Konu Başlıkları: "Haluk GE-TE-A'nın İtirafları"
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 04 Nisan 2011, 22:33   Mesaj No:18

kamer34

Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: "Haluk GE-TE-A'nın İtirafları"

İşte konu tam olarak açılmış olan başlığın mecrasına girmiştir. bu söyledikleriniz sizn güya kurandan edindiklerinizdir. kurndaki din kavramını nasıl katl edildiğinin güzel bir örneğidir.din allah ile kula arasında tamamen vicdani bir meseledir bizim kanunlar yasalr koymamıza referans olamaz.din ayrı devlet işleri ayrdır mantığını çok güzel izah etmişiniz.

Bende tam olarak sizin bu düşüncelerinize reddiye yazmıştım.Bu düşünce firavunun düşüncesi nemrutun düşüncesi cahillerin babası ebu cehillerin düşüncesiydi.

Kuran okuduğumuzu iddia ediyoruz daha kuranın din tanımını yapamıyoruz ,kuran okuyoruz daha peygamberin kurandaki tanımını yapamıyoruz.
laikliği bir din gibi sunuyoruz sonrada kalkıp laikliğin dinin teminatı olduğunu savunuyoruz.İşte batıl dinler ve ideolojiler böyledir hep çelişkilerle doludurlar.İnsanlar bu düşüncelere sahip olunca her konuştukça çelişkileri daha çok ortaya çıkmakatdır.

Devletler, yönetimler buna asla karışamaz, kur’an buna müsaade etmez. İman, Allah ile kul arasındadır. Laik devlet yönetimindeki kanunlar, dine müdahale etmez, özgür bırakır.

Bu cümleler kuran okuyan islama inanan islam dinin bir hayat tarzı olduğuna inanan biri kullanbilirmi? Daha islam devletinin hukukunu nasıl işlev gördüğünü bilmeyen bir mantık sadece gözünü tağutların koymuş olduğu ülkelerdeki rejimlere dikmiş biri tabiki bu cümleleri kullanması normaldir.

İslam devleti hukukunda zımmi olan halklar ve zımmı olmayan halkalar diye sınıflandırma vardır. İslam dini kendi kendi varlığını uluhiyet ve rububiyet tevhide üzerine bina eder. Yani sosyal siyasal ekonomik kısacası tüm düşünce ve hayata dair HER NE VARSA sistemini vahy istikametinde inşa eder.

Batıl dinler sosyal siyasal ekonomik ceza hukuklarını insan kaynaklı inşa eder.Din olarak sadece Allah ile kul arasındadır der.

Allah bizim yeryüzndeki işlerimize müdahle edemez der. O rızık veren yeri göğü yaratan gökten yağmur yağdıran bizi yaradandır der. onun bizim baş örtümüzle ticaretimizle sokata nasıl giyibip ne nasıl konuşacağımıza karışamaz der.

Biz kimi istersek düşman kimi istersek müttefik olarak seçeriz Allah buna karışamaz der. Bizim devlet işlerimiz ayrı din işlerimiz ayrı der. İşte bu düşünce tam olarak mekke putperestlerinin düşüncesiydi. Buna geniş olarak ayetlerle delillendireceğim inşallah.

Haluk bey siz bu arada Hz.Musa ve firavunun davası neydi onu okuyun ben yazımı hazırlayana kadar.
__________________
Kimin Ne Dediği Değil / Allah'ın Ne Dediği Önemli.
Alıntı ile Cevapla