Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20 Kasım 2019, 00:14   Mesaj No:2

Rojawelad

Rojawelad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:Rojawelad isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 61306
Üyelik T.: 19 Kasım 2019
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 5
Konular: 2
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:152
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart

ԱՆԿՅՈՒՆԱՔԱՐ
- Որտեղի՞ց գիտեք, որ Մուհամեդ մարգարեն իսկապես ապրել է:
- Երբ ես ձեռքը վերցնում եմ Ղուրանը, պետք է հասկանամ, որ Ղուրանը հրաշք է։
- Ես չեմ հավատում որևէ հրաշքի, որին անձամբ ականատես չեմ եղել»:
«Ես չեմ հավատում որևէ հրաշքի, որին ես երբեք չեմ ականատես եղել»: Բոլորն էլ կասկածի ձայներ են, որ հասնում են բոլորիս: Մենք՝ որպես մահմեդական հայ երիտասարդություն, պատրաստել և ձեզ ենք ներկայացրել այս հոդվածը, որպեսզի պատասխանենք այս ձայներին:
Հարգելի՛ բարեկամ, երբ կարդում ես այս հոդվածը, այն ամենը, ինչ խնդրում ենք քեզնից, մի փոքր մտածելն է: Այս հոդվածում մենք ապացուցել ենք, որ Սուրբ Ղուրանը միակ բացարձակ ճշմարտությունն է ՝ վկայություններ ցույց տալով միայն հենց իր՝ Սուրբ Ղուրանի միջոցով: Սուրբ Ղուրանը՝ որպես միակ բացարձակ ճշմարտություն հասկանալու միակ ուղին հենց ինքը ՝ Սուրբ Ղուրանն է: Այն ասում է.
Ձեր ձեռքը վերցրեք Ղուրանը: Սուրա Յունեսի 37-րդ և 38-րդ այաթներում դուք կկարդաք հետևյալը. «Այս Սուրբ Ղուրանը Ալլահից զատ ոչ ոք չի ստեղծել»: Ընդհակառակը, դա նրանց (հայտնությունների) հաստատումն է, որոնք դրանից առաջ են եղել, և Գրքի ավելի ամբողջական բացատրությունը. դրանում կասկած չի կարող լինել, այն Տիեզերքի Վեհապետի կողմից է։
Թե՞ նրանք ասում են․ «Նա կեղծել է»: Ասա. «Եթե ճշմարիտ եք, սուրահներից մեկի նման սուրահ ներկայացրեք ինձ և եթե կարող եք, Աստծուց զատ մեկ ուրիշին դիմեք օգնության համար»։ Ինչպես տեսնում եք, բոլոր ժխտողները հաստատակամորեն հրավիրվել են բանավեճի (և հատկապես հրեաները, որոնք, ի տարբերություն իսլամի մյուս բոլոր թշնամիների, հավատում են, որ ընտրյալ ժողովուրդ են և, հետևաբար, ավելի շատ թշնամություն ունեն Սուրբ Ղուրանի նկատմամբ, քան մյուս համայնքները, հավատացյալները և բոլոր ժխտողները։ Նրանք, ովքեր պնդում են, որ իսլամական շարիաթում մտքի և բանավեճի ազատություն գոյություն չունի, կարող են հստակ և պարզորեն տեսնել Սուրբ Ղուրանում մարդկանց առաջարկվող քննարկման միջավայրը՝ բանավիճելու համար:
