SELAM: Bazı arkadaşlarımızın bazı olaylara bakış açılarını anlamak mümkün değil. Ben bedir savaşı örneğini verdiğim zaman şöyle dedim Ben yitik sevda arkadaşımız ve sen şuanda bedir savaş meydanında olur isek Sahabenin orda vermiş olduğu yüksek iman mücadelesini verebilirmiyiz dedim.Bir müslüman kardeşimiz bizim herhangi bir yakınımızı Allah için öldürür ise bunu imanımız kaldırırmı acaba dedim Bu cümlenin neresinde sizin şahsınıza yönelik bir hitap var anlıyamıyorum doğrusu Bedir savaşını,iman iddasında bulunan herkesin ama herkesin kendim dahil imanını sorgulaması lazım dedim bu yanlışmı.Bunun neresinde şahsi bir hitab vardır. Hatta terk edemeyeceğimiz şeylere sahip olmamamız gerekir dedim Ben ha bire bedel ödedim dedğimi söylüyorsunuz bu gerçekten doğru bir söz değil Siz durmadan doğrudan şahsıma yöneltiğiniz şu ithamlarınzdan dolayı bir kere söyledim.Bana siz kendi çevrenize islamı uyguladınızmı gibi sözlerinize cevaben yazdım. Biz yahudi ve hiristiyanlara çok rahat kafir diyebiliyoruz fakat kimliklerin de dini islam yazılı olanlar aynı fiili işlerken kafir diyemiyoruz dediğimi beyan edyorsunuz.Doğru öyle dedim Bu cümlede şahsınıza yönelik nasıl algılama var anlayamadım.Orada kullandığım biz kelimesi çoğuldur,sen demyorumki. Bazı yazılarım da Müslümanlardan arkadaşım deye hitap etmemin sebebi sizin görüşlerinize cevap verdiğim içindir.Yoksa sizin şahsi isminizi kullanmazdım.Ama konuyu anlatırken asla sen diye hitap etmedim etmemde. Sadcece size değil hiç bir arkadaşımızada senin imanın zayıftır şunun imanı yoktur demedim dememde. nisa süresinde ,SİZDEN OLAN ULULU EMRE UYUN,beyanlarınca MÜSLÜMANLARIN uyanık olmalırını ve bulinçle haraket etmelerini istiyor,bizler İKTİDAR,VE ÇAĞIMIZIN HAKKI BATILLA GİZLEYEN BELAMLAR,SAMİRİLERİ KONUSUNDA HEM FİKİRİZ AMA bu halk EHLİ KİTABIN ALİİMRAN 113 AYETİNDEKİ DURUMUNDADIR,ne zaman halka HAKKI ANLATA BİLDİK BUNUDA DEDİĞİM GİBİ 13 dakikada değil,o zaman KAFİRUN SÜRESİDE TECELLİ EDER,HİCRETTE OLUR,BİATTA OLUR,CİHADDA OLUR..... müslümanlardan alıntı Bu alıntı yaptığım yazınızda kendi fikrinizi beyan etmişsiniz bu çok güzel bir olay.Tabiki siz benim anladığım gibi anlamak zorunda değilsiniz.Yeterki şahsi hakaret içerikli yazılar olmasın Ben sizin görüşlerinizi eleştirebilmeliyim sizde benim görüşlerimi eleştirebilirsiniz. Teşekkür ederim Sizin bu yukarıda alıntı yapıtğım görüşünüzünde yanlış olduğu kanısındayım . Şunu unutmamak lazım bu din nasıl rabbani bir din ise bu dinin hareket metodu rabbanidir.Hiç bir kimse kendi kafasına göre rabbani olan bu dinin hareket metodunu değiştirmek suretiyle yeni metodlar icat edemez. Ancak anlık ve günlük stratejiler bu kaidenin dışındadır. Kuran da bir peygamber olgusunun varlığı hepimizce aşikardır.Allah rasülüne bir hareket metodu tayin etmiş ise, hiç kimse kalkıpta ben öyle değil böyle islami esaslarını hakim kılacağım diyemiz. Günümüz de bazı kesimler demokrasi atına binerek demokrasi kılıcını sallayarak güya islam şeratini hakim kılma rüyası içerisindeler.Şunu bilmelidirleki demokrasi atına binen demokrasi silahını kuşanmış olur. Yıllarca insanları partilerle oyalayarak kendi kafalarında çizmiş oldukları islami hareket metodu asla ve asla rabbani bir metod değildir.Peygamberi hiçe saymaktır. Peygamber bir parti kurup darül nedveler de islamı hakim kılmaya putperestlerle anlaşma yoluna gidemezmiydi. ""Haşa"" siz ondan daha çokmu mu akıllsınız.Çünki peygamber şunu çok iyi biliyordu ki eğer bir parti kurup onların karşısına çıksaydı o putperestlerin koymuş oldukları yasalar doğrultusunda olacaktı. Ama Allah ona bu yolu değil bir hareket metodu tayin etti ve peygamber dahil müslümanım diyen herkes bu hareket metoduna uymak zorunda kalmıştır.İster isteyerek ister istemeyerek.fakat müslüman olmayanlar bu ""hareket metoduna"" uymak gibi bir zorunlukları yoktur. Bizimde onlara bir sözümüz vardır.gelin Allah,tan daha çok bildiğiniz iddasından vaz geçin.Ona iman edin onun gösterdiği yoldan gidiniz.Onun gösterdiği yoldan gitiiğiniz takdirde ancak başarı elde edebilirsiniz.Biz onlara önce tebliğ eder sonra hüküm koyarız demek rabbani bir metod değildir.Rabbani olan metod Peygamberin uygaladığı metoddur.Bunun böyle bilinmesi gerekir. وعلى اصبع تشهد الله على وحدة توفير الطاغوت حتى كتابة حرف واحد يؤكد الشهيد سيد قط
(Allah'ın birliğine şehadet eden parmağım
bir tağut’un hükmünü onaylayan tek bir harf bile yazmayacaktır.)
""Şehid Seyyid Kutub""