Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > .::MEDİNEWEB YAZARLAR ODASI.::. > Yazarlar > Muhsin Arslan > Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!/Muhsin Arslan

Konu Başlıkları: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!/Muhsin Arslan Konu Cevaplama Paneli
Kullanıcı isminiz: Giriş yapmak için Buraya tıklayın
Aşağıdaki Kutuya Sorunun cevabını Yaz ( Bakara )
Başlık:
  
Mesajınız:
Trackback:
Kaynak olarak Ekle
Başlık Sembolleri
Konunun başında Sembol kullanmak için aşağıdaki Listeden bir Sembol seçiniz:

Diğer Seçenekler
Diğer Ayarlar
Değerlendirme
İsterseniz bu Konuyu buradan değerlendirebilirsiniz.

Konuya ait Cevaplar (Yeniler yukarda)
29 Aralık 2012 14:06
bilinmez
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Alıntı:
FECR Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Elbette

Allah'ın haram kılmada şaridir. Bu konuda ihtilaf yok zaten. Fakat bir lider, kendisine tabi olanlara yasak-haram koyabilir. Ama onun haram kılması Allah'ın haramı ile aynı kategoride olmaz.
Bir Alim, öğrencilerine bazı haramlar-yasaklar koyabilir. Ama bu Allah'ın haram kılması ile aynı kategoride olmaz.
Bir baba, ailesine bazı yasak-haramlar koyabilir.Ama bu Allah'ın haram kılması ile aynı kategoride olmaz.
Bir Sağlık Bakanı, sigara sağlığa zararlıdır diye topluma sigara içmeyi yasaklayabilir ve müeyyide koyabilir. Ama bunu yasaklaması, haram etmesi Allah'ın haram kılması ile aynı kategoride değildir.
Dediklerinize tamamen katılıyorum yalnız,

Bir baba çocuğuna koyacağı yasak[haram],eğer Allahın kitabıyla çakışıyorsa,red edilir.kuranda babanıza itaat edin ama şirk koşmay zorlarsa red edin diyor

Bir dini kisve giymiş ve halka din anlatan,yani Alim,şeyh,hoca,halka koyacağı yasak ve serbestlikler YİNE ALLAHIN KİTABINA UYGUN olması lazım,illeti falan düşünmeden PEYGAMBERE İFTİRA EDEREK,hadis adı altında kendini desteklese bile BU RED EDİLMELİDİR.

Kısacası karşı çıktığım, sıkıntı gördüğüm bunlar ve sizinlede hem fikirim zaten..
29 Aralık 2012 13:49
FECR
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Alıntı:
bilinmez Üyemizden Alıntı Mesajı göster

sorun kuranda HARAM OLMAYANI,MUTLAK MANADA HARAM GÖRMEK sıkıntısıdır,buda sakat bi anlayış olmaz mı..
Elbette

Allah'ın haram kılmada şaridir. Bu konuda ihtilaf yok zaten. Fakat bir lider, kendisine tabi olanlara yasak-haram koyabilir. Ama onun haram kılması Allah'ın haramı ile aynı kategoride olmaz.
Bir Alim, öğrencilerine bazı haramlar-yasaklar koyabilir. Ama bu Allah'ın haram kılması ile aynı kategoride olmaz.
Bir baba, ailesine bazı yasak-haramlar koyabilir.Ama bu Allah'ın haram kılması ile aynı kategoride olmaz.
Bir Sağlık Bakanı, sigara sağlığa zararlıdır diye topluma sigara içmeyi yasaklayabilir ve müeyyide koyabilir. Ama bunu yasaklaması, haram etmesi Allah'ın haram kılması ile aynı kategoride değildir.
29 Aralık 2012 13:22
bilinmez
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Alıntı:
FECR Üyemizden Alıntı Mesajı göster
En'am suresi 145.ayeti bir de şu ayetlerle birlikte düşünelim:

"Kendilerine kitap verilenlerden Allah'a ve âhiret gününe inanmayan, Allah'ın ve Resûlü'nün haram kıldığını haram saymayan ve hak dinini din edinmeyen kimselerle, küçülerek elleriyle cizye verecekleri zamana kadar savaşın" (Tevbe, 9/29)
Onlar ki, yanlarındaki Tevrât ve İncil'de yazılı buldukları O elçiye, O ümmî peygambere uyarlar. O Peygamber ki, kendilerine iyiliği emreder, kendilerini kötülükten meneder; onlara güzel şeyleri helâl, çirkin şeyleri haram kılar, üzerlerindeki ağırlıkları, sırtlarındaki zincirleri kaldırıp atar. O'na inanan, destekleyerek O'na saygı gösteren, O'na yardım eden ve O'nunla beraber indirilen nura uyanlar, işte felâha erenler onlardır" (A'râf, 7/157).