Եթե ուսումնասիրենք հրեաների դեպքը, կարող ենք ասել, որ այս մարտահրավերին չպատասխանելը սպառնալիք է հանդիսանում հրեական ապագա սերունդների համար: Հրեական ապագա սերունդները, տեսնելով իրենց նախնիների անօգնական վիճակը, Իսլամի ընդունումը (Իսլամ մուտք գործելը) անխուսափելի կհամարեն։ Հրեական կրոնի վերջը վտանգված է։ Ուստի «թշնամություն հեթանոսներին». սա հրեական ապագա սերունդներին է փոխանցվել որպես «թշնամություն Ղուրանի նկատմամբ» և պահպանվում է, որպեսզի թաքցվի դրա անօգնականությունը Ղուրանի մարտահրավերի առջև: Քանի որ հրեաները կարող են հանգիստ շնչել/ ապրել՝ բացառելով այս մենամարտի նախաձեռնող Սուրբ Ղուրանը: Հակառակ դեպքում, քանի որ Ղուրանն ապրում է, «հրեա ժողովրդի դավանանքը» դատապարտված է մահվան: Հետևաբար հրեաների՝ Սուրբ Ղուրանի նկատմամբ ունեցած թշնամություն դեռ ակտիվ է, ոչ թե պասիվ: Ուստի և, Սուրբ Ղուրանի կեղծման հարցը հրեաների համար կյանքի հարց է:
Սուրբ Ղուրանում անհավատներին կոչ է արվում ընդունել Սուրբ Ղուրանի հեղինակությունը կամ գրել նման գիրք: Նման կոչը կատարվում է այնպես, որ ոչնչացնի նրանց արժանապատվությունը: Որպես պնդում կարող է ընդունվել հետևյալ ենթադրությունը. «Մեքքայի նվաճման ժամանակ Քաբա կուռքերը և «Ղուրանի նման գրված գրքերը» այրվել են մուսուլմանների կողմից»: Եթե Սուրբ Ղուրանի սուրահներին նման մի նախադասություն գրված լիներ իսլամի ծննդյան պահից և Մեքքայի, Մեդինայի և յոթերորդ դարի ժամանակաշրջանում, այդ տեքստը հրաները մինչ օրս կպահեին, կպաշտպանեին և կտարածեին՝ իսլամի դեմ կիրառելու համար:
Եթե Սուրբ Ղուրանի տեքստը կազմված լիներ մարդկանց կողմից գրված նախադասություններից, ապա կարելի կլիներ փորձել (մարդկանց կողմից) գրել Սուրբ Ղուրանի սուրահներին նման նախադասություններ: Հասկանալի է, որ Սուրբ Ղուրանը մարդու կեղմից չի ստեղծվել։
Հաշվի առնելով դա, թույլ տվեք կարդալ Սուրբ Ղուրանը՝ Հեջր սուրահի 9-րդ այաթը. «Մենք երկնքից իջեցրինք այս Ղուրանը: Մենք դրա պահապաններն ենք: Ղուրանը պաշտպանված է Ալլահի կողմից: Եթե յոթերորդ դարից հետո Ղուրանում որևէ փոփոխություն լիներ արված, հրեաները կօգտագործեին դա. նրանք բոլորին կտեղեկացնեին և կփորձեին կանխել Ղուրանի տարածումը՝ հիմնվելով այդ փաստի վրա։
Որպես առարկություն, կարող են պնդել հետևյալը. «Դուք չեք կարող գրել Պարույր Սևակի պես բանաստեղծություններ. քանի որ Պարույր Սևակի բանաստեղծական ոճը եզակի է: Նույն կերպ, Ղուրանը եզակի տեքստ է. բնական է, որ նմանը հնարավոր չէ գրել»: Եկեք արձագանքենք այս փաստարկին. 21-րդ դարում հրատարկվեց Իրական Ֆուրկանը՝ որպես Սուրբ Ղուրանին նման գիրք, և այս ուսումնասիրությունը համարվեց աննշան, այնպես, որ ոչ ոք դրա մասին չի էլ մտածի։ Բայց մեզ հետաքրքրողը հետևյալն է. «Իրական Ֆուրկանի» գոյությունը ցույց տվեց, որ միջավայրը հարմար չէ Սուրբ Ղուրանի նման նախադասություններ գրելու փորձ անելու համար. այժմ առկա է ազատ նախաձեռնությունների/ ձեռնարկատիրության միջավայր:
