Alıntı:
Allah açıkca emrettiklerimden sorumlusunuz demişse ben ona inandım ve dedim ki size, ben başörtüsü konusunda Allahın açık bir emrini görmüyorum |
EVET GÖRMÜYORSUNUZ ! AMA NEDEN ? OLMADIĞI İÇİN Mİ GÖRMÜYORSUNUZ. YOKSA VAR OLANI MI GÖREMİYOR MUSUNUZ ? Alıntı:
Allah açıkca emrettiklerimden sorumlusunuz demişse ben ona inandım ve dedim ki size, ben başörtüsü konusunda Allahın açık bir emrini görmüyorum |
SİZE VAR OLANI DELİL İLE GÖSTERİYORUZ. GÖSTERDİĞİMİZ HALDE İNKAR EDİYORSUNUZ. Alıntı:
Yine benim kur’andan anladıklarıma ve kur’anın anlatım şekline göre eğer Rabbim kadın başını örtmelidir deseydi bunu açıkca söylerdi diyorum |
İŞTE ARAMIZDAKİ FARK BU. KURANI ANLAMADAKİ YÖNTEM VE METODLARIMIZ BİRBİRİNDEN FARKLI. BÖYLE OLUNCA HALİYLE BİR TARAF AYETİN MESAJINI ANLAYAMAZ. Alıntı:
kur’anın anlatım şekline göre eğer Rabbim kadın başını örtmelidir deseydi bunu açıkca söylerdi diyorum |
[Bu iddianız bana çok komik geldi. İllaki söylemesi mi gerekir.? Ayetlerin akışından, Ayetlerdeki anlam bütünlüğünden ne söylemek istediği anlaşılmaz mı ?
Bakın ben size daha komik bir soru sorayım ve kahkaha ile gülün.
Allah hangi ayette kadınlara hitaben göğsünüzü örtün der ? Demez. Varsa haydi gösterin bana var mı böyle bir ayet ?
Nur 31 ayetinde bahsettiği göğüs yakalarının üzerinin örtünmesidir. O halde gögüs örtünmeyecek midir ?
Çok komik bir soru oldu değil mi Daha önce sormuş olupta cevap veremediğiniz bir sorum daha vardı. Siz kadının süsü olarak gögüsler kadının süsüdür demiştiniz. Ve bakın ben size ne demiştim. ALLAH GÖĞÜSLERİN KADININ SÜSÜ OLDUĞUNU AYETTE YAZIYOR MU ? YAZIYORSA HANGİ AYETTE YAZIYOR. LÜTFEN GÖSTERİNİZ. YANİ AÇIK VE NET KADININ GÖĞSÜ SÜSTÜR. DİYOR MU ? Peki süs olduğunu nasıl anladınız. Açık ve net yazılmadığı halde.
Ayetlerdeki anlam bütünlüğünden ne söylemek istediği anlaşılmaz mı ? işte delili anlamışsınız demek. DEMEK Kİ AYET AÇIKÇA VE NET YAZILMASA DAHİ NE DEMEK İSTEDİĞİ ANLAŞILABİLİYOR DEĞİL Mİ ? Biz Kur'an'dan öğüt alınabilsin diye onu kolay anlaşılır kıldık. Yok mu öğüt alan? (Kamer-17)
BU HİTAP KİME ? AYETLERİNİ AKLEDEN BİR TOPLUMA DEĞİLSE KİME ?
Enam 126: Bu, Rabbinin dosdoğru yoludur. Şüphesiz düşünüp öğüt alacak bir toplum için âyetleri ayrı ayrı açıkladık.(
Öğüt alıp düşünmesini bilen bir topluluk için ayetleri böyle birer birer açıkladık )
AYET MUHTEŞEM AYETTİR . DİKKAT !
DÜŞÜNMESİNİ BİLEN YANİ AYETLERİ AKLEDEN BİR TOPLULUK İÇİN AÇIK ANLAŞILAN NET KURANDIR.
Kuran insanları düşünmeye ve akıl yürütmeye çağırır.. Kur'an da bir çok ayet
"Ayetler üzerinde Akletmezler mi, Düşünmezler mi ? diye başlamaz mı ? Ayetler üzerinde akletme ve düşünme ile Ayetlerdeki anlam bütünlüğünden ne söylemek istediği anlaşılmaz mı ?