunun krallık gücü)
2- askeri ayakları ( firavunun generalleri ve askerleri)
3- din adamları ( firavunun hamanları ve büyücüleri)
4- maddi güçleri ( firavunun karunları)
5- medya güçleri ( bu firavun devrinde yoktu)

İşte tağutlar bu beş ayak üzerinde hayat bulurlar,varlıklarını bu ayaklara borçludurlar.

1- Siyasi ayakları

Tağutlar bir meclis kurmak sureti bu birinci ayaklarını icra ederler,bu şöyledir

Her düşünceden,her zıd fikirlerden oluşan,kendi fikirlerini temsilen kendilerine vekil tayıin ederler.Bu milletin vekilleri mevcut olan mecliste boş sandelyeleri doldururlar.

Bu meclis öyle renkli fikirlerden oluşurki,(güya demokrasi) kendi fikirlerini veya dinlerini bu meclis çatısı altında dile getirsinler ve kendi temsil ettikleri halkların sorunlarını çözsünler diye güya.
Halbuki tağuti bir zihniyete hizmet ettiklerinin bile farkında değillerdir.

Bu renkli mecliste bazen kendi halklarının ezildiğini dile getiren renkli kişilikli insanlarıda,anında bir karar alınarak meclis dışına atılabilmekte ve ceza evlerinde yıllarca hapis edilerek çürümeliri sağlamaktalar.

Çünki o arıza çıkaran milletin vekillerine hey kardeşim sen ne yapıyorsun bu meclisin kuruluş amacını unuttun

Halbuki bu meclise girerken sen namusun şerefin üzerine benim amacıma hizmet edeceğine yemin etmiştin.
Nerde kaldı yeminin.

Benim meclisime kendi din anlayışımı taşımayan milletin vekillerini almamdaki gayem,kendi temsil ettikleri halkları kontrol altına almak içindir.

Evet tağutlar bu renkli fikirleri kendi kontrolleri altına almak için bu meclislere alırlar .Şuanda hizbullah denilen örgütü bu gaye ile meclis çatısı altına almak istemeleri debu gaye iledir,bak göreceksiniz alacaklarda.

2- askeri ayakları

Bu meclislerde kontrol altına alamdıkları halkları da askeri ve emniyet güçlerini şiddet kullanmak suretiyle cezalandırırlar.

3- din adamları

İşte asıl düşünülmesi kafa yorulması gerekn nokta burası.Tağutların bu 3.ayaklarını anlatabilmemiz için sayfalar hatta kitaplar dolusu yazı yazmamız icab eder.Biz dilimiz döndükçe özetle bu 3. ayağın halkların ne kadar başarılı bir şekilde kontrol altına alındıklarını anlatmaya çalışacağız.

Bazı arkadaşlarımız bu tağuti sistemlerden maaş alan hocalarımız demişti

Arkadaşım hocalarımız değil onların hocaları,bu beş kuruş maaş için Allahın kitabının hükümlerini insalara anlatırken tağutlara zarar vermeyecek şekilde,ince ayar çekilerek anlatan tağuta hizmet
eden bu hocalar

Abdülhamit 1 arkadaşım ne senin nede benim hocalarımız olamazlar inan
eğer hocalarımız olmayı hak etmek gibi bir düşüncelri var ise o halde şu ayetleri dikkate almalıdırlar.

""Muhakkak ki onlar, Allah'ın indirdiği Kitap'tan bir şeyleri gizlerler ve onu az bir bedelle satarlar. İşte onların yedikleri (bu rüşvet), karınlarında ateşten başka bir şey olmaz. Ve kıyâmet günü Allah, onlarla konuşmayacak ve onları tezkiye de etmeyecek (temize de çıkarılmayacaklar). Ve onlar için elîm bir azap vardır""
bakara/174

""İndirdiğimiz apaçık delilleri ve hidayeti Kitap’ta açıklamamızdan sonra onları gizleyenler var ya, işte onlara hem Allah lânet eder, hem de bütün lânet etme konumunda olanlar lânet eder.""
Bakara/159:

""Vay o kimselere ki, elleriyle Kitab’ı yazarlar, sonra da onu az bir karşılığa değişmek için, “Bu, Allah’ın katındandır” derler. Vay ellerinin yazdıklarından ötürü onların hâline! Vay kazandıklarından dolayı onların hâline""
2/Bakara-79:

Ben bu ayetlerin meallirini hiyanet işleri başkanlığı sitesinden aldım.
ne gariptir değilmi,utanmadan arlanmadan sanki Allah,ın bu ayetlerini onlar değildi ben ve abdülhamit 1 arakdaşım gizlemişiz gibi ayetlerin üzerine birde yorum yazmışlardı.

Hiyanet işleri başkanlığı bakara suresi 174. ayeti yorumlarken şöyle diyordu ki

Bu ayet yahudi ve hıriztiyanların peygamberimizn vasıflarını kendi kitaplarından geçtiği halde onun vasıflarını halklarından gizlediler ve lanetlendiler diye yazıyordu,vallaha doğru bakara 174 o olay üzerine inmiştir.

