Konunun başlığı adetli kadının Kur'an okuyup okumayacağı değil miydi?. Konu cünüp iken Kur'an okuyup okumamaya dönmüş.
Cünüplüğün şartları ile adetli olmanın şartları aynı değildir ki. Cünüplükte ihtiyari bir durum söz konusu iken adetli olmak ise gayri ihtiyaridir.
İslam fıkhında bu konular zaten tartışılmış ve herkes kendi görüşünün delillerini ortaya koymuşlardır. Bayındır'ın söylediği yeni bir şey değil ki. Fıkhı ihtilaflardan dolayı kişiyi zındık,günahkar gibi saymak gerekmez. İnsanlar iki tarafın görüşlerini ve delillerini okur, kalbi hangisine mutmain olursa onu uygular. Bü yüzden de kınanmaz.Bu konuyu itikat sorunu haline getirmek gerekmez.
Allah en doğrusunu bilir.