""Allah'ın selamı tüm hidayete tabi olanlara olsun""
Ben Said-i Kurdi-yi hayatanı ve düşüncelerini ele alırken, şahsına bir hakaret vari bir düşünce içerisnde olmadım olmam da.Ben oonun düşünclerini ilk okuduğumda bu düşünceleri bir türlü kabullenemedim ve ben o düşünceleri kendimce tevil etmeye başladım, bunun içerisinden çıkamadım.Bir müslüman olduğumu hatırladım, bir sorumluluğumun olduğunu hatırladım,kime karşı,Allah'a ve rasülüne karşı.Çünki ben müslüman olarak bir akit yapmışım yaradanımla eğer bu akidimi bozarsam ben yalancılardan olurum.
Bu akit öyle bir akittirki adam kayırmacılığına müsade etmez,Allahın hükümlerini uygulamada torpilciliği yasak eder,ırkçılığı kökünden yok eder,kendi öz kızına dahi bir tölarans tanımaz.O halde benim kendi nefsimi temize çıkarma çabam nedir,ben neden adil bir hüküm veremiyorum diye kendi kendimi sorguladım.Ve Allah'a verdiğim sözü tutmaya karar verdim.Eğer Risal-i Nur içerisinde islama uygun olanı varsa alacam gerisi benim dinime uymaz deyip onları elimin tersi ile itecem dedim. Fakat bu kitap bana yazdılmıştır sözünü görünce geri kalan kısımlarını kuran ölçülerine göre alma ihtiyacı duymadım.tamamını kıstaslamyı red ettim.
Benim ne haddime ki ben kalkıp islama kuran,a ap açık aykırı olanı tevil etmeye çalışayım bu bana müslüman olarak yakışmaz dedim.Bazı insanlar güzel şeyler yapmış olabilirler yeri gelince bunlarıda takdir etmek gerekir,ama güzel şeyleri yapmak hiç kimseye islama aykırı söz söyleme hakkı tanımaz.
Bana ne oluyorki ben kalkıp şöyle bir cümle kullanıyım.Üstadın bana yazdırıldı dediği sözleri kurana sünnete göre değelendirelim uyanı alıp uymayanı atalım demek.Benim Allah'ıma yaptığım akit beni bu sözleri söylemekten men etmesi lazım.Bana yazdırlıdı mantığı vahyin kesilmedği,halen bazı insanlara vahy geldiği anlamı çıkmazmı.Oysaki bizim akit yaptığımız Rabbimizin kitabında vahyin Hz. Muhammed (sav) den sonra kesildiğidir.Tamam o zaman bende yarın çıkayım diyeyimki bana da vahy geldi. Siz benim bu sözümünü, kabul edip daha sonramı benim yazdıklarıma bakarsınız,yoksa daha işin başında haddini bil demezmisiniz? Bu cevap bulunması gereken bir sorudur.
Bugün Adnan Oktar denilen adamın biri çıkmış mehdi olduğunu ilan etmiş,ne yani onudamı mehdi olarak kabul edelim.Böyle birşey olamaz.Bizim elimizde Allah'ın kitabı rasulün sünneti var elhemdulillah, biz müslümanlar işlerimizi ona götürürüz uyanı alır uymayanı atarız hatta eğer o işin ilk cümlesinde arıza varsa bunu hiç kurana götürmeden atarız.
Çünki biz akit yaparken ""LAİLAHEİLLALLAH"" demişiz akdimiz bu.
"la"deyip islama uymayan,söz,fiil,yasa,adet,gelenek,kanun,yasa,ideo loji islama aykırı her ne varsa hepsini tekvir edip ""illallah"" demişiz. Yani tek ilah,tek yaradan,tek kanun koyan,tek ibadete layık olan,bütün işlerin dönüp dolaşıp geldiği yegane merci o Allah'a evet demişiz.Ya bu sözmüzü bozup asilerden olacağız yada Allah'ın hükmünü babamız dahi olsa uygulayacağız.Başkada çaremiz yok sanırım.Biz islam ile islama uymayan sözlerin arabuluculuğunu yapamayız.O işler yahudilerin işleridir.
Üçbeş kitap okuyup başımıza alim kesilenler var diye serzenişler duyor gibiyim,evet binbir kitap okuyupta zalim olacağıma,bir tek ayet okuyup onu uygulamam benim için daha hayırlıdır,geri kalan 6665 ayetide Allah garantisi kapsamına almıştır sen bildiklerinile amel edersen ben bilmediklerini sana öğretecem demiştir.Demekki marifet binbir kitap okumakta değil,onun yaşamakladır,onun hükümlerini bir adalet çerçevesi içerisnde uygalamktadır.
