Medineweb Forum/Huzur Adresi
Geri Git   Medineweb Forum/Huzur Adresi > ..::.KPSS (İHL-İLAHİYAT).::. > KPSS (İ.H.L-İlahiyat) > KPSS Eğitim Bilimleri

Konu Bilgisi: Konu Sahibi mehmet akif2,Açılış Tarihi:  04.Aralık.2017 (22:11), Konuya Son Cevap : 05.Aralık.2017 (09:07). Konuya 3 Mesaj yazıldı

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
Alt 04.Aralık.2017, 22:11   Mesaj No:1
Medineweb EDİTÖRÜ
Medineweb Emekdarı
mehmet akif2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu: mehmet akif2 isimli Üye şuanda  online konumundadır
Medine No : 13402
Üyelik tarihi: 25.Şubat.2011
Arkadaşları:11
Cinsiyet:bayan
Yaş:37
Mesajlar: 6.734
Konular: 357
Beğenildi:1867
Beğendi:3722
Takdirleri:1106401
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart MEDİNEWEB "EĞİTİM BİLİMLERİ" ÖNEMLİ BİLGİLER

MEDİNEWEB "EĞİTİM BİLİMLERİ" ÖNEMLİ BİLGİLER

BEYİN FIRTINASI

Kısa sürede çok sayıda fikir üretmek.

Yargılamadan, eleştirmeden fikir üretmek.

Problem çözme ve hayal gücünü geliştirmek.

Orjinallik, yaratıcılık, farklı fikir üretmek en temel amaçtır.

Bir Sorun + Kısa Sürede + Çok Fikir + Sıfır Eleştiri + Özgün Çözüm Yolu

(Sınıfa sorunla geleceksin, sorunu sınıfa açıklayacaksın, düşünceleri içi çok kısa süreleri olduğunu söyleyeceksin.Fikirlerini kağıtlara yazmalarını isteyeceksin.Kağıttaki bilgileri tahtaya yazacaksın ama eleştirmeyeceksin.Bu sayede özgün çözüm yolu bulacaksın.)
Alıntı ile Cevapla

Konu Sahibi mehmet akif2 'in açmış olduğu son 5 Konu Aşağıda Listelenmiştir
Konu Forum Son Mesaj Yazan Cevaplar Okunma Son Mesaj Tarihi
MEDİNEWEB "OKUDUĞUM KİTAPLARDAN... Kitaplar/Kütüphane mehmet akif2 2 24 12.Aralık.2017 19:23
MEDİNEWEB "TÜRK İSLAM DEVLETLERİ-2" Tarih mehmet akif2 6 57 09.Aralık.2017 22:34
MEDİNEWEB "TÜRK İSLAM DEVLETLERİ-1" Tarih mehmet akif2 8 105 08.Aralık.2017 20:15
MEDİNEWEB "RASYONEL SAYILAR" Matematik mehmet akif2 11 95 08.Aralık.2017 19:32
MEDİNEWEB "TAM SAYILARDA DÖRT İŞLEM" Matematik mehmet akif2 3 96 07.Aralık.2017 17:52

Alt 04.Aralık.2017, 22:36   Mesaj No:2
Medineweb EDİTÖRÜ
Medineweb Emekdarı
mehmet akif2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu: mehmet akif2 isimli Üye şuanda  online konumundadır
Medine No : 13402
Üyelik tarihi: 25.Şubat.2011
Arkadaşları:11
Cinsiyet:bayan
Yaş:37
Mesajlar: 6.734
Konular: 357
Beğenildi:1867
Beğendi:3722
Takdirleri:1106401
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart

BEYİN ESERİ

Beyin fırtınasına benzeyen bir tekniktir.Arasındaki farklar şunlardır.


Beyin fırtınası kısadır.
Beyin eseri uzun sürer.



Beyin fırtınasında çok sayıda fikir,
beyin eserinde ise her öğrenciden 3 fikir alınır.



