01 Nisan 2014 01:45 | |||||
hiranur86 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? TC de ve diyer butun DEMOKRAT VE LAIK ULKELERDE siyasi partilere Oy vermek ŞİRK'dir. Tc de yasama eylemi demokrasi(halk iktidarı) denilen küfür sistemi ile yapılıyor: Yani insan- insan , insan toplum ,insan devlet vb ilişkileri düzenleyen kanunlar Kuran ve hadis kaynaklı Şeriat kanunları olmayıp mecliste milletvekillerinin oylaması ile yapıldığı kanunlar oluyor bu sistemde. (Bakınız anayasanın 7.maddesi) Ve her vatandaş aynı zamanda seçilen konumundadır. Şartların imkânsızlığı onu seçmeye itmiştir. Bu seçim sonucunda yapılan isimlendirmede bunun delilidir. Seçilenlere “MİLLETVEKİLİ” denir. Seç-men kendi yerine VEKİLİNİ parlamentoya yollamıştır. Şöyle söyleyebiliriz: (Demokratik seçimlere katılan) Her vatandaş seçtiği insanın mahiyetinde meclistedir. Cismen olmasa da sembolik olarak oradadır. Öyleyse her insan vekâlet verip kendine vekil tayin ettiği milletvekilinin her fiilinden (ŞİRKİNDEN) sorumludur ve ona ortaktır. Yetkili organların eliyle tagutlara (siyasi partilere) verilen iktidar yetkisiyle tagutlar Allah’ın haram kıldıklarını helal, helal kıldıklarını haram kılmaktadır ve oy verme eylemiyle bu hakkı onlara veren kişi seçmendir. Yoksa onların Allah 'in izin vermediği şeyleri dinde kendilerine meşru kılan ortakları mı var? Eğer o fasıl kelimesi (azabımın ertetenmesine dair ezelde geçen söz) olmasaydı aralarında hüküm verilir (işleri) bitirilirdi. Gerçekten zalimler için acı bir azap vardır. (Şura 21 ) Kanun koyma İLAHLIK özelliğidir, dini(şeriatı) belirlemek ilahlık özelliğidir. Ve bu yetki Allaha aittir. Yetkili organlar eliyle hakimiyeti (Kanun ,nizam belirleme yetkisini) bir beşer olan milletvekillerine vermek ŞİRKTİR(HAKİMİYETTE ORTAK KOŞMAKTIR). Müşrik: Allah’a uluhiyetinde veya rububiyetinde veya isimlerinde ‘şirk (ortak) koşan’ kimseye ‘MÜŞRİK’ denir. Rızık veren(ER-REZZAK) nasıl ki Allahın ismi ise, hüküm koyan ( EL-HAKİM) de Allah'ın özelliklerindendir.Ve Allahın isimlerini bir beşere vermek tevhidi (Allah'ın birlenmesini) bozar. Sonra emirden (olan) bir ŞERİAT ile seni vazifelendirdik; onun için sen o şeriata uy'da ilmi olmayanların arzularına uyma! (Casiye 18) Mekke ve diğer geçmiş kavimler de bulunan kavimler Allah'a ortak koştukları için müslüman değil müşrik olarak adlandırıldılar. “Gerçekten Tevrat'ı biz indirdik; bu kitap doğru yol kılavuzluğu ve ışık içerir. Gerek İslâm'a bağlı peygamber-ler ve gerekse Allah'a bağlı bilginler ile din adamları Al-lah'ın bu kitabının görevli koruyucuları ve doğruluğunun şahitleri sıfatı ile Yahudiler arasında buna göre hüküm verirler. Buna göre insanlardan değil, benden korkunuz da ayetlerimi bir kaç para karşılığında satmayınız. Kim Allah'ın indirdiği ayetlere göre hüküm vermez ise onlar KAFİRLERİN TA KENDİLERİDİR.”(Maide 44 ) Dar-un Nedve ve TBMM Dar-un Nedve: Allah’ın insanların hayatlarını yönlendirmedeki yetkilerini kısıtlayıp, kendilerinin oluşturdukları beşeri sistemlerle kanun koyan bir meclis ve aynı zamanda peygamberimizin getirdiği sisteme ters olan meclis. Kısacası günümüz meclislerinin (TBMM gibi) aynısı olan bir meclis. Hz. Peygamber (S.A.V)’in dedelerinden Kusayy bin Kilab Mekke’de yönetimi ele geçirince şehrin yönetimi için Kabe’nin karşısına yaptırdığı kendi evini kullanırdı. Bu evin ismi Dar’un-Nedve (kelime manası: Parlamento binası)idi. Mekke’nin başkanı Kusayy şehir devletiyle ilgili işlerin karalarını bu binada bazı Mekke liderleriyle