Tekil Mesaj gösterimi
Alt 17 Ocak 2011, 20:04   Mesaj No:64

kamer34

Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Bazı insanlar kalkıp şehit SEYYİD KUTUBA kendi kötü emellerine alet ederek

güya SEYYİD KUTUBTA onlar düşünüyormuş imajını vermekteler

Halbuki şehit

Bu toplumların müslüman olmadıklarını bunlara islam fıkhının uygulanamacağını
öncelikle bu yoplumların cahillieden çıkıp islam toplumu haline gelmesi gerektiğini bizzat yusuf suresinin tefsirinde açıkça anlatmaktadır

SEYYİD KUTUBUN bütün kitapları içerisinde adeta cımbızla bir cümlesinİ alarak ona iftira atanlar

aynı şeyi maalesef kuran içinde yapmaktan geri kalmazlar

Bütün peygamberlerin ortak çağrısı olan kelimeyi tevhidi hiçe sayarak

6666 ayetin içerisinde tıbkı ibn-e arabi gibi bir mantıkla bir ayetin bir cümlesinin arkasına gizlenerek Allaha Rasulene ve şehid müninlere iftrara atanlara allah mutlaka lanet edeceğini bir çok ayette bize bildirmiştir

Kelimeyi tevhid öncelikle tağutları red etmek insanları bu tağutların boyunduruğu altında çıkarıp özgürce düşünmeleri sağlaması gerekirken kalkıp tağutun hükümleri ile onları yönetmek bir peygamberin görevi değil

Ancak beyoğlunda homosekselleri erke erkeğe nikahlayan tağutların işidir.

Bu fikirlerin ağa babaına allah lanet etsin bende lanet ediyorum ey müslman kardeşlerim sizde lanet edin

ŞEHİT SEYYİT KUTUBUN YUSUF SURESİ TEFSİRİ

Günümüzde İslâm düzeni ve devlet yapısı üzerinde düşünenler -ya da kitaplar yazanlar- bir çıkmaz içindedirler. Çünkü onlar İslâm düzeninin kurallarım, düzenlenmiş fıkıh hükümlerini boşlukta uygulamaya çalışıyorlar.

Bu hüküm ve kuralları şu andaki organik bileşimi ile varlığını sürdüren cahiliye toplumunda uygulamaya kalkışıyorlar. Oysa İslâm düzeninin ve fıkhi hükümlerinin tabiatına göre bugünkü cahiliye toplumu bir boşluk niteliğindedir.

Bu toplumda İslâm düzeninin kurulması, İslâm fıkhının hükümlerinin uygulanması imkânsızdır. Çünkü bu toplumun organik yapısı, müslüman toplumun organik yapısı müslüman toplumun organik yapısına tamamen terstir.

Çünkü müslüman toplum -daha önce de söylediğimiz gibi- organik yapısını, İslâm düzeninin, pratikte uygulanmasını ve insanların İslâma gelmesini sağlamak için cahiliye ile girişilen cihad hareketinin belirlediği şekliyle kişilerin ve grupların ortaya çıkan yeteneklerine dayandırır.

Bu arada cahiliyeden gelen baskılara, onun islâmi harekete karşı başlattığı işkencelere, sıkıntılara ve savaşlara katlanma, sınavları başarıyla geçme, musibetleri en güzel şekilde savma, hareketin başından sonuna kadar her türlü zorluğu göğüsleme, müslüman toplumun organik yapısı içinde yer almak için bir ölçüdür.

Ama günümüzün cahiliye toplumu donuklaşmış bir toplumdur. İslâmla, imani değerlerle ilgisi bulunmayan değerlere dayanmaktadır. İşte bu yüzden, İslâm nizamı ve fıkhi kuralları açısından bu toplum, boşluk niteliğindedir. İslâm düzeni ve fıkhi hükümleri bu toplumda yaşayamaz

Daha önce de söylediğimiz gibi, bu çıkmazın başlangıç noktası; bugünkü toplumların müslüman toplumlar olduklarının ve bu organik yapıya bu düşüncelere, bu armalara, bu değer ve ölçülere sahip oldukları halde, sayfalar arasındaki İslâm fıkhının bu toplumlarda uygulanacağının sanılmasıdır

ALLAH RAHMET EYLESİN
Alıntı ile Cevapla