Beyin fırtınasında fikirler yorumlanmazken,


beyin eserinde fikirler yorumlanıp, sınıflandırılır.

Öğretmen üzerinde çelişkili düşünceler olan konuyu sınıfa açıklar.
Öğrencilere 3 farklı renkte kağıt dağıtır.Her öğrenci konuyu düşünür ve 3 kartın hepsine farklı farklı bakış açılarını yazar.
Kartlar toplanıp rastgele öğretmen masasının üzerine serilir.
Öğrenciler sırayla masaya gelir kar çeker, okur ve yorumlar.
Birbirine benzeyen görüşleri içeren kartlar sınıflandırılır.
Alıntı ile Cevapla
Alt 04.Aralık.2017, 22:39   Mesaj No:3
Medineweb EDİTÖRÜ
Medineweb Emekdarı
mehmet akif2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu: mehmet akif2 isimli Üye şuanda  online konumundadır
Medine No : 13402
Üyelik tarihi: 25.Şubat.2011
Arkadaşları:11
Cinsiyet:bayan
Yaş:37
Mesajlar: 6.734
Konular: 357
Beğenildi:1867
Beğendi:3722
Takdirleri:1106401
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart

FİKİR TARAMASI

Derste ara dikkat çekici olarak kullanılan tekniktir.

Öğrencilerin sıkıldığını fark eden öğretmen 4-5 kişiyi 5-10 dakika konu hakkında tartıştırır.

Yani öğrencinin sıkıldığını fark edince kullanılır.

Dersin her anında devreye sokulabilir.
Alıntı ile Cevapla
Alt 05.Aralık.2017, 09:07   Mesaj No:4
Medineweb EDİTÖRÜ
Medineweb Emekdarı
mehmet akif2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu: mehmet akif2 isimli Üye şuanda  online konumundadır
Medine No : 13402
Üyelik tarihi: 25.Şubat.2011
Arkadaşları:11
Cinsiyet:bayan
Yaş:37
Mesajlar: 6.734
Konular: 357
Beğenildi:1867
Beğendi:3722
Takdirleri:1106401
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart

BİLİŞSEL ÇIRAKLIK

Öğrenci kademe kademe işin içine sokulur.

Öğrenci sürece uzmanı gözetleyerek başlar.

Uzman bir süre sonra desteğini azar azar keser ve öğrenci işi kendi başına yapar duruma gelir.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler

Yukarıdaki Konu Başlığına Benzeyen,Medineweb'de Otomotik Bulunan 5 Konu Aşağıda Listelenmiştir
Konu Başlıkları Konuyu Başlatan

Medineweb Ana Kategoriler

Cevaplar Son Mesajlar
MEDİNEWEB EĞİTİM BİLİMLERİ "DÜŞÜNME BİÇİMLERİ" mehmet akif2 KPSS Eğitim Bilimleri 7 05.Aralık.2017 22:05
MEDİNEWEB KPSS COĞRAFYA ÖNEMLİ BİLGİLER mehmet akif2 Coğrafya 2 04.Aralık.2017 21:47
MEDİNEWEB ÖABT DİKAB ÖNEMLİ BİLGİLER mehmet akif2 KPSS Lisans DİKAB Alan 115 14.Temmuz.2017 18:50
2017 KPSS LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ "HATIRLANAN SORULAR" mehmet akif2 KPSS-Çıkmış Sorular-Cevaplar 12 22.Mayıs.2017 12:49
MEDİNEWEB KPSS "GÜNCEL BİLGİLER" DEVAMI mehmet akif2 KPSS Genel Kültür 47 13.Mayıs.2017 12:17

Yeni Sayfa 1

www.medineweb.net Ana Sayfa

Tefekküre Davet Köşesi

Medineweb Sosyal Medya Guruplarımıza Katılın

facebookacebook   twitter Twitter   InstagramInstagram

  Medineweb Ana Sayfasının en iyi Görüntüsü 1280*768 olarak ayarlıdır.

 Camii Vakitmatik



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268