Tekil Mesaj gösterimi
Alt 22 Ocak 2011, 21:21   Mesaj No:93

kamer34

Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Alıntı:
Abdulhamit 1 Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Gerçektende size birşey anlatabilmek çok zor. O kadar zor ki, İğne deliğinden deveyi geçirebilmek kadar zor.




Yitiksevda kardeşimiz fikirlerini açıklamıştır ve biz de islam için fikir tartışması yapıyoruz. Sizin gibi Müslümanları tahkir eden ağır uslub kullanmamıştır.




Beşeri demokrasiyi savunmuyoruz. Allahın emrettiği demokrasiyi savunuyorum ki, şu an yeryüzünde gereği gibi uygulayan tek bir devlet yok. İslamla beşeri demokrasi yanyana gelir mi ? Gelmez.

İlahi nizamın bir demokrasisi vardır. Yani müslüman halkın seçme ve seçilme, emaneti ehline verme.

Cumhurun reisini cumhur seçer.İslamın ilk dönem uygulaması budur,şura ve meşveret,hakiki cumhuriyet.

İslam, beşeri sistemlere karşı bunun tohumlarını 1400 yıl öncesinden atmıştır.


Yalanlarınızdan, yalan ithamlarınızdan Allaha sığınırım. Kim demiş KRALIN DİNİNE GÖRE HÜKÜM VERİP ADALET DAĞITIYORDU ?

Yalanın bu kadarına da pes doğrusu. Hani nerede o cümlelerim. Varsa gösterin. Gösterebilirseniz ben yalancıyım. Ya gösteremezsiniz.!

Söylediğim sözler şu idi. Kralın ( Firavunun ) DİNİNE GÖRE DEĞİL, YASASINA GÖRE DEMİŞİM, kardeşini kendi yanında alıkoymak için Kralın yasalarında var olan ,yürülükte olan hükmü uyguladı demişim. Üstelik devamı vardı bu cümlelerimin.Kralın bu yasası Allahın yasası ile çelişmeyen bir yasaydı demiştim.



Abdül hamit bey ben size islamı beşeri demokrasisi gibi görüyorsunuz demedim
böyle bir ithamım yok
Bu iki cümleyi yan yana kullanmanızı eleştirdim.Beşeri demokrasiden örnekler verdim

Siz öyle düşünüyorsunuz demedim
O kadarını da düşünecek haliniz yok herhalde.Ben sadece beşeri demokrasiclerin ne kadar yalancı olduklarını vurguladım bunun sizinle alakası yoktu yani o cümlelerde size bir ithamda yoktu zaten

Gelgelelim hz.Yusuf olayına zaten ne olduysa sizin burdaki ithamınız beni çileden çıkarmıştı

Söylediğim sözler şu idi. Kralın ( Firavunun ) DİNİNE GÖRE DEĞİL, YASASINA GÖRE DEMİŞİM, kardeşini kendi yanında alıkoymak için Kralın yasalarında var olan
abdül hamit adlı üyeden alıntı

Bakın arapçanız varmı bilmiyorum eğer ayeti arapçasından okursanız o ayette Allah kralın dini olarak zikr ediyor.

AYETİ BİR ARABÇASNI ÖNCE OKUYALIM

""Febe da e bi ev giyatihim kable viaai ehııhi sümmestahre ceha min viaaaai ehiihi.Kezalike kıdna liyusufe makane liyeghuze ehaahu fi dini-l meliki illaaa en yeşaaa e allahu""

Şimdi fazla arapça bilmem bilen arkadaşlar bu ayetin mealini açıklasınlar.Ben bu ayetin mealini şu şekilde anlıyorum yanlışm olursa arkadaşlar lütfen düzeltsin

"" Sonra kardeşinin kabından tas çıkarıldı aramaya kardeşinin kabından önce diğerlerinin kaplarından başlandı.
Ancak Allah dilemiş ola melikin dininde kardeşini tutup alı koyma yoktu böylece yusufa tedbir öğrettik""

Şimdi sayın abim bazı insanlar bu ayeti mealini verirken kıralın yasalarına göre alı koyamzdı diyor.

Sizde burdan yola çıkarak kıralın yasalarını göre alıkoyamazdı diyorsunuz

Halbuki Allah bu yasaları din olarak tanımlıyor

şimdi anladınızmı.

Yani ben burda Allah,ın orjinal ayetinemi itibar edeyim yoksa sizemi.

Demekki burda yanlış anladığınız için belki farkında olmadan peygamberin kralın yasalarına göre hüküm verirdi demiş olabilirsiniz.Demekki sizde kralın dinine göre hüküm verilmez diyorsunuz.
Böyle düşünmeniz çok güzel.

DİNİNE GÖRE DEĞİL, YASASINA GÖRE DEMİŞİM,

Şu cümlenize bakarmısınız
Siz beşeri kanunları din olarak görmürmusunuz bunu merak ettim doğrusu

Çünki bir peygamberin kralın dinine göre hüküm verirdi demek tevbeyi gerektirir bu hem Allah,a hem de peygambere ifiradır.

Ama yok ben bu yanlış anlamışım dersiniz ben herksin önünde sizden özür dileyecem.

Üstelik ben yalanda konuşmamışım gördünüz.Çünki ayetin arapçasında melikin dini olarak geçiyor.

Bakın bedii Hamit bey

İnsanlar tarafından konulan bütün yasalara birde inanç sistemi eklenmiştir.

Yani demokrasi gibi üstüne bir de laiklik inancı eklendiğinde bu bir din oluverir.

Biz bu dinin yasaları ile insanlara hüküm verdiğimiz zaman biz niyetimiz ne olursa o dinin bir mensubu oluruz

Ayetler açık

Bunun aramızda ihtilaf dahi olmaması lazım itikadi meselelerde ihtilaf olmaz
ben bu ayetlere teslim olmaya hazırım

Sizde bu konuda göre geri adım atın ben sizden bu yeni halinizden defalarca özür dileyeyim.

İslam gibi temiz bir kelimeyi islam demokrasisi diye

Tağutların anlam yüklediği kelimelrin yanına koymaylım dedim eleştirim buydu

Böyle ciddi meseleler hususunda hem fikir olursa insanlar öbür tali meselelerde hem fikir olmasa da olur
Alıntı ile Cevapla