Kendi gizledikleri ayetleri yada manasının dışında yorumladıkları ayetleri hiç hesaba katmıyorlar.
çünki bu ayet onları yada bizleri değil yahudi ve hıristiyanları hitap almaktadır.
Onların mantığı bu.
Aslında ben burda saygısızlık yapmaktayın bu ayetlerin üzerine yorum yazılmaz
tıbki öbür ayetler gibi öylesine ve net açık ki kalkıp bu ayetlere yorum yazmak bu ayetlere saygısızlıktır..nokta

bir cümlenizde diyorsunuzki

kuran kurslarını bile kapatıyorladı

bende diyorum ki

keşke (türkçede keşke kelimesinin yerine kelime bulamadığım için bu kelimeyi sözlük manasında kullaınyorum.)

evet keşke

değil kuran kursları keşke bütün camileri kapatsalar

bütün ibadethaneleri kapatsalar

bütün baş örtüleri zorla açmaya çalışsalar

bütün namaz kılışları engellemeye çalışsalar

bütün hacca gidişleri engelleseler

bütün allaha inanışları izin vermesler

evet keşke yapsalar ama nedense bu salaklığı bir türlü yapmıyorlar
kamer34 adlı editörden alıntı
yapsalar, müslümana fiili cihat farz olur
abdülhamit 1 kademeli üyeden alıntı

Ben bu satırları yazarken abdülhamit 1 arkadaşım da cevaben bu cümleyi kullanmıştı

Yapsalar, müslümana fiili cihat farz olur

Abdülhamit 1 arkadaşım nefsim elinde olan Allah,a yemin olsunki
Bunu onlar çok iyi biliyorlar,senin,benim,hepimizin kıyama kalkacağını çok ama çok iyi biliyorlar.Artık bizi bu sahte sistemlerle,bu sahte şeyhlerle,bu sahte din adamları ile,parayla,pulla kontrol altına almalarına ne kadar daha izin verceğiz,gelin izin vermeyelim bir ümmet bilinci içerisnde hareket edelim parçalanmış milletler olmayalım,aklımızı artık cebimize koymanın zamanı gelmedimi sizce.

Öbür iki maddeyi bir ara açıklamaya çalışırım

Yazım bitmiştir.
Ben hiç bir kimsenin şahsiyetini direkt hedef almayarak görüşlerimi belirttim.Bir kusur olduysa af ola..
yazım bitmiştir


""ALLAHIN SELAMI HİDAYETE TABİ OLANLARA OLSUN""

""SELAMUN ALEYKUM HERKESE OLSUN""
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 13:00   Mesaj No:39
Medineweb Acemi Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:ebuzer@34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13109
Üyelik T.: 29 Aralık 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 28
Konular: 3
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

"Selamun aleykum"

İnsanlar doğar yaşar ve ölür

Bütün hayatını ortalama 60 yıl olarak bu dünyada geçirir

Ona ne mutluki dünyada geçirdiği 60 yılını sıratel müstakim üzere yaşayanlara.

Müslüman gibi yaşamak kulluğunu sadece iman ettiği allah'ına sunmak dururken

Makan mevki para pul güya itibar hesaplarını yaparak bu dünyada geçirmiş olduğu kısacık 60 yılını riske atmak

Cennet duruken cehhennemi tercih etmek isteme çabaları şeytanın adem oğlunu bir kez daha aldatmasından başka birşey değildir.

Halbuki müslüman Allah'a iman eder bu imanına da şek şüphe karıştırmaz

Günümüz de müslümanlar zillet altında şirkperest toplumların içerisinde hayatlarını sürdürmek zorunda bırakılmışlardır.

Bu kendi seçtikleri bir tercih değildi

Bunun temelleri islam düşmanları tarafından yüz yıllarca önce atılmış bu gün maalesesef başarı elde edilmiştir.

O zaman biz müslümanlar bu şirkperest toplumlarda yaşarken faize günaha pisliklere bulaşmak istemesekte

bu pislikler bir şekilde biz müslümanlara bulaşmaktatdır.

O zaman biz müslümanlar bu şirk kokan amellerden necasetlerden ne kadar uzak durup davamıza şek şüphe karıştırmamak için olanca gücümüzü kulanmak zorundayız

Hele kendi ellerimizle Allah'ın emretmediği ve Rasülü'nün de yapmadığı şirk kokan amellerde uzak durmak,

her salim kafanın tercih etmesi gereken bir yol olması gerekir kanısındayım.


--ALLAH MÜSLÜMANLARIN YAR VE YARDIMCISI OLSUN--
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 14:52   Mesaj No:40
Medineweb Paylaşımcı Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:BEDİİ HAMİT isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 12750
Üyelik T.: 19 Eylül 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:HATAY
Yaş:67
Mesaj: 395
Konular: 20
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:60
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Alıntı:
NOT:Hz peygamber dönemimde parti yoktu demek "ahada buraya yazıyorum"ben yarın ümraniyede bir kahvehanede ıstakatalarına okey taşları dizen bazı insanların yanına gideceğim buyrun gelin size orda cevap vereyim olurmu

Dün sizi bu adrese davet etmiştim sanırım geldiniz.Artık bu saçma soruyada bir kaç cümle ile cevap verebilirz.

