Tekil Mesaj gösterimi
Alt 30 Ağustos 2009, 15:21   Mesaj No:8

Emekdar Üye

Medineweb Emekdarı
Emekdar Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Emekdar Üye isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 16627
Üyelik T.: 11 Şubat 2012
Arkadaşları:2
Cinsiyet:
Yaş:48
Mesaj: 4.081
Konular: 315
Beğenildi:49
Beğendi:0
Takdirleri:149
Takdir Et:
Standart RE: Şehid Seyyid Kutub'u Rahmetle Anıyoruz!-2

Alıntı:
Hasdadaş Üyemizden Alıntı
Bu zat Hazreti Osman Efendimiz radiyallahu anh'a 'Bunağın tekiydi, Müslümanların başına geçmesi talihsizlikti' demişti... Bkn. Adaletu'l İçtimaiyyeti fil İslam (s.230, 231) Basım h.1392/m.1974 Türkiye’de merhum Necip Fazıl’ın şiddetli tenkidleri üzerine dördüncü basımdan itibaren, ihvan-ı müslimin bu kitaptan o ibareleri çıkardı. "Muaviye ve arkadaşı (Amr b. As) yalan, hile, aldatma, nifak, rüşvetle adam satın alma gibi yollara başvuruyor; Ali ise bu tür aşağılık yollara sapmıyordu." (Kutup, Kitaplar ve Şahıslar, s.206) İşin garip tarafı, S. kutup taraftarları onu haklı çıkarmak için bakın şu hadis-i şerife dahi uydurma hadis demişlerdir. Ashabıma dil uzatmakta ALLAH’tan korkun! Benden sonra onları kötü emellerinize alet etmeyin! Onları seven, beni sevdiği için sever. Beni sevmeyen onları da sevmez. Onları inciten beni incitmiş olur. Beni inciten de ALLAH Teâlâyı incitmiş olur. (Hadis-i Şerif, İbni Hacer, Es-Savaiku'l-Muhrika, Birinci Mukaddime)
Allah'a karşı yalan uydurup iftira düzenden ve O'nun ayetlerini yalanlayandan daha zalim kimdir? Şüphesiz O, suçlu günahkarları kurtuluşa erdirmez.
(YUNUS 17)

İslam toplumunu inşaa ederken, İslam fıkhına bağlı kalmamak gerekir.” Seyyid Kutub (Kutup, İslam ve Medeniyetin Problemleri )

Bugün bütün memleketlerde evliyaya ibadet ediliyor. İslamiyyetten evvelki arapların, meleklere, heykellere tapındıkları gibi onlardan şefaat istiyorlar. Allah’ın bildirdiği tevhidde Allah ile kul arasına vasıta ve şefaat etmek yoktur.” Seyyid Kutub, ( Zümer suresi , Ayet : 3 fizilalil Kur’an ‘dan )

"Avare dervişleri, miskin şeyhleri yedirip içiren serbest bırakan varlıklarını kabul eden feodalite idi. Çünkü bu adamlar yoksulluk ve eşkiyalığın gırla gittiği bir toplumda halkın aldatılması için en güzel araçlardı..” (Seyyid Kutub İslam ve Kapitalizm Çatışması sh: 108 Birleşik yay. 6. Baskı, yıl 1995 )

Hasdadaş 3 tane örnekte ben vereyim Bakalım Üstad Seyyid kutup neden haklı sana ve isteyenlere ispatlıyayım öyle necip fazıl söylemiş bilmem eygi söylemiş bunlar boş laflar sana MUAVİYE VE AMR B AS MERVAN ne kadar zalim olduklarını ve islam dışı hayat sergilediklerini örneklerle verecem ama eğer hoşunuza gitmezde itirazınız olursada örnekleri çoğaltabilirim:

MUAVİYE öncelikle KRALLIĞINI kan ile ele geçirmiştir hile ve şeytani desiselerle Arapların dahileri olarak kabul edilen Ebu süfyan Amr b as Muğire b şube ve Ziyad b ebih gibi kişiler tarafından kurulmuştur şimdi bunların hayatlarına tek tek bakalım.

Ebu Süfyanın şu sözleri gelecek için ne hissetiğinin işaretidir: Teym ve Adiyoğulları'ndan sonra hilafet sana geçti. Şimdi onu bir top gibi çevir. Bu bir saltanattır Cennet nedir, cehennem nedir bilmiyorum.
[1] el-İstiab 2/690

Ey Ümeyyeoğulları! Hilafeti bir top gibi bir birinize atın Ebu Süfyan'ın yemin ettiği şeye andolosun ki sizin için hep bunu istiyordum Bunu çocuklarınıza miras olarak bırakmalısınız.
[2] Murucuz Zeheb 1/440 Tarihu İbn Asakir 6/407

Muaviye bin Ebu Sufyan: Cahiz şöyle yazar: İmam Hasan inzivaya itildikten sonra Muaviyenin Diktatörlük dönemi başlamış oldu. Muaviye bu yılın adına Cemaat Yılı (Amul Cemaa) dedirtti oysaki tam anlamıyla tefrika, nifak, zulüm ve zorbalık yılıydı bu. Çünkü hilafet ve imametin Kisra ve Kayser krallığına dönüştürüldüğü yıldı bu.
[3] Muruc c.3-3 bas s.l l.

