Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?
Selam
BEDİİ HAMİT ARKADAŞ
Sizden istirham ediyorum bana salakmışım muamelesi yapmayıın lütfen
Okuduklarına anlamayan insanlar ancak salak insarlardır.
Benim takriben müslüman oluşum 20 seneyi bulmuştur ve ben 20 senedir gece gündüz okurum.
ben ideolijimi kulaktan dolma bilgilerle edinmedim ve size asla salak muamelesi de yapmadım.
Ben alim değilim ama salakta değilim
Üstüne basa basa bu fikirlerin ağa babası Necmettin Kerbakandır dedim, bu fikirleri eleştirirkende hiç kimseinin şahsına yönelik bir ithamda da bulunmadım
İlim kokmayan düşünceleri ancak ilim olmayan bir mantıkla cevaplanabileceğini bazı arkadaşlara anlatmaya çalıştım demekki ben DEĞİL onlar bunu anlamımışlar
İnşallah bizde bu arkadaşlar anlayana kadar onlara her türlü misal vererek anlatacağız taki Allah aramızda hükmüne verene kadar. REDDİYE: Peygamber efendimizin kendi zamanında böyle partiler var mıydı ? Veya şöyle soralım. Peygamberimiz Parti kurmak isteseydi O Çağda kendi partisini kurabilir miydi ? Böyle bir yaklaşım o çağdaki insanlar için ne kadar uygun bir yaklaşım olurdu. Peygamber bu çağda yaşasaydı laik düzende oy kullanıp kullanmayacağı hakkında hiç birşey söylenemez. Vahye göre davranırdı. Belki oy kullanırdı veya kullanmazdı. Eğer ki, Bu ülkede yaşıyorsak ve barış istiyorsak ve islami cihadı gereği yapamıyorsak bu sistemi kabul etmek zorundayız.... Eğer bu gibi konuları ( Oy kullanmak, askere gitmek vs ) Şirk gibi görürsek o zaman bize diğer bir farz çıkıyor ortaya.... hicret etmek...( Ayetle sabittir ) Yani islamla yönetilen Allahın kurallarıyla yönetilen bir ülkeye hicret etmek....
beddi hamit adlı üyeden alıntı
Benim bu cümlelerinize karşı vermiş olduğum yanıt aynen şu olmuştur.aşağıya kopyalıyorum Hz peygamber dönemimde kuran Refah partisi yada AKP partsinin isminimi verecekti.Bu partiler kurulacak, bunlara islam adına oy verin yada oy vermeyin mi diye.Ona bakarsak o dönemde Amerikada yoktu,
viski de yoktu,laiklikte yoktu,sosyalizmde yoktu,İsrail devletide yoktu vs vs o dönemde bunlar yok,şimdi bunlar vardır,öyleyse biz viski içebilir bu yeni sistemlere de tabi olabiliriz mi diyeceğiz.
Demiştim bu tarz mahalle arasında kuran sünnetten bi haber insanların kendi aralarında konuştakları şeyler bunlar bu düşüncelerin hiç islami dayanağı yoktur.
Kuran bize isimleri değil vaısfları bildirir o yüzden ayetlere dikkat edilecek olunursa,ayetler kim böyle yaparsa,
yada kim şöyle yaparsa genel hitap kullanır.Kuran uslübünün çağlar üstü olmasının özelliklerindendir bu hitap şekilleri.
Kuran bize temiz,arı,duru olan şeylerin özelliklerini verir.Ama bu özellikleri göremeyenler illaki bulanık necis olan sudan içmek istemekteler.Gerçi kuran necis sularında vasıflarını vermiştir.fakat mesele onu görebilmekte.
kamer34 adlı üyeden alıntı Şimdi benmi sizi anlamamışım yoksa sizmi beni bir görelim bakalım.İlk satırlarınızda ki yazınızda diyorsunuz ki
Peygamber efendimiz zamanında böyle partiler yoktu
Siz kalkıp bugünki konjöktör gereği kurulan bu partiler o gün ile kıyaslanamaz diyorsunuz
Peygamber efedimiz de konjektör gereği bu çağda laik düzende parti kurar mıydı kurmazmıydı gibi bir
mantık içerisinde değerlendiremzsiniz diyorsunuz
En son cümleniz bir facia zaten
Eğer bu dönemde yaşasaydı vahye göre davranırdı (ki bu sözleriniz doğru) laik düzende belki parti kurardı
Belikide kurmazdı
BEDİİ HAMİT arkadaş doğrumu anlamışım yoksa yanlışmı
Bende cevaben böylesine saçma sapan bağlanmış bir basirete şu cümlelerle yanıtlamışım. Kuran bize isimleri değil vaısfları bildirir o yüzden ayetlere dikkat edilecek olunursa,ayetler kim böyle yaparsa,
yada kim şöyle yaparsa genel hitap kullanır.Kuran uslübünün çağlar üstü olmasının özelliklerindendir bu hitap şekilleri.
Kuran bize temiz,arı,duru olan şeylerin özelliklerini verir.Ama bu özellikleri göremeyenler illaki bulanık necis olan sudan içmek istemekteler.Gerçi kuran necis sularında vasıflarını vermiştir.fakat mesele onu görebilmekte.
kamer34 adlı üyeden alıntı
Ben kendi sözlerimi tercüme edeyimde belki bazı arkadaşlar biraz rahat anlarlar.
Siz belki parti kurardı belki de parti kurmazdı diyorsunuz bu cümle belki kelimesi kullanılarak sanki peygamber
Efendimizin laik bir düzende Allah'ın değilde tağutların dini üzere and içebileceğini ihtimal dahilinde olduğunu vurgulamak için kullanılmışsınız.
Bende kulakların açık basiretlerin kapalı olduğu bazı anlayışlara aynen şöyle cevap vermişim
Allah'tan korkup Ppeygambere iftira atmamak lazım
Kuran bize bütün partilerin rejimlerin isimlerini vermez vasıflarını verir demişim
Devamla kuran bize temiz arı olanın vasıflarını verir bu vasıflar verilmişken halen basiretimiz kapalı bir şekilde
kalkıpta böylesine saçma sapan bir düşünce ile peygamber parti kurup tağuti bir düzende seçime gidebilir di
demek Allah'a peygamberine iftiradır bunun cezası çok ağırdır ben sizden davacıyım.Allah katında
İşte bunun için siz Allah'tan peygamberinden dahamı iyi biliyorsunuz dedim .
Allah Rasülünün parti kurmasına gerek yoktiki zaten kendisine buyur sen bizi yönet diyorlardı
Ama şartlı yönetim teklifi olduğu için peygamber değil Allah bunu red etti uzun anlatmıştım
ŞİMDİ KİM KİMİ ANLAYAMAMIŞ SÖYLERMİSİNİZ
|