birlikte alırdı. Sadece yönetim merkezi değildi Dar’un-Nedve, düğünler, savaş hazırlıkları, buluğ çağına eren kızlara elbise giydirme törenleri gibi işlerin apıldığı yerdi. Kısaca bütün sosyal ve siyasal hayatın merkeziydi. Kureyş liderleri gelip : Hz. Peygamber (S.A.V) Mekke’de tevhidi haykırırken Ebu cehil ve avanesi amcası Ebu Talib’e : ”Yeğenine söyle ne istiyor? Hasta mı? En iyi hekimleri getirelim. Evlenmek mi istiyor? En güzel kızlarımızı verelim. KRAL Ml OLMAK İSTİYOR ? BAŞIMIZA KRAL YAPALIM. Yeter ki ilahlarımıza küfretmesin.” Resulüllah(sav) içinden şöyle diyebilir di? (Haşa) ‘ Ben menata, hubele ve diğer putlara bir şey demem. Dille onlara sövmem.Kalben Allah ı tesbih ederim, dil ile onları ve beşeri sapkın sistemlerini överim.Başları, liderleri olurum. Namazı anlatır.Orucu anlatır.Yavaş yavaş onları tevhide çekerim ’EBU CEHİL BAŞLARINDA OLACAĞINA BEN OLURUM.(bu gün chp olucağına diyenler gibi) diyebilirdi. BÖYLE Mİ DEDİ RESULULLAH(sav) HAYIR! Hz. Peygamber (S.A.V.)'in cevabı kısa ve nettir: “Sağ elime güneşi sol elime ayı verseniz yinede DAVAMDAN VAZGEÇMEM.” Bu sözlerin bedeli üç yıl boyunca aç kalmaktı, küçük çocukların açlıktan ölmesiydi, sahabenin akla gelmeyecek işkencelere uğramasıydı. Ama hiçbir zaman Hz. Peygamber (S.A.V) aklından “Kureyşlilerin teklifini bir düşüneyim belki daha rahat tebliğ yaparım” veya Hz. Ebu Bekr ve Hz. Ömer gibi sahabeleri tekrar DAR’UN-NEDVE’ye göndereyim belki bir faydası olur” demedi ve düşünmedi. Çünkü biliyordu ki bunları söylemek onlardan olmaktı. Allah’ın kanunlarına karşı kanun koyanların yanında veya yönetim yerinde bir Müslüman asla olamazdı. Helal ve haram belirleme yetkisinin Allah’tan alınıp tağuti rejimlerin meclislerine (DAR'UN NEDVE, TBMM) vermek hiç kuşkusuz küfürdür, zulümdür, fısktır. İslamın hakimiyetinin sağlanması için izlenmesi gereken yolda herhangi bir beşerin önerdiği yolla değil RABBANİ YOLLA OLMALIDIR. Bu din nasıl ki Allah tarafından vahyolunduysa takip edilecek yolda RABBANİ olmalıdır. İSLAM = Allah'a teslimiyet dinidir. Parlementoya girelim ve onların arasına sızalım başa biz geçmezsek laikler geçecek diyenler pragmatistdir, akılcıdır. Onlar Allah yerine akıllarına, heva ve heveslerine TESLİM olmuşlardır. Ve kişi teslim olduğu varlığın dinindedir. /Alıntı | ||||
01 Nisan 2014 01:41 | |||||
hiranur86 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? İslam'ın dışında bütün sistemler tağutîdir. Tağutların hükümlerine göre yönetilen bütün yerlerde yaşayan mü'minlerin, Allah'ın indirdiği hükümlerin galip gelmesi uğruna cihad etmeleri farz-ı ayndır. Şurası unutulmamalıdır ki, tağutun hükümlerine "evet" diyenler, Allah'ın dinine "hayır " demiş, küfretmiş durumundadırlar. Bunu ister bilerek, ister bilmeyerek yapsınlar durum asla değişmez. Çünkü bütün peygamberlerin insanlara; "Allah'a ibadet edin, tağuta kulluktan kaçının" diye tebliğat yaptıkları ayetlerle sabittir. Tağutun hükümlerini inkâr etmeyen ve tağutî güçlerle mücadele vermeyen kimse, ne kadar âlim olursa olsun, "müsteşrik" çizgisini asla geçemez. Hadislerle Kur’an Tefsiri, İbni Kesir, Çağrı Y. c. 2, s. 193-196.. | ||||
01 Nisan 2014 01:37 | |||||
hiranur86 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? hangi partiye oy verdiyseniz verdiniz onemli degil. Bastiginiz muhurdeki evet yazisi EVET BEN MÜŞRİĞİM ANLAMINDAYDI. VE SİZ EVETLERİNİZLE BUNU TESCİLLEDİNİZ. | ||||
01 Nisan 2014 01:27 | |||||
hiranur86 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
![]() | ||||
