Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20 Kasım 2011, 22:23   Mesaj No:7

Sıleyman.

Medineweb Acemi Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:Sıleyman. isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 14361
Üyelik T.: 17 Ekim 2011
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 19
Konular: 0
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Şeyhül Ekber Evliyatul Kebir Alimil Kebir Sultanlar Sultanı Pir Muhyiddini Ara

Alimul ğaybi veş şehadetil kebirul muteâl.

O, yaratılmışların duyu ve tasavvurlarının ötesinde olanları da, onların görüp gözleyebildikleri şeyleri de tam olarak bilmektedir. Büyük olan O'dur; var olan veya olması mümkün her şeyin/herkesin üstünde ve ötesinde olan O. (Rad-9)


innellahe kane aliyyen kebira. "Doğrusu Allah Yücedir, büyüktür." (Nisa, 34).

Allah aşkına Kebir kavramının boyutunu ne kadar bilerek yazıyorsun semihhh Allah'ın yüceliğini büyüklüğünü anlatmak üzere kullanılan terimi insana indirgemek şirk değilmidir o indirgediğiniz zatlar Allah'tan dahamı alim dahamı büyük tasarruf güçleri onlardamı insan duyularının ötesini onlarmı biliyor yazık ya bu anlayışa ancak yazıklar olsun derim Muhyiddini Arabi hatası ve sevabı ile Rabbine intikal etmiştir onu büyütmek yada küçültmek ona ne zarar verir nede karı olur ölmüş bitmiştir doğrularını alır yanlışlarını da Kuran perspektifi ile reddederiz kimseye hakaret etmez yanlışlarını dillendiririz bu yanlışı ve doğruyu ayırd etme adına gereklidir...

İnsanlık tarihinin her daim iki mücadelesi olmuştur hakk ve batıl batıl denen olgu aslında yoktur varlığını hakkın kavramlarını dejenere suistimal ederek ortaya koyar bunu ayırmanın yolu hakkı batıldan apaçık ayıran Allah'ın kelamı Kurandır Kuranın beyanı izahı üzere hiçbir beyan izah mana ifade edemez Allah'ın haram kıldığı helal kıldığı herşey insanlığın faydasınadır ...

Küfrün anlamı aklı örtmesi değilmidir o zaman alkol uyuşturucu vb maddeler nasıl aklı örtüyor ve bilinçsizce hareketlere sebep oluyor ise cezbe vb anlarda aklı örtmekte şuursuzca söylemlere neden olmaktadır aralarındaki fark nedir sizce?

Farzedelim : Cezbe anındayım ve size olmadık küfürleri ediyom siz bu küfürleri aman siz cezbe halinde iken farklı manada söylediniz deseniz tevil etmiş olmazmısınız küfür küfürdür cezbe anı normal hali yoktur ağızdan çıkanın geri dönüşü yoktur sonradan hata olduğunu anlayıp reddetmek tevbedir ama ısrarlar bunun doğruluğunu savunmak aptallıktır şuursuzluktur ...

Çok fazla yazmayacam tasavvuf Putperestleri hakkında lakin itirazı olan varsa buyursun karşıma deliller ile gelsin kişilerin sözleri vb ile değil Allah'ın kelamı ve Peygamberinin la ilahe illallah kavramını iyice belleyerek yazsınlar La ilahe illallah '' Allah'tan başka ilah yoktur'' manası ile bizlere ulaştırılmış isede asl olan anlamı Allah'tan başka güç kuvvet ve otorite tanımam/boyun eğmem kulluk etmem olarak anlaşılsa tüm şirkler yerle bir olur değerli kardeşlerim....
Alıntı ile Cevapla