Allah'ın bir şeyi haram kılması ile Peygamberin ümmetine bir şeyi haram kılması, yasaklaması aynı mıdır? yoksa farklılıkları var mıdır? Bunu iyi tefekkür etmek gerekir.
Hadislere baktığımızda bir şeyi Rasulullah ümmetine veya sahabesine yasakladığında " harreme (haram etti) ifadesi değil de "nehaye ( nehyetti-yasakladı) " ifadesi geçer. Mesela; altın yüzük ve ipek giymeyi yasaklamıştır ifadesinde "nehaye" ifadesi geçer. Allah'ın haram kıldığı bir şey ile mesela adam öldürme ile Rasulullah'ın yasak kıldığı erkeklere ipek giymeyi ve altın yüzüğü yasaklaması aynı kategoride değildir. Allah Rasulu, altın yüzüğü yasaklaması Allah'ın helal kıldığını haram kılma anlamında değildir. Allah Rasulu,bir lider olarak tebasına konjoktürel olarak bazı yasaklar koyabilir ki buna hakkı vardır. Daha sonra bu yasaktan vazgeçebilir. Mesela; kabir ziyaretlerini Mekke döneminde yasaklamış ama Medine döneminde serbest bırakmıştır.
Yine Allah Rasulu, Ehli Kitaba muhalefet olsun diye bazı yasaklar koyabilir. Bu Allah'ın yetki alanına mudahale anlamına gelmez.
Peygamber bir aile reisi olarak, çocuklarına ve hanımlarına bazı yasaklar koyabilir.
Peygamber bir ordu komutanı olarak mücahidlere bazı şeyleri yapmaktan men edebilir, yasak koyabilir.
Peygamber bir peygamber olarak ümmetine bazı yasaklar koyabilir.Dönemsel olarak farklı emirler verebilir. Mesele; bugün için düşünecek olursak; Fransa ile ilişkiler iyi olmadığında "Fransızların mallarını müslümanların alması haramdır" diye fetva verebilir. Daha sonra Fransa ile ilişkiler düzelince bu haramlığı ortadan kaldırabilir. Buna yetkisi vardır.Ya da İsrail mallarının ülkesine giriş izni vermeyebilir. Bunlar konjektöre göre değişebilir.
Sözün özeti, Peygamberin bir konuda yasak koyması, Allah'ın yetki alanına mudahale demek değildir. Kur'an ve Sünneti birbirine düşmanmış gibi göstermenin doğru bir mantığı olamaz.
Peygamber hayatında zaten bir hata yaptığında ya da yanlış fetva verdiğinde Allah tarafından hemen düzeltilmiştir. Bunun örnekleri çoktur.
güzel abim,verdiğiniz ayetlerin kuranın bütünlüğünde anlamak olarak zaten vermişim enam145 i verdiğimde,

Ayrıca Allah rasulude,müslümanlarında İLLETE GÖRE,yasak koyma ve illet ortadan kalktıktan sonra yasağın kalktığını verdiğim enam 145 İN SONUNDADA GÖRÜYORUZ..Bu çok normal ve islamla bütünlktür,çakışma değildir..verdiğiniz fransızlar ve israille örneklerde bu yönde gayet makul ve islamın hükmü olur zaten,kuranda bunu destekliyor çünkü
..

sorun kuranda HARAM OLMAYANI,MUTLAK MANADA HARAM GÖRMEK sıkıntısıdır,buda sakat bi anlayış olmaz mı..
29 Aralık 2012 13:09
FECR
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

En'am suresi 145.ayeti bir de şu ayetlerle birlikte düşünelim:

