Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > ..::.MEDİNEWEB MİZAH.::. > Tebessüm-Mizah Alanı > Komik Paylaşımlar > En komik tüketici şikayetleri

Konu Başlıkları: En komik tüketici şikayetleri Konu Cevaplama Paneli
Kullanıcı isminiz: Giriş yapmak için Buraya tıklayın
Aşağıdaki Kutuya Sorunun cevabını Yaz ( Bakara )
Başlık:
  
Mesajınız:
Trackback:
Kaynak olarak Ekle
Başlık Sembolleri
Konunun başında Sembol kullanmak için aşağıdaki Listeden bir Sembol seçiniz:

Diğer Seçenekler
Diğer Ayarlar
Değerlendirme
İsterseniz bu Konuyu buradan değerlendirebilirsiniz.

Konuya ait Cevaplar (Yeniler yukarda)
05 Temmuz 2021 21:59
su damlası Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüs. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmemiş.

10 Nisan 2014 18:32
ilahiyatçı 1
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

Tüketicilerin ilginç şikayetleri kendilerini olduğu kadar üreticileri de çıldırtıyor"


Tüketicilerin ilginç şikayetleri kendilerini olduğu kadar üreticileri de çıldırtıyor. Sürekli haklı olduğunu düşünerek üretici firmalarının kapılarını aşındıran; hatta bu nedenle mahkemelik olan tüketicilerin yaptıkları inanılmaz hatalar ve çılgınlıklar dinleyenleri tebessüm ettiriyor.

İHA muhabirinin [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] sitesinden derlediği şikayetler şöyle:

Bulaşık Makinesi Ne İşe Yarar: Servis elemanları Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da su boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını; hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanların olduğunu görünce şoke oluyor. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkıyor.

ABD'li bir tüketici, ıslanan kedisini kurutmak için ilginç bir yöntem düşünür ve mikrodalga fırının içine atar. Bir süre sonra fırından çıkardığı kedisinin ölmüş olduğunu görür. Bunun üzerine fırının üreticisi olan firmaya karşı yüksek bedelli bir tazminat davası açar ve kazanır. Üretici firma, bu olay sonrasında ürettiği tüm mikrodalga fırınların kullanma kavuzuna "Mikrodalga fırınınız kedi kurutmak için uygun değildir" ibaresi koyar.

VANİLYALI DONDURMA ALINDIĞINDA ÇALIŞMAYAN OTOMOBİL

General Motors şirketinin Pontiac marka otomobil departmanına gelen bir şikayet mektubu şu satırlardan oluşuyordu:

"Her akşam yemekten sonra ailece dondurma yeme alışkanlığına sahibiz. Ne zaman vanilyalı dondurma alsam market çıkışında otomobilimi çalıştıramıyorum."

Konuyu araştıran mühendisler, çilekli, çikolatalı ve fıstıklı dondurma aldıklarında otomobilde bir sorun olmadığını, vanilyalı dondurma alındığında otomobilin gerçekten de çalışmadığını belirlediler. En çok aranılan ürün olan vanilyalı dondurma, marketin hemen girişindeki dolapta satılıyordu. Diğer dondurma çeşitleri ise marketin en arka kısmında kurulu bir tezgahtan seçiliyordu. Herhangi bir çeşidi almak bu yüzden çok daha uzun sürüyordu. Zaman faktörü işin içine girince mühendis sorunun cevabını bulmakta zorlanmadı. Sorun, motor soğuduğunda devreye giren buhar kilidinden kaynaklanıyordu. Bu kilit, normal şartlarda motor durduktan hemen sonra devreye girip çalışıyordu ve çikolatalı ya da çilekli dondurma alana dek geçen süre, motorun tekrar çalışması için yeterli soğumaya imkan tanıyordu. Vanilyalı dondurma alındığında ise süre çok kısa olduğu için motor soğuyacak vakit bulamıyor ve buhar kilidi devreye girmiyordu.


SAHİBİNİ ARAYAN TELEFON

Telefon ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman "şebeke arıyor" şeklinde bir yazı yazar, aslında belirtilmek istenen servis sağlayıcısının kapsama alanında bulunmadığıdır. Bu durumla ilk kez karşılaşan kullanıcı, telefonunun üzerindeki 'şebeke arıyor' yazısını görünce ilgili servisi sağlayan firmanın müşteri hizmetlerini arayarak "Kardeşim beni niye arıyorsunuz?" diye sormaya kalkışabiliyor.