31 Mart 2014 22:24 | |||||
İslaminesil | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Sorulara karşı cevaplar birbirini tamamlayacı ve güzel bir bilgi paylaşımıydı,Sonuç olarak herkes Ayet ve hadislerle kendi doğrularını bulma çabasını sarfetmişler,Aşırı tartışmaya girmeden olgun bir paylaşım olmuş kanaatindeyim,Arkadaşları tebrik etmek lazım bilmiyom halen giriyorlarmı ,giriyorlarsa fikir alışverişi yapmak isterdim,Bunu şiaar edinmek lazım aslında hayatımızda siyah gördüklermiz aslında beyaz çıkabiliyor,önemli olanİslamın bize emretdiği metodu eden bırakmamaktır ki!! islam bize Kötülükleri iyilikle savmamımızı hak ve hakikate davet için fravunun karşısına çıkıldığında dahi kavl-i leyyin,tavr-ı leyyin,hal-i leyyin,(yumuşak söz,yumusak tavır,yumşak hal)yolunu emir ve tavsiye buyurmaktadır.. | ||||
31 Mart 2014 21:55 | |||||
İslaminesil | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Güncelleme... | ||||
24Haziran 2012 05:55 | |||||
Ebu Ammar | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? 1) Biraz zaman geçmiş ve heralde konu kapanmış ama inşaallah faydası olursa bende birkaç kelime söylemek istiyorum daha doğrusu kuran'dan ve sünnet'ten bu konu hakkında birşeyler aktarmak istiyorum... Öncelikle şunu belirtmek istiyorum... Bizim hayatımızda a'dan z'ye herşeye karışan islam acaba islami hareket metodumuza da mı karışır ? Cevap tabi ki de evet olmalı ! O zaman Resulullah ( s.a.v) yapılan teklifi nasıl unuturuz... Ona şöyle dememişler miydi... Ey Muhammed (s.a.v) ne istiyorsun mekkenin en güzel kadınıylan mı evlenmek istiyorsun eğer öyleyse en güzel kızlarımızı seninle evlendirelim. Ey Muhammed (s.a.v) ne istiyorsun mekkenin en zengini mi olmak istiyorsun eğer öyleyse aramız da mal toplayalım seni mekkenin en zengini ilan edelim. Ey Muhammed (s.a.v) ne istiyorsun mekkenin başkanı mı olmak istiyorsun eğer öyleyse seni mekkenin başkanı seçelim. Davandan dön. Rasulullah (s.a.v) cevabı açık ve net. Bir elime güneşi, bir elime ayı verseniz ben yine de davamdan vazgeçmem. Şimdi sorarım sizlere ey müslümanım diyenler burada (haşa) ALLAHU TEALA sizin bu kötünün iyisini seçip de başbakan seçip sonra küfür devletinin başı olup devleti düzeltme fikrinizi düşünemedi mi ? Rasulullah bunu düşünemedi mi (haşa). 2)Rasulullah zamanında mekkeki müşriklerin toplanma meclisi olan DARUN NEDVE'ye hiç bir müslüman gitti mi ? Sizin ne işiniz var orada ? 3) Gerçekten hakikati istiyorsanız gidin ve İbn kesir olsun imam kurtubi olsun seyyid kutub'un fil zilalil furkan tefsiri olsun ordan kafirun suresının tefsirine bakın. Son olarak da şunu söylemek istiyorum: Kim de kendisine dosdoğru yol apaçık belli olduktan sonra, peygambere muhalefet ederse ve müminlerin yolundan başka bir yola uyarsa, onu döndüğü şeyde bırakırız ve cehenneme sokarız. Ne kötü bir yataktır o! (nisa:115) | ||||
14 Mayıs 2011 16:33 | |||||
laaaa | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? "Kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse işte onlar kafirlerin ta kendileridir." (Maide: 44) "Kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse işte onlar zalimlerin ta kendileridir." (Maide: 45) "Kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse işte onlar fasıkların ta kendileridir." (Maide: 47) SANIRIM BU AYETLERDE ANLAŞILAMAYAN Bİ KELİME YOKTUR. ![]() | ||||
14 Mayıs 2011 16:31 | |||||