Hasan Basri: Muaviye dört şey yaptı ki, bunların her biri onun katli için yeterliydi der ve şöyle açıklar:
1- Sahabe arasında liyakatli, yetenekli ve dürüst insanlar varken sefih ve düşüncesiz insanları Müslüman halkın başına musallat etti.
2- Sürekli sarhoş olan ipek elbiseler giyip def ve tanbur çalan oğlu Yezid'i halifelik makamına oturttu.
3- Ziyad'ı kendi kardeşi olarak ilan etti. Oysaki Muaviye'nin babası Ziyad'ın annesiyle zinada bulunmuştu ve Hz. Resulullah'ın sarih buyruğu gereğince, zina yoluyla akrabalık bağının oluşmayacağı bilinmekteydi.
4- Müslümanlar arasında takva ve inkılabiliğiyle tanınan Hucr bin Adiyy ile arkadaşlarını öldürttü.
[4]- Resailul Cahız Mısır bas.1352 h. s.294 ve Risaleti Fi Beni Ümeyye ve Risalei en Niza vet Tehasum Makrizi,1368 h. Necef s.65.

Mısırlı tanınmış yazar Dr. Hasan İbrahim Hasan şöyle yazar: ...Muaviye hile, entrika ve kılıç zoruyla halifeliği ele geçirdi. Üstad Prof. Nıcols der ki: Muaviye'nin başında bulunduğu Emevilerin galibiyeti Müslümanlar tarafından, eşraf ve zengin takımının kazanması şeklinde değerlendirilmiştir o gün. Çünkü bunlar Hz. Resulullaha karşı var güçleriyle savaşmış, ancak galip taraf Peygamber olmuş, onların putperest düzene dayalı eşrafiyet iktidarını devirip İslam dinini hakim kılmıştı..."
[5] Taberi Tr c.4 s208 Kamil İbni Esir c.4 s.209 ve İbn-i Kesir c.8 s.130.

Muaviye Resulullah'ın "Ammar'ı zalim ve yoldan çıkmış bir güruh öldürecek" demesine rağmen Ammar'ı öldürtmüş ve onun kesik başını kendisine getiren iki Şamlıya iki kese altın vermiştir. Bu sırada Muaviye yaptığından memnun ve mutlu olduğunu da ifade etmişti.
[6] İslam Medeniyet Tarihi. c.4, s.87.

Muaviye, Doğu Roma İmparatorları'na özenerek sarayında tumturaklı bir protokol uygulatmaktaydı:
[7] Ali Muhammed Tarihinde Teşrih ve Muhakeme Behlül Behçet Efendi 7. bas. s.02.

Muaviye, İslam halifesi namına kendisine özel korumalar tuttu ve krallar gibi tahta cülus etti, başkalarını kendisinden aşağıda oturttu. Hıristiyanları kitabet ve yazı işlerinde istihdam etti, halkın malını-mülkünü kendisi için alıyor ve: "Ben bu diyarların sultanlarının ilkiyim." diyordu.
[8] İslam ve Arap Medeniyet Tarihi Dr. Gustow Lubon 4. bas. s.87.

Muaviye sarayda yaşama, savaş yaptırma ve saray protokolleri uygulamanın yanı sıra Romalıları taklit ederek ipek ve pahalı kürkler de giyerdi.
[9] Yakubi c. s.68.

Muaviye'nin birkaç karısı vardı ki bunlardan biri de Suriyeli bir Hıristiyandı. Dostları ve danışmanları arasında çok sayıda Hıristiyan vardı.
[10] İsl. Med. Tar. Corci Zeydan, c.l s.83.

Muaviye, Hıristiyan müsteşarları işe almak suretiyle Hıristiyanların İslam topluluklarına sızmasına sebebiyet vermiş oldu bu da, Müslümanların morallerinin çökmesine yol açtı. Dairetul Maarif i İslam'da şöyle yazılır: Muaviye ülke yönetimiyle ilgili işlerde Hıristiyanları da istihdam ediyordu. Şam'da vali olduğu yıllarda Hıristiyanlarla çok yakın ilişki ve işbirlikleri vardı. İşte bu yıllardadır ki Hıristiyan kültürü Bizantik Ermenizm renginde Müslümanlar arasına nüfuz etmeye başlamış, giderek yayılmış ve derken İslam'a aykırı bir "yeni İslam medeniyeti"nin oluşmasına neden olmuştur. [11] Azameti Müslimin De. İspanya:Jozef Mc Cup., İsfahan Bs.h.1326. s.36.