İşte Turkcell'e gelen ilginç bir olay müşterinin ağzından şu şekilde aktarılıyor:

"Kartım ankesörlü telefonlarda çalışmıyor. Telefonum hala açılmamış. Çevir sesi vermiyor. Eski kartımı atıp bana gönderdiğiniz yeni kartı cihazıma taktım; ama çalışmıyor. (Promasyon malzemesi olarak gönderilen SIM kart büyüklüğündeki yıllık takvimi kastediyor) Trabzon'dan arayan abone ise, "Tamam hanımefendi, ekranda Trabzon Turkcell'i görüyorum. (TR TCELL) Ekranda "Check Card" yazıyor, kartı çekip tekrar yerine itiyorum, bir şey olmuyor" diyor.

THY HOSTESLERİNİ DE ÇILDIRTTILAR

THY Danışma Hattı'nı arayan bazı vatandaşlarla, görevliler, hostesler arasında geçen diyaloglar THY çalışanları tarafından derlenmiştir.

"- İyi günler, danışma? - Bugün nereden bilet alabiliriz? Sadece Taksim ve havalimanı açık bugün. - Anladım. Taksim'deki havalimanının telefonunu alabilir miyim?

- Semiha Yankı Havalimanı'nın telefonunu alabilir miyim? (Sabiha Gökçen denilmek isteniyor.)

- Diyarbakır'a yer var mı acaba? - Maalesef yok efendim? - O zaman beni yedek kulübesine yazar mısınız?

- İyi günler iç hatlar. - Bant kaydı mısınız, yoksa gerçek mi? - Gerçeğim hanımefendi - İyi o zaman, iyi günler.

- İstanbul'a son uçak kaçta? - Nereden? - Buradan. - Nereden arıyorsunuz? Şehir içinden. - Nereden? - Erzurum'dan.

- Ne kadar kalacaksınız Almanya'da? - Neden soruyorsunuz? - Ona göre bilet keseceğim. - Olsun ben uçakta kalmayacağım ki otelde kalacağım.

- Bizans Class'a rezervasyon istiyorum.

- (Adana uçağında yolcu karşılayan hostes, koltuğunu bulamayan yolcuya sorar) Hangi numarada oturuyorsunuz beyefendi? Sanayi Mahallesi No: 14.

- Yolcu: Kars'a yer var mı? THY: Maalesef yok efendim. Yolcu: Arada bir yerde falan yok mu, askeriz de.

- THY: İndirim belgeniz var mı? Yolcu: Var komutanım.

- Diyarbakır'dan arayan yolcu: İyi günler abi, ben İstanbul'a uçacağım da, pasaport lazım mıydı?

- Kuşkucu bir bayan: Affedersiniz eşim Londra'ya uçuyor, yanındaki arkadaşının adı dilimin ucunda; ama hatırlayamıyorum, siz bir bakıp söyler misiniz bilgisayardan? THY: Yolcu hakkında bilgi veremeyiz efendim. Bayan: Şey, bari yanındakinin bay mı bayan mı olduğunu söyleseniz, benim için çok önemli."

alıntıdıır
31 Mart 2013 17:33
ilahiyatçı 1
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

Alıntı:
suhtem Üyemizden Alıntı Mesajı göster
Tebessüm senin düdüklü ne alemdehani garantisi yoksa .. ((anlarsınyaa))
31 Mart 2013 14:11
suhtem
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

Tebessüm senin düdüklü ne alemdehani garantisi yoksa .. ((anlarsınyaa))
31 Mart 2013 11:55
suhtem
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

Alıntı:
kurtmehmet Üyemizden Alıntı Mesajı göster
AB İLERLEME RAPORUNA BUNLARIDA EKLERSELER KESİN AB YE GİRERİZ
hiçç şüphesizz
31 Mart 2013 10:36
seb-i aruz
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

31 Mart 2013 09:15
enderhafızım
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

Masallah yani )
Aslnda urun satarken, her ne kadar icinde yazsada demek ki urun kullaniminin egitimini vermeleri gerekiyormus)
Herkes kendi sattigi musterisinin nasil oldugunu herhalde az cok anliyordur)
30 Mart 2013 23:34
tembel reis
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

30 Mart 2013 22:35
ilahiyatçı 1
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

evet bazıları diyecem ama vazgeçtim hepsi çok komik...

aslında hepsi beyin fırtınası örnekleri...
30 Mart 2013 21:47
kurtmehmet
Cevap: En komik tüketici şikayetleri

AB İLERLEME RAPORUNA BUNLARIDA EKLERSELER KESİN AB YE GİRERİZ
Bu Konuda 10 fazla Cevap bulunuyor. Bütün Cevapları görmek için buraya tıklayın.

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Mesaj Yazma Yetkiniz Var
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.