laaaa | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? EVİRİP ÇEVİRMEYE GEREK YOK. ŞİRKTİR HEM DE ŞİRKİN TA KENDİSİDİR. O HOCA ŞÖYLE DEMİŞ BU HOCA BÖYLE DEMİŞ BİZİ İLGİLENDİRMEZ. BİZİ YÜCED ALLAH'IN DEDİKLERİ VE PEYGAMBERİMİZİN DEDİKLERİ İLGİLENDİRİR. Rahman ve Rahim olan ALLAH'ın adıyla Dinde zorlama (ve baskı) yoktur. Şüphesiz, doğruluk (rüşd) sapıklıktan apaçık ayrılmıştır. Artık kim tağutu tanımayıp ALLAH'a inanırsa, o, sapasağlam bir kulba yapışmıştır; bunun kopması yoktur. ALLAH, işitendir, bilendir. (Bakara Suresi, 256) ALLAH, iman edenlerin Velisi (dostu ve destekçisi)dir. Onları karanlıklardan nura çıkarır; inkar edenlerin velileri ise tağut'tur. Onları nurdan karanlıklara çıkarırlar. İşte onlar, ateşin halkıdırlar, onda süresiz kalacaklardır. (Bakara Suresi, 257) Kendilerine kitaptan bir pay verilenleri görmedin mi? Onlar, tağuta ve cibt'e inanıyorlar ve diğer inkar edenler için: "Bunlar, iman edenlerden daha doğru bir yoldadır" diyorlar. (Nisa Suresi, 51) Sana indirilene ve senden önce indirilene gerçekten inandıklarını öne sürenleri görmedin mi? Bunlar, tağutun önünde muhakeme olmayı istemektedirler; oysa onlar onu reddetmekle emrolunmuşlardır. Şeytan da onları uzak bir sapıklıkla sapıtmak ister. (Nisa Suresi, 60) İman edenler ALLAH yolunda savaşırlar; inkar edenler ise tağut yolunda savaşırlar öyleyse şeytanın dostlarıyla savaşın. Hiç şüphesiz, şeytanın hileli-düzeni pek zayıftır. (Nisa Suresi, 76) De ki: "ALLAH Katında, 'kesinleşmiş bir ceza olarak' bundan daha kötüsünü haber vereyim mi? ALLAH'ın kendisine lanet ettiği, ona karşı gazablandığı ve onlardan maymunlar ve domuzlar kıldığı ile tağuta tapanlar; işte bunlar, yerleri daha kötü ve dümdüz yoldan daha çok sapmışlardır." (Maide Suresi, 60) Andolsun, Biz her ümmete: "ALLAH'a kulluk edin ve tağuttan kaçının" (diye tebliğ etmesi için) bir elçi gönderdik. Böylelikle, onlardan kimine ALLAH hidayet verdi, onlardan kiminin üzerine sapıklık hak oldu. Artık, yeryüzünde dolaşın da yalanlayanların uğradıkları sonucu görün. (Nahl Suresi, 36) Tağut'a kulluk etmekten kaçınan ve ALLAH'a içten yönelenler ise; onlar için bir müjde vardır, öyleyse kullarıma müjde ver. (Zümer Suresi, 17) | ||||
23 Ocak 2011 17:43 | |||||
Abdulhamit 1 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? Alıntı:
Beşeri kanunlar neden din olsun ki ? Dinin bir tanımını yapar mısınız? Beşeri kanunlar din olarak görülemez. Kanun kanundur. Dinde dindir. Her ülkenin birbirinden farklı kanunları vardır diye her ülkenin farklı bir dini mi var diyeceğiz ? Alıntı:
Evet doğrudur. Hem Allaha ve hem de peygambere iftiradır. Peki ben böyle mi söylemişim. Yani sizin yazdıklarınız gibi mi söylemişim ? Nerede o cümlelerim gösterin demiştim. Gösterebildiniz mi ? Gösteremediniz ? Demek ki o sözler bana ait sözler değildir. Ama siz bana yamaladınız. Ayetin arapçasında doğrudur melikin dini diye geçiyor. Ayrıca buna da dikkat ettim. Seyit kutup mealini örnek aldım. Seyit Kutup ayete Meal olarak Kralın dini değil, Kralın yasası olarak meal vermiş.Ayeti o anlamda anlamış. Birçok meal de de Kralın yasası olarak da geçer. Birçoğunda da Kralın dini olarak geçer. Yapılacak İzah şudur: Ayetin orjinalinde geçen din kelimesi bizim bildiğimiz anlam da din değildir. Yürürlükteki kanunlar, yasalar anlamındadır. Bu konuyu ayrıca tahlil edip araştıracağım. ve yeni bir konu başlığı altında paylaşıma açacağım. Olumlu katkılarınızı beklerim. İslam için. Alıntı:
Alıntı:
Saygılar | ||||
Bu Konuda 10 fazla Cevap bulunuyor. Bütün Cevapları görmek için buraya tıklayın. |
![]() |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|