"Kendilerine kitap verilenlerden Allah'a ve âhiret gününe inanmayan, Allah'ın ve Resûlü'nün haram kıldığını haram saymayan ve hak dinini din edinmeyen kimselerle, küçülerek elleriyle cizye verecekleri zamana kadar savaşın" (Tevbe, 9/29)
Onlar ki, yanlarındaki Tevrât ve İncil'de yazılı buldukları O elçiye, O ümmî peygambere uyarlar. O Peygamber ki, kendilerine iyiliği emreder, kendilerini kötülükten meneder; onlara güzel şeyleri helâl, çirkin şeyleri haram kılar, üzerlerindeki ağırlıkları, sırtlarındaki zincirleri kaldırıp atar. O'na inanan, destekleyerek O'na saygı gösteren, O'na yardım eden ve O'nunla beraber indirilen nura uyanlar, işte felâha erenler onlardır" (A'râf, 7/157).

Allah'ın bir şeyi haram kılması ile Peygamberin ümmetine bir şeyi haram kılması, yasaklaması aynı mıdır? yoksa farklılıkları var mıdır? Bunu iyi tefekkür etmek gerekir.
Hadislere baktığımızda bir şeyi Rasulullah ümmetine veya sahabesine yasakladığında " harreme (haram etti) ifadesi değil de "nehaye ( nehyetti-yasakladı) " ifadesi geçer. Mesela; altın yüzük ve ipek giymeyi yasaklamıştır ifadesinde "nehaye" ifadesi geçer. Allah'ın haram kıldığı bir şey ile mesela adam öldürme ile Rasulullah'ın yasak kıldığı erkeklere ipek giymeyi ve altın yüzüğü yasaklaması aynı kategoride değildir. Allah Rasulu, altın yüzüğü yasaklaması Allah'ın helal kıldığını haram kılma anlamında değildir. Allah Rasulu,bir lider olarak tebasına konjoktürel olarak bazı yasaklar koyabilir ki buna hakkı vardır. Daha sonra bu yasaktan vazgeçebilir. Mesela; kabir ziyaretlerini Mekke döneminde yasaklamış ama Medine döneminde serbest bırakmıştır.
Yine Allah Rasulu, Ehli Kitaba muhalefet olsun diye bazı yasaklar koyabilir. Bu Allah'ın yetki alanına mudahale anlamına gelmez.
Peygamber bir aile reisi olarak, çocuklarına ve hanımlarına bazı yasaklar koyabilir.
Peygamber bir ordu komutanı olarak mücahidlere bazı şeyleri yapmaktan men edebilir, yasak koyabilir.
Peygamber bir peygamber olarak ümmetine bazı yasaklar koyabilir.Dönemsel olarak farklı emirler verebilir. Mesele; bugün için düşünecek olursak; Fransa ile ilişkiler iyi olmadığında "Fransızların mallarını müslümanların alması haramdır" diye fetva verebilir. Daha sonra Fransa ile ilişkiler düzelince bu haramlığı ortadan kaldırabilir. Buna yetkisi vardır.Ya da İsrail mallarının ülkesine giriş izni vermeyebilir. Bunlar konjektöre göre değişebilir.
Sözün özeti, Peygamberin bir konuda yasak koyması, Allah'ın yetki alanına mudahale demek değildir. Kur'an ve Sünneti birbirine düşmanmış gibi göstermenin doğru bir mantığı olamaz.
Peygamber hayatında zaten bir hata yaptığında ya da yanlış fetva verdiğinde Allah tarafından hemen düzeltilmiştir. Bunun örnekleri çoktur.
28 Aralık 2012 18:24
bilinmez
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Alıntı:
FECR Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Mesele şurada düğümleniyor:
Kur'an tek kaynak mıdır yoksa temel kaynak mıdır?
Kur'an tek kaynaktır diyenler, tarihsel olarak bize intikal eden hadis, tefsir,siyer gibi kitapları çöpe atmayı esas kabul ederler.Bu yüzden gerek hadisleri (sahihi-uydurmasıyla) gerekse siyer rivayetlerini çöpe atarlar. Kendi akıllarına göre din geliştirirler. Bu dini Allah'ın dini sanırlar ki kendi kuruntularından,zanlarından başka bir şey değildir. Devamlı çıkmazlar içinde yaşarlar. Bu kimseler Arapça Kur'an okumayı bırakın, elifi görseler mertek sanarlar ( çoğunluk için). Kendilerini Hanifler olarak tanıtarak, İbrahim a.s gibi hanif olduklarını sanırlar.Amelsiz bir din tahayyülü oluşturmaya çalışırlar. Peygamberi dışladıkları ya da postacı konumunda gördükleri için Peygamberin yaptıkları onlar için hiç bir şey ifade etmez. Ama bir Müsteşrikin, oryantalist bir batılı bilim adamının söylediklerini hüccet kabul ederler.
Kur'an Müslüman için tek kaynak değildir ama TEMEL KAYNAKTIR.
fecr abi temel kaynak olan kurana uymayan ve çakışan her şey red edilir,sorunda burdan başlıyor zaten .