Hz peygamber dönemimde parti yoktu demek kurandan nasiplenememek demektir.

Hz peygamber dönemimde kuran Refah partisi yada AKP partsinin isminimi verecekti.Bu partiler kurulacak, bunlara islam adına oy verin yada oy vermeyin mi diye.Ona bakarsak o dönemde Amerikada yoktu,
viski de yoktu,laiklikte yoktu,sosyalizmde yoktu,İsrail devletide yoktu vs vs o dönemde bunlar yok,şimdi bunlar vardır,öyleyse biz viski içebilir bu yeni sistemlere de tabi olabiliriz mi diyeceğiz
İlim kokan yazınız bu mu ?

Siz benim söylemek istediklerimi gerçektende hiç anlayamamışsınız.

Ümraniyede bir kahvehanede ıstakatalarına okey taşları dizen bazı insanların yanına gidip bu sözlerimi onlara söyleseniz inanın sizden çok daha iyi anlarlardı.

Şimdi sizin ilim mantığınıza göre şöyle konuşmak gerekirse,

Şimdi günümüzde bunlar vardır,öyleyse biz viski içebilir bu yeni sistemlere de tabi olabiliriz mi diyeceğiz ?

Viski yoktu , o halde viskiyi kullanabiliriz demekle eş değer mantık şudur.

Peygamber efendimiz zamanında elektrik de yoktu. O halde biz de elektriği kullanmayalım, Peygamber efendimiz zamanında elleriyle yemek yerdi, madeni çatal kaşık kullanmazdı, olur biz de kullanmayalım. Çarık giyerdi. Deve sırtında yol alırdı. Olur biz de deve sırtında yol alalım vs, cep telefonu, TV yoktu. Bütün bunları da kullanamayız, çünkü ne de olsa o devirde bunların hiçbir yoktu. Madem ki viski de yoktu.......

Sözlerim açık ve net . Ama anlamamışsınız. Bir daha tekrarlayayım.

Yazdıklarım Şu iddaya göre verilmiştir.

İDDİA: Peygamber efendimiz şu an aramızda olsaydı bu kemalist düzene oy kullanır mıydı? Cevabın kullanmazdı ise sende oy kullanma.

REDDİYE: Peygamber efendimizin kendi zamanında böyle partiler var mıydı ? Veya şöyle soralım. Peygamberimiz Parti kurmak isteseydi O Çağda kendi partisini kurabilir miydi ? Böyle bir yaklaşım o çağdaki insanlar için ne kadar uygun bir yaklaşım olurdu. Peygamber bu çağda yaşasaydı laik düzende oy kullanıp kullanmayacağı hakkında hiç birşey söylenemez. Vahye göre davranırdı. Belki oy kullanırdı veya kullanmazdı.

Bakın hiç birşey söylenemez demişim. Yani parti kurup kurmaması kendi tercihi ile değil, Allahın belirleyeceği yol üzerine olacağını söylemişim. İster kendi yaşadığı asır da olsun veya günümüz asrında da olsun bu böyledir.

Böyle bir yaklaşım o çağdaki insanlar için ne kadar uygun bir yaklaşım olur derken de, insanların gelişim kademesine bağlı olarak 1400 yıl önceki sosyo kültürel- sosyo ekonomik duruma ne kadar uygun düşeceğini belirtmişim ki, kölelik düzeni hala o çağda mevcut idi. Yoksa o dönem viski de yoktu. İçebilirsiniz demek değil

Yani Allah ve resulu sizin kadar da düşünememiştir ne demek ? O de neyin nesi. Ben burada farklı bir olguya dikkat çekmişim.
__________________
EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK. NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 13 Kişi okuyor. (0 Üye ve 13 Misafir)
 

Benzer Konular
Konu Başlıkları Konuyu Başlatan

Medineweb Ana Kategoriler

Cevaplar Son Mesajlar
Kaçak dil kullanmak EyMeN&TaLhA Makale ve Köşe Yazıları 2 19 Eylül 2017 22:25
Sosyal medya Araçlarıni Kullanmak Caiz midir?/Medineweb Mihrinaz Soru Cevap Arşivi 1 14 Eylül 2017 23:07
sınavlarda peruk kullanmak???? nermin Soru Cevap Arşivi 3 01 Mart 2010 15:21
Altın Kullanmak. MERVE DEMİR İslami Kavramlar 2 12 Mayıs 2009 00:10
Gebelikte grip aşısı yaptırmak tehlikeli midir ? Yoksa gerekli midir ? MERVE DEMİR Tıbbı Nebevi ve Alternatif Tıp 0 11 Nisan 2009 22:44

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.