Ben vanlıyım ve bitlisten evliyim benim topraklarımın içerisnde çıkmış aynı ırktan bir insana karşı nasıl önyargım olabilir,ben bir türlü bunu anlayamadım,bu işte nasıl bir menfaatım olabilir diye düşünüyorum,bunu bir türlü bulamıyorum.Senin ilmin onu eleştirmeye yetmez sen onu eleştiremzsin sen onun yazdıklarını anlayamazsın demek kanımca çok yanlış bir ifadedeir. Neden biliyormusunuz bugün vatikan keşişleriinin din adamlarının bilgileri seninkiden benimkinden kat be kat fazladır sen ve ben onları istediğimiz gibi eleştiriyoruz.Böyle olmaması lazım eğer salak ve beyinsiz bir insan deilsem Allah'ta bana akıl vermiş ve bu aklımı,vahiy doğrultusunda kullan demişse o halde bana düşenbu aklımı kullanmak.
Birilerini temize çıkarmak adına ben yapmış olduğum akiti bozamam,bozan varsa onada birşey dieyemem.Asl olan şudur kanımca,çok amel işlemek değil,asl olan doğru amel işlmektir,asl olan çok ilim yapmak değil,als olan Allah'ın istediği şekildeki ilimdir.Bir ayet bilir onunla amel ederim müslüman olurum,Yaşar Nuri öztürk gibileri kuranı 8 10 yaşlarında hıvz eder ama.....
Çok bilmek ölçü değil hangimiz Hz.Osman halife kadar biliyorduk ama bugün onu bile eleştirebiliyouz,o halde kullandığmız cümlelerimize kendi vicdanımızda bir muhasebe etmemiz gerekmezmi.Biz insanlar birilerini müdafa etmeye başlayınca hemen başlarız o birilerinin yapmış olduğu kahramanlıklarını ön plana çıkarmaya,kimsenin kahramanlıklarına itirazı yokki,burada söz konusu olan insanların söyledikleri sözlerinin kurana uygun olup olmadığıdır,bu sözler öyle yenilir yutulur cinsten sözler değilki üzerini örtelim yada tevil edelim.
Müslüman iyi sözü ve kötü sözü helalı haramı birbirlerinden ayırır çünki Allah ona o feraseti vermiştir,eğer bunu yapamıyorsa o insan zaten müslüman olamamıştır.
Allah bize şöyle buyurmkatadır
""Ey iman edenler! Allah'a karşı takva çerçevesinde hareket ederseniz, O size iyi ile kötüyü ayırmaya yarayan bir anlayış (furkan) verir, günahlarınızı örter ve sizi bağışlar""
(Enfal 29)
İslamda mecaz vardır,ben buna inanırım,telepati denilen şeyde de vardır,yani bir çeşit hisetmek gibi bunlar tamam, biri derse ki ben bu gece sevgilimin hayalini sanki gördüm onunla konuştum,yada biri ben çok etkileyeci bir rüya gördüm ki bunu heppimiz görürüz onada eyvallah.
Peki biride derseki sen bu rüyayı gördünde rüyadan ne ders çıkardın diye sorarsa,rüya gören zatta ben rüyamda peygamber efendimizi gördüm bana dediki:mahmut oğlum kalk bu kadar tefsirler çıktı,fakat kuranın manası kayboldu,kağıt kalem al ben sana tefsir yazdıracam peygamber (sav) söyledi bende yazdım derse bunu biz sözde ilim yapmış müslümanlar bu tefsiri nasıl anlayacağız söylermsiniz.Bana peygamber yazdırdı dedğine göre bu tefsirin Allah katından geldiği anlamı çıkmazmı.Eğer peygamber sana bunu yazdırmış ise o zaman o tefsirin noktasına virgülene dokunulamaz ona kayıtsız şartsız itaat etmen gerekir.Ki şuanda aramızda yaşayıpta bunu diyenler var.
Her kim böyle bir iddayı kalkıp tevil ederse bana göre koyu bir taasup içerisndedir.
Adam çıkmış ben mehdiyim diyor,yok kurandan bana işaret eden ayetler var,yok Allah'tan mesaj alayorum falan feşmekan.Ve bu fikirlere ilim yapmış Alllah'ın ayetlerini çok iyi bilen insanlar da itibar gösterebiliyorlar.
Batıl sözün kimden geldiği ne fark eder,batıl söz batıldır,ben neden onu insanlara hakmış gibi göstereyim.Eğer batıl sözü hakmış gibi gösterirsen beni ona karşı hanginiz koruyabileceksiniz.Hak gelir batıl zayi olur
son söz:
Ben açıkca şunu söylüyorum bugün Adnan Oktar mehdiliğini ilan etmiştir.Ve bu zatın geçmişte de çok güzel kuran çalışmalrı da vardır,benim evimdede bir çok kitabı vardır bu zat üstelik çokta ceza evinde kalmıştır.
sonuç
Şimdi biz elimizdeki kurana göremi hareket edeceğiz,yoksa Adnan oktarın mehdiliğinimi kabul edeceğiz.Yada Adnan oktarın bu iddasını neye göre değerlendireceğiz.
Allah'a emanet olun ey Allah'ın kulları
mealen
""Hepinizin dönüşü Banadır aranızda bu çok ciddi ihtilafların hükmünü mutlaka vereceğim""
""Sadakallahullazim""