hayatın akışına su gibi olabilmek
bismihi subhanehu
su ve insan insan ve toprak
bu halin gizemine nazar edenler
bilirlerki hidrojen ve oksijen
rabbin cilvelerinde halden hale girerek
insan için gayede sebeb olurlar.
peki gaye nedirki..
bu hayretli yaşama bunca sırrın yüklenişiyle
hayatın haylığına kapı aralar.
su ve insan tefekkür ve niyaz
sevgilinin el vedud oluşunu sayhalar
adem gönüllerinde.
hiçlik mayasından
sevda ateşinin kıvılcımlarında
bu sırra mürid olanlar
bilirlerki kıldan ince ve hassas
kılçtan da keskin bir dikkatin izinde
bir idrak niyazıdır.
suların sesindeki sukunetin
denizle durulması ve suyun itminana
ermesidir bütün gaye..
budur muhammedi sevdanın yaşama iksiri
hasretsoluklarındaki feryadın adıysa
essalatü vesselam.
varıdatı sır yani
sakarya
BEKLER DE BEKLER
Elde kalem kelam eylemine hazır
Takat mecalden medet ister
Ateş gönül harmanını kül eylerken
Canlar cemale müştak bekler de bekler
Çare doktor olmaklığın reçetelerinde
İrade sebeplerin oltasına takılı
Kısmet ve talihi al-Halık hazırlar da
Gönül hekim hasretinde dermanı bekler
Gayret maziye kitlenmiş işaretlerde
Varsa yoksa haber-i sahihi bekler
Damar kana küsmüş akmama eyleminde
Can sevgiliden narkozu bekler
Dil tat almaktan bıkkın görünür
Işık çekilmiş göz yataklarından
Cesedin canla alakası yok sanki
Hayat nefes tüketerek ölümü bekler
Sıkletin çile ağırlığına tahammülü yok
Yürek sevgi sihrinin zehrini bekler
İçerek acılarla kahredecekse de
Yaşamın zehirden ne farkı kaldığını ekler
Hatıralar evhamlarla kuşatılırken
Vesveselerden sıyrılıp kurtulmak ister
Hayalin hayata haz katışını hissederek
Takati kesilmiş Hay olmayı bekler
Vakit zaman gömleğinden sıyrılmış sanki
Gözler gece ve gündüzü seçemiyor
Varla bir yaşamın muhal oluşuna inat
Yanıp ta külde yel olmayı bekler
Yürek yangınları göz yataklarını basmış
Çare yaşam kararsızlıklarına yenik
Gelmesi mucize kadar sevinç sunar ümidiyle
Yinede hasretle yazgının yağız atlısını bekler
varıdatı sır-yani