örneğin kuran ve sünnet diyen,ki sizi ve abdulmelik abiyi kast edmiyorum,kişiler KURANIN BAŞKA,SÜNNETİNDE BAŞKA OLDUĞUNU ayrı şeyler olduğunu pıratikte canlı örnek olarak sergiliyorlar...

örneğin şu sorumu cevaplaya bilirmisiniz KURAN VE SÜNNET IŞIĞINDA BAKALIM NASIL Bİ SONUÇ ÇIKACAK...

SORUM ŞU..EN AM SÜRESİ..145 - De ki: "Bana vahyolunanda, (bu haram dediklerinizi) yiyen kimse için haram edilmiş bir şey bulamıyorum. Ancak leş, veya akıtılmış kan, yahut domuz eti - ki bu gerçekten pistir yahut Allah'tan başkası adına kesilmiş bir hayvan olursa, bunlar haramdır. Ama kim çaresiz kalırsa, (başkasının hakkına) tecavüz etmemek ve zaruret sınırını aşmamak üzere (bunlardan yiyebilir)" Çünkü Rabbin çok bağışlayandır, merhamet edendir.

şimdi peygamberin pıratiği olan kuran bunu diyor ve neyin pis ve neyin temiz olduğunu açıkça söylüyor,AYETTEDE..KISACA BUNU AÇIKLARMISINIZ..NE ANLAMAK LAZIM KURAN VE SÜNNETTEN BU AYETİ,bakalım ilk cevaplayan lütfen ESADULLAH OLSUN bakalım nasılda kuranı red ediyor,hemde SÜNNETE UYUYORUM DİYEREK ...
28 Aralık 2012 13:16
Esadullah
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Alıntı:
FECR Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Mesele şurada düğümleniyor:
Kur'an tek kaynak mıdır yoksa temel kaynak mıdır?
Kur'an tek kaynaktır diyenler, tarihsel olarak bize intikal eden hadis, tefsir,siyer gibi kitapları çöpe atmayı esas kabul ederler.Bu yüzden gerek hadisleri (sahihi-uydurmasıyla) gerekse siyer rivayetlerini çöpe atarlar. Kendi akıllarına göre din geliştirirler. Bu dini Allah'ın dini sanırlar ki kendi kuruntularından,zanlarından başka bir şey değildir. Devamlı çıkmazlar içinde yaşarlar. Bu kimseler Arapça Kur'an okumayı bırakın, elifi görseler mertek sanarlar ( çoğunluk için). Kendilerini Hanifler olarak tanıtarak, İbrahim a.s gibi hanif olduklarını sanırlar.Amelsiz bir din tahayyülü oluşturmaya çalışırlar. Peygamberi dışladıkları ya da postacı konumunda gördükleri için Peygamberin yaptıkları onlar için hiç bir şey ifade etmez. Ama bir Müsteşrikin, oryantalist bir batılı bilim adamının söylediklerini hüccet kabul ederler.
Kur'an Müslüman için tek kaynak değildir ama TEMEL KAYNAKTIR.
Rahman razı olsun sayın Fecr

Yazılanlara baktığımızda tahlilimiz şu oluyor aslında, müslümanlar maalesef bir asıra yakın bir zamandır özelikle ülkemizde hassas oldukları yegane konu olan DİN kullanılarak çeşitli uydurma ve din gibi gösterilen ve kalıplaştırılarak önlerine sunulan bu bilgilerin dışına çıkamadıkları için bu sorunlarla başbaşa kalmıştır. Bu zaman içerisinde ve günümüzde şiddetinin en üst seviyesini yaşadığı bu uyku hali hamd olsun Allahın c.c. ipine sarılan yada gayreti bu olan kişiler, toplumlar, kurumlar yada adı her neyse bunlar sayesinde bu kalıplaşmıktan kurtulup asıl olduğu değere ulaşmaya başlamıştır. Kuran dan uzak yaşayan daha Peygamberinin s.a.v vasıflarını bilmeyen bir toplumu da birden bire kendine getirmek zor olsa gerek ....