Այն, ինչ մենք փորձում ենք բացատրել այստեղ, այն է, որ Սուրբ Ղուրանը մարդկային գործ չէ. այն մարդկային տեքստ չէ և այն մարդկանց կողմից փոփոխության չի ենթարկվել: Յուրաքանչյուր նախադասություն ճշմարիտ է, տող առ տող: Հուսով ենք, որ նյութապաշտությունը կկարողանա հասկանալ, որ Ղուրանը միակ բացարձակ ճշմարտությունն է, որ Սուրբ Ղուրանը Արարչի խոսքն է, և որ այն կարելի է հասկանալ հենց Սուրբ Ղուրանին նայելով:
Կարո՞ղ է Ղուրանը լինել այլմոլորակայինների խոսքը:
«Այս Ղուրանը չի մոգոնել մեկ ուրիշը որպես սուտ, այլ Ալլահը (արարիչը)։ Այնուամենայնիվ, սա այն է, ինչ հաստատում է այն, ինչ սպասվում է և մանրամասն նկարագրում գիրքը։ Կասկած չկա, որ այն տրվել է Տիեզերքի Վեհապետի կողմից։ Կամ գուցե՞ նրանք ասում են, որ նա սա որպես սուտ է հնարել։ Ասա. «Սուրահ Յունես, 37 և 38 այաթներ»։
Սուրբ Ղուրանի թշնամիները չեն կարող չհերքել Ղուրանի բոլոր ասպեկտները, որպեսզի ոչնչացնեն Ղուրանն այնպես, որ այն այլևս չկարողանա վեր հառնել։ Քանի որ, եթե այս պատերազմի որևէ կետ անտեսվի, իսլամը կարող է կրկին աճել այդ կետից: Հետևաբար, Սուրբ Ղուրանը բոլոր առումներով հերքելու մեթոդը պարտադիր կերպով կիրառվում է Ղուրանի թշնամիների կողմից: Ղուրանի թշնամիները կարող էին (հնարավորություն ունենալ) աշխատել գիշեր ու զօր, կապվել բոլոր մետաֆիզիկական սուբյեկտների հետ, գնահատել Ղուրանի վերաբերյալ բոլոր տեղեկությունները և փաստաթղթերը և գրել նման Ղուրան: Այնուամենայնիվ, «Ղուրանի նման գիրք գրելու» մարտահրավերը, «որը ռումբ է նետված է աշխարհի վրա», դեռևս չի իրականացվել այս 1400 տարիների ընթացքում: Որովհետև Սուրբ Ղուրանը ստեղծված ոչնչի ոճին նման չէ։ Այլ կերպ ասած, Սուրբ Ղուրանը ամբողջությամբ Արարչի խոսքն է: Եկե՛ք կրկնին կարդանք Սուրբ Ղուրանի Հեջր սուրահի 9-րդ այաթը. «Մենք երկնքից իջեցրինք այս Ղուրանը: Մենք դրա պահապաններն ենք»: Եվ ապագայում է այն նույնը կմնա։
Եթե Ղուրանը լիներ որևէ կառույցի կամ որևէ մետաֆիզիկական հարթության խոսքեր, հրեաները դեմ կլինեին Ղուրանին և Ղուրանի նման նախադասություններ կգրեին: Այն փաստը, որ հրեաները չէին կարողանա դա անել, այնպես որ այն փաստը, որ նրանք չէին կարող գրել Սուրբ Ղուրանիին նման նախադասություններ, ցույց է տալիս, որ Սուրբ Ղուրանը ոչ թե ստեղծված ինչ-որ բանի խոսքն է, այլ հենց իր՝ Արարչի խոսքը:
Ամփոփելով նշենք, Սուրբ Ղուրանը ստեղծվել է որպես տեքստ, որը փակ է մարդկային և մետաֆիզիկական էակների միջամտության համար և պահպանվել է մինչ օրս նույն ձևով. այսինքն, փակված է մարդկային և մետաֆիզիկական էակների միջամտության համար։ Մենք դա կարող ենք հասկանալ՝ Ղուրանի իմաստը հասկանալով միայն: Հետևաբար, Ղուրանը, որը գոյություն ունի մինչև այսօր, ինքնատիպ և անփոփոխ է, ինչպես Հայտնության առաջին օրը։ Ղուրանը կենդանի հրաշքն է, կենդանի Հայտնություն է, Ալլահի (Արարչի) խոսքն է սկզբից մինչև վերջ:
Alıntı ile Cevapla