Tekil Mesaj gösterimi
Alt 15 Ocak 2011, 18:16   Mesaj No:44

kamer34

Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Selam

BEDİİ HAMİT ARKADAŞ

Sizden istirham ediyorum bana salakmışım muamelesi yapmayıın lütfen

Okuduklarına anlamayan insanlar ancak salak insarlardır.

Benim takriben müslüman oluşum 20 seneyi bulmuştur ve ben 20 senedir gece gündüz okurum.

ben ideolijimi kulaktan dolma bilgilerle edinmedim ve size asla salak muamelesi de yapmadım.

Ben alim değilim ama salakta değilim

Üstüne basa basa bu fikirlerin ağa babası Necmettin Kerbakandır dedim, bu fikirleri eleştirirkende hiç kimseinin şahsına yönelik bir ithamda da bulunmadım

İlim kokmayan düşünceleri ancak ilim olmayan bir mantıkla cevaplanabileceğini bazı arkadaşlara anlatmaya çalıştım demekki ben DEĞİL onlar bunu anlamımışlar

İnşallah bizde bu arkadaşlar anlayana kadar onlara her türlü misal vererek anlatacağız taki Allah aramızda hükmüne verene kadar.

REDDİYE: Peygamber efendimizin kendi zamanında böyle partiler var mıydı ? Veya şöyle soralım. Peygamberimiz Parti kurmak isteseydi O Çağda kendi partisini kurabilir miydi ? Böyle bir yaklaşım o çağdaki insanlar için ne kadar uygun bir yaklaşım olurdu. Peygamber bu çağda yaşasaydı laik düzende oy kullanıp kullanmayacağı hakkında hiç birşey söylenemez. Vahye göre davranırdı. Belki oy kullanırdı veya kullanmazdı.

Eğer ki, Bu ülkede yaşıyorsak ve barış istiyorsak ve islami cihadı gereği yapamıyorsak bu sistemi kabul etmek zorundayız.... Eğer bu gibi konuları ( Oy kullanmak, askere gitmek vs ) Şirk gibi görürsek o zaman bize diğer bir farz çıkıyor ortaya.... hicret etmek...( Ayetle sabittir ) Yani islamla yönetilen Allahın kurallarıyla yönetilen bir ülkeye hicret etmek....
beddi hamit adlı üyeden alıntı


Benim bu cümlelerinize karşı vermiş olduğum yanıt aynen şu olmuştur.aşağıya kopyalıyorum


Hz peygamber dönemimde kuran Refah partisi yada AKP partsinin isminimi verecekti.Bu partiler kurulacak, bunlara islam adına oy verin yada oy vermeyin mi diye.Ona bakarsak o dönemde Amerikada yoktu,
viski de yoktu,laiklikte yoktu,sosyalizmde yoktu,İsrail devletide yoktu vs vs o dönemde bunlar yok,şimdi bunlar vardır,öyleyse biz viski içebilir bu yeni sistemlere de tabi olabiliriz mi diyeceğiz.

Demiştim bu tarz mahalle arasında kuran sünnetten bi haber insanların kendi aralarında konuştakları şeyler bunlar bu düşüncelerin hiç islami dayanağı yoktur.

Kuran bize isimleri değil vaısfları bildirir o yüzden ayetlere dikkat edilecek olunursa,ayetler kim böyle yaparsa,
yada kim şöyle yaparsa genel hitap kullanır.Kuran uslübünün çağlar üstü olmasının özelliklerindendir bu hitap şekilleri.

Kuran bize temiz,arı,duru olan şeylerin özelliklerini verir.Ama bu özellikleri göremeyenler illaki bulanık necis olan sudan içmek istemekteler.Gerçi kuran necis sularında vasıflarını vermiştir.fakat mesele onu görebilmekte.
kamer34 adlı üyeden alıntı

Şimdi benmi sizi anlamamışım yoksa sizmi beni bir görelim bakalım.İlk satırlarınızda ki yazınızda diyorsunuz ki

Peygamber efendimiz zamanında böyle partiler yoktu

Siz kalkıp bugünki konjöktör gereği kurulan bu partiler o gün ile kıyaslanamaz diyorsunuz

Peygamber efedimiz de konjektör gereği bu çağda laik düzende parti kurar mıydı kurmazmıydı gibi bir

mantık içerisinde değerlendiremzsiniz diyorsunuz

En son cümleniz bir facia zaten

Eğer bu dönemde yaşasaydı vahye göre davranırdı (ki bu sözleriniz doğru) laik düzende belki parti kurardı

Belikide kurmazdı

BEDİİ HAMİT arkadaş doğrumu anlamışım yoksa yanlışmı

Bende cevaben böylesine saçma sapan bağlanmış bir basirete şu cümlelerle yanıtlamışım.

Kuran bize isimleri değil vaısfları bildirir o yüzden ayetlere dikkat edilecek olunursa,ayetler kim böyle yaparsa,
yada kim şöyle yaparsa genel hitap kullanır.Kuran uslübünün çağlar üstü olmasının özelliklerindendir bu hitap şekilleri.

Kuran bize temiz,arı,duru olan şeylerin özelliklerini verir.Ama bu özellikleri göremeyenler illaki bulanık necis olan sudan içmek istemekteler.Gerçi kuran necis sularında vasıflarını vermiştir.fakat mesele onu görebilmekte.
kamer34 adlı üyeden alıntı

Ben kendi sözlerimi tercüme edeyimde belki bazı arkadaşlar biraz rahat anlarlar.

Siz belki parti kurardı belki de parti kurmazdı diyorsunuz bu cümle belki kelimesi kullanılarak sanki peygamber

Efendimizin laik bir düzende Allah'ın değilde tağutların dini üzere and içebileceğini ihtimal dahilinde olduğunu vurgulamak için kullanılmışsınız.

Bende kulakların açık basiretlerin kapalı olduğu bazı anlayışlara aynen şöyle cevap vermişim

Allah'tan korkup Ppeygambere iftira atmamak lazım

Kuran bize bütün partilerin rejimlerin isimlerini vermez vasıflarını verir demişim

Devamla kuran bize temiz arı olanın vasıflarını verir bu vasıflar verilmişken halen basiretimiz kapalı bir şekilde

kalkıpta böylesine saçma sapan bir düşünce ile peygamber parti kurup tağuti bir düzende seçime gidebilir di

demek Allah'a peygamberine iftiradır bunun cezası çok ağırdır ben sizden davacıyım.Allah katında

İşte bunun için siz Allah'tan peygamberinden dahamı iyi biliyorsunuz dedim .

Allah Rasülünün parti kurmasına gerek yoktiki zaten kendisine buyur sen bizi yönet diyorlardı

Ama şartlı yönetim teklifi olduğu için peygamber değil Allah bunu red etti uzun anlatmıştım


ŞİMDİ KİM KİMİ ANLAYAMAMIŞ SÖYLERMİSİNİZ
Alıntı ile Cevapla