Nasılki İslamın şartını sanki başka emirler yokmuş gibi beş ten ibaret gören insanlar varsa hala, Kuranın temel değilde tek kaynak olduğuna inanan ve bu inançta beyinleri yıkanan kişilerde illaki mevcut olacaktır.

İnsanları Kuran ve Sünnet dışında şirke, batağa, delalete, bidata sürükleyen bu oluşumlardan Allaha c.c. sığınırız, ve son olarak şu unutulmamalıdır Kuran bir hidayet vesilesi olduğu gibi delalet vesilesidirde bunuda unutmamak lazım, vesselam
28 Aralık 2012 12:50
bilinmez
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Alıntı:
Abdulmelik Üyemizden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar zülküf mevlüt sözlerim şahsa özel değildir yalnız kuran diyenleredir geneldir.
mevlüt senden aldığım senin kafanı allak bullak eden sana zıkzaklar çizdiren o kitaba göz geçirdim.onların islama yaptığı zararı ne yahudiler yapar ne hristiyanlar nede turan dursun nede aziz nesin.

Adamlar açık açık yazmışlar,diyorlar ki kuran dışında kaynak kabul etmiyoruzzzz.kuranda yoksa hiç bir düşünce bizi bağlamaz ne inanç bazında ne ibadet bazında ne fıkıh bazında.
ve diyorlar ki eğer sünneti yok edersek mezhepleri ezip geçersek islamın yüzde 90 ından kurtuluruz.
NE DEMEK BU SİZCE NİYETLERİ AÇIĞA ÇIKMIYORMU ?

+

kuran kuran diyenlerin kuran kadar kuran çarpılasılar kuranı yaşasalar gam yemezdim.işleri güçleri ortalığı karıştırmak.iman kırıntılarını yok etmek.kalbinde iman kırıntısı olan bir müslümanı dinden imandan etmek için ellerinden geleni yaparlar.kafalarına binbir soru işareti sokuyorlar.

AÇIKÇA BİZ İSLAMI YOK ETMEK İÇİN YAHUDİLERİN YAPAMADIĞINI YAPMAK İÇİN PROJE ÇİZDİK RESULULLAHI YOK EDECEĞİZ SONRA KURANIDA ŞÜPHELERLE OYUNCAĞA ÇEVİRECEĞİZ DERLERSE SENİN O İNKAR ETTİĞİN RECMİ ONLARA UYGULAYACAĞIMIZDAN EMİNDİRLER.

işleri geldiğinde kuran dışında kaynak yok derler.kuyrukları sıkıştığında aaaa ezan mutevatirdir kabul ederiz derler.hani kuranda olmayanı kabul etmezdiniz!
arada yahudi vehristiyan dostlarına da selam yollarlar zeytin dalı uzatırlar BAK SİZİDE CENNETE SOKACAĞIZ AZ KALDI. derler.
şeytanıda üzmezler bunlar,minada mahzur kalan şeytanı kurtaracaklar zira şeytan taşlamak da yoktur kuranda.
erkeklerde sünnet islamın şiarıdır.islamdaki kabuller dağdaki çoban ahırdaki öküz bile bilir ki sünnetsiz erkek gavurdur.bunun farz olması şart mıdır sence? bana hz ibrahimden sonra sünnetsiz bir peygamberi gösterin duydunuzmu sünnetsiz bir peygamberi? kuranda yok diye sünnetsiz gezecekler.kaynuka kureyza kinleri var bunlarda.intikama gelmişler bunun farkındayız!
dansöz,gazino,zina,fuhuş,içki meyhaneleri görmezler varsa yoksa üç müslüman bir araya gelse kandil hurafe sloğanı hazır!
domuz etine ulaşamıyorlar şimdilik derisini seccade yapsalar ardı sıra gelecek nasılsa..

bana sakın hurafe bidat ile saldırma yitik.onlara olan savaşımı biliyorsun.