Osman'ın katili Muaviye'dir. Zira H 44'te Mekke'ye gitmiştir. Medine'de Haşimoğulları'na Osman'ı siz öldürdünüz" dediğinde Abbas'ın oğlu. "Bu senin işin diye cevap verip şöyle eklemiştir Osman'ı sen öldürdüğün halde kalkıp bir de onun kan davasına girişmektesin.
[12] İslam Ans Avrupalı bir grup müsteşrik c2 arapç. terc. ve Dairetul Maarifi İslami Beruemize kelimesi s.671-672.

Muaviye yetkili olarak görevlendirdiği Busr bin Ertatı yola çıkarmadan önce ona şöyle talimat vermiştir Seninle aynı fikirde olmayanı öldür. Bize eğilmeyen kim olursa olsun, varına yoğuna el koy geçtiğin köyleri yakıp yık korku yarat."
[13] Yaakubi c.2 s.162.

Busr bin Ertat onun direktiflerini uygulamada kusur etmeyecek binlerce Müslümanı öldürecek kadınlarla çocukları bile kılıçtan geçirecekti.
[14] Ae c.2 s.141 ve El İmam Ali Sovtul Adaletil İnsaniyye c.4 s.778. 52 Yaakubi Tar. c.2 s.142 ve El- Gadir c.1 s.16.

Birçok alim nezdinde Muaviye melun ve zındıktır.
[14] Ae c.2 s.141 ve El İmam Ali Sovtul Adaletil İnsaniyye c.4 s.778. 52 Yaakubi Tar. c.2 s.142 ve El- Gadir c.1 s.16.

Hz Ali defalarca Muaviyeyi lanetlemiştir. [18]Taberi Tar 1.bas c ll s.357 ve El Gadir c.10 s.139 Sıffin Mısır bas s.244.

Muaviyenin katl ve cinayet defteri bir hayli kabarıktır Hz. Resulullah'ın sevgili sahabisi Hicr bin Adiyy'le 6 yiğit arkadaşı, Muaviye'nin resmi emriyle Merci Uzra'da şehid edildi.
[26]Sahihi Müslim c.1 s 258,259 Sahihi Buhari c.1 s.131 Merhum Şerefuddin'den naklen En Nassu Vel İçtihad'da: s.217 218 ve Mesaili Fıkhiyye 2. bas. Lübnan s.44 ve sonrası.

Muaviye, Maliki Eşteri Mısır yolunda zehirli balla zehirletip öldürttü sonra da minbere çıkıp şöyle dedi: Alinin iki arkadaşı vardı birinin işini Sıffınde (Yasir oğlu Ammarı) bitirdim diğerininkini de (Maliki Eşter) bugün. [27]Taberi Tar c.4 s.187 İbni Esir c.3 s.233 Hıcr ve yarenlerinin nasıl şehid edildikleri kon. bkz. Hıcr bin Adıyy Abdullah Sebiyti Irak bas.ve Hıcr bin Adıyy Kemrei Tah. bas. ve El Gadir c.1 s.37'den sonrası ve Hıcr bin Adıyy: Allahyari.

Bu sırada orada bulunan Amr b as Evet dedi Allah'ın baldan askerleri vardır.
[28]Kamil İbni Esir c.3 s.178 ve El Gadir c.ll s.61 ve Muaviye bin Ebu Sufyan: A. Mah. Ekaad s.73 ve Taberi Tur. c.4, s.71, 72.

Muaviye birtakım planlarını uygulayabilmek için Abdurrahman bin Halid bin Velidi de zehirletti.
29] Medeniyet Tar. Corci Zeydan c.4. s.83

Hz. Ali tarafından Mısır'a vali tayin edilen Hz aişenin kardeşi Muhammed bin Ebubekir'i öldürtüp cenazesini bir eşeğin cesedine karnını yarıp koyarak yaktırdı.
[30 Taberi Tar. c.4 s.171 ve Med. Tar. c.4 s.83.

Muaviye Ziyad bin Ebihi Kufe ve Basra valiliğine atadı. Ziyad muhalifler arasında bulunduğundan hepsini tanıyordu; teker teker muhalifleri yakalatıp öldürtüyor asıyor ellerini ayaklarını çaprazlama kestiriyor gözlerini oydurtuyordu.
[31]Yaakubi c.2 s.139 ve El Gadir c.ll s.64.

Ziyad yaptığı her şeyi Muaviyenin direkt emriyle yapmıştır

Buyrun KATİLLERİ savunmaktan haz alıyorsanız sizlere mübarek olsun
Alıntı ile Cevapla