Tekil Mesaj gösterimi
Alt 02 Ağustos 2010, 11:28   Mesaj No:3

EbdA

Medineweb Aktif Üyesi
EbdA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:EbdA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 458
Üyelik T.: 23 Ekim 2007
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:Van
Yaş:43
Mesaj: 156
Konular: 13
Beğenildi:1
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart

Bunu iddia edenlere "Peygamber (AS) Allah'ın istemediği yada emrine ters bir işi yapabilir mi?" diye sorduğumda "Hayır bunu kesinlikle yapma/yapamaz" derler. Hadisi şeriflere baktığımızda Peygamber Efendimizin (AS) bizzat kendisinin uyguladığı recm cezalarını görürüz.
Burada iki konu mümkündür:
1- Ya bu Hadis-i Şerif uydurmadır
2- Ya da bu Hadis sahihtir madem bu iki yoldan biri doğru öyleyse ilk yolun yanlışlığı ispat edilirse mantıken ikinci yol doğrudur ve madem "Peygamber (AS) Allah'ın emrine muhalif olmaz" o zaman ikinci yol doğruysa Recm Cezası Allah'ın emridir.

Eğer bu Hadis-i Şerif (haşa) uydurma ise doğruyu söylemede canlarını ortaya koyan nice sahabelerden neden buna itiraz gelmedi ve recm cezasının uygulandığına dair hadisler mevcutken evliyken zina ettiği halde recm cezası uygulanmayan yada uygulanmaması gereken bir tane bile rivayet göremiyoruz? Bu soruya cevap verilmek zorundadır. Eğer bu hadisler karartıldı derseniz öyleyse karartma(!) işlemleri zamanında güya hakkı savunan alimler(!) neden susmuşlar neden itiraz etmemişler?

Bu konulara nerden bakarsanız bakın hep kendi içlerinde çelişki ile karşılaşırsınız.

Selam ile..
Alıntı ile Cevapla