şunu kabul edin artık bu kurancılar kuran hastası/aşığı filan değildir,ONLARIN AMACI İSLAMI SÖNDÜRMEKTİR.
KADINLARLA KIZLARLA EL ELE GÖZ GÖZE DİZ DİZE BU ZAFERLERİNİ içki mubah nasılsa KUTULUYORLAR BİR ARAYA GELDİKLERİNDE.
neden uyanmıyorsunuz siz?
Kuran bizim anayasamızdır.ama yönergesini tefsirini çerçevesini çizen resulullahtır.
Resulullahsız kuran....
Allah bunları bildiği gibi yapsın ne diyim!

size tavsiyem bildiklerinizle amel etseniz size yeter artar bile.
yeter körpe beyınleri karıştırdığınız :((((
güzel abim senin bahsettiğin o sapıkların canı cehenneme ve senin onlarla olan mücadelen kadar,bizde onlarla mücadele ediyoruz..Bu sapıkların amacı ta cumhuriyetten önce nasılki kendi çıkardıkları içtihad dergisinde,KURANIDA AÇIP,KADINIDA AÇMAK sa bizde bu sapıkları deşifre ediyoruz..Bunun için SİZİNDE BAHSETTİĞİNİZ KÖRPE BEYİNLERİN BİR AN ÖNCE KURAN İLE TANIŞMASI VE ANLAMI ÜZERİNDE YOĞUNLAŞMASINI sağlamaya çalışıyoruz.

Kuran temel kaynak,Rasulullahta yürüyen kurandır ve birbiriyle çakışmadan RASULULLAHA NİSPET EDİLEN HER SÖZDE,HER FİİLDE BAŞIMIN ,GÖZÜMÜN ÜSTÜNE...

Hurafe,bidatlerle ,tasavvufun şirkleriyle olan mücadelenizde takdire şayan...
28 Aralık 2012 11:52
Ene Garip
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Allahı bilmeyen, peygamberi ne bilsin
Allahı bilmeyen, Allah dostunu ne bilsin
28 Aralık 2012 08:30
FECR
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Mesele şurada düğümleniyor:
Kur'an tek kaynak mıdır yoksa temel kaynak mıdır?
Kur'an tek kaynaktır diyenler, tarihsel olarak bize intikal eden hadis, tefsir,siyer gibi kitapları çöpe atmayı esas kabul ederler.Bu yüzden gerek hadisleri (sahihi-uydurmasıyla) gerekse siyer rivayetlerini çöpe atarlar. Kendi akıllarına göre din geliştirirler. Bu dini Allah'ın dini sanırlar ki kendi kuruntularından,zanlarından başka bir şey değildir. Devamlı çıkmazlar içinde yaşarlar. Bu kimseler Arapça Kur'an okumayı bırakın, elifi görseler mertek sanarlar ( çoğunluk için). Kendilerini Hanifler olarak tanıtarak, İbrahim a.s gibi hanif olduklarını sanırlar.Amelsiz bir din tahayyülü oluşturmaya çalışırlar. Peygamberi dışladıkları ya da postacı konumunda gördükleri için Peygamberin yaptıkları onlar için hiç bir şey ifade etmez. Ama bir Müsteşrikin, oryantalist bir batılı bilim adamının söylediklerini hüccet kabul ederler.
Kur'an Müslüman için tek kaynak değildir ama TEMEL KAYNAKTIR.
28 Aralık 2012 00:22
Yitiksevda
Cevap: Kur'an Tek Kaynaktır diyen gurubun İçler Acısı dalaletlerine bakın!

Abim o kitap veya başka biri ölçü değildir asla onların söylemleri ile hareket etmem ne sapkın olduklarını çok iyi bilirim onlar Büyük Put Atalarının izinden gidiyorlar farkındayım. Genele yazmış olduğunuz sözlerinizin büyük çoğunluğuna katılıyorum sorun yok abi. Kafam gayet iyi o dediğin kaynağı asla referans almadım almam her türlü kaynağı okuduğumu bilirsin ama fakat fikri yapımı kaynaklardan değil temel kaynaktan oluştururum her denilene inansak kabul etsek vay halimize selametle .
Bu Konuda 10 fazla Cevap bulunuyor. Bütün Cevapları görmek için buraya tıklayın.

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Mesaj Yazma Yetkiniz Var
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.