|
Konu Kimliği: Konu Sahibi mehmet akif2,Açılış Tarihi: 04 Aralık 2017 (22:11), Konuya Son Cevap : 14 Ocak 2020 (23:19). Konuya 39 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
16 Temmuz 2018, 17:38 | Mesaj No:22 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Yerleşim yönteminde, iyi bilinen bir çevrede bulunan öğelerle hatırlanmak istenen öğeleri sırasıyla eşleştirilerek imajlar oluşturulur. Soruda Ezgi’nİn konuları küçük kavram haritaları haline getirip evin farklı duvarlarına asması ve sınavda" hatırlaması gerektiğinde evin duvarları gözünün önüne gelip bilgileri hatırlaması yerleşim yöntemine örnektir. |
17 Temmuz 2018, 13:29 | Mesaj No:23 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Yapılandırmacılık Öğretme Kuramı Bilgi, nesnel ve öğrenenden bağımsız değildir.Öznel ve öğrenin oluşturduğu yapılandırdığı bir süreçtir. Bilişsel etkinlikler içinde öğrenilen yeni bilgileri eski öğrenilenlerle birlikte yorumlanır, geliştirilir ve sentezlenir. Ernest Van Glosersfeld, bireylerin öğrenmeyi öğrenerek yeni bilgilerin ön bilgilerle ilişkilendirilmesini önemli görerek bilginin birey tarafından içselleştirildiğini belirtir.Yani İçsel Bir Süreçtir. Bilgi doğrudan öğrenciye verilmez, öğrenci bilgiyi anlamlı bir şekilde bulur, keşfeder ve yapılandırır. Yapılandırmacılıkta ne öğretmen ne de öğrenciler ders anlatmaz. Sınıf içi sınıf dışı etkinlikler öğrencinin üst düzey bilişsel gelişimini sağlar. İş birliğine dayalı öğrenme önemli görülür. Uyarı!!! Yapılandırmacılığa en uygun içerik düzenlemesi sarmal yaklaşımdır.En uygun öğrenme ise tümdengelimdir. |
17 Temmuz 2018, 13:32 | Mesaj No:24 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Yaşantı Merkezli Tasarım(H. Taba) Yaşantı tasarımında öğrenci ihtiyaçları önceden değil süreç esnasında öğretmen tarafından belirlenir. Öğrencinin ihtiyaçları devlet tarafından belirleniyordu. Lakin her öğretmenin bu çerçevede hareket etmesi farklı bir yoğurt yiyişine sahiptir. İşte bu yüzden dolayı Uygulamadaki Program boyutuna ve Esneklik özelliğine benzemektedir. |
17 Temmuz 2018, 14:56 | Mesaj No:25 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Derinlik İlkesi Doğadaki varlıklar bize yakınsa gerçek ölçüleri ve renkleriyle görünürler. Aynı varlıklar bizden uzak*laştıkça, küçülür ve renkleri de soluyor hissini verir. |
17 Temmuz 2018, 15:41 | Mesaj No:26 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Verilen soruda kullanılan ihtiyaç belirleme tekniği progeldir. Progel tekniği, işin uzmanları tarafından işin yapıldığı ortamda kullanılır. Bu etkinlikle uz*manlar gözlem, alan taraması, panel ve beyin fır*tınası yaparak bir mesleğin beceri profili, bireylerin sahip olmaları gereken özellikler belirlenir. |
18 Temmuz 2018, 16:24 | Mesaj No:28 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Dönem ödevleriyle öğretim aşırı zaman alıcı bir faaliyettir. Bu şekilde yapılacak bir tamamlama eğitimi olmaz. |
18 Temmuz 2018, 21:43 | Mesaj No:29 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | öğretmen öğrencilere fikir değiştirme imkanı vermeseydi tekniğin adı KÖŞELENME olurdu. |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
2018 ÖABT DİKAB "ÖNEMLİ BİLGİLER" | mehmet akif2 | KPSS Lisans DİKAB Alan | 6 | 27 Temmuz 2018 17:42 |
KPSS 2018 "COĞRAFYA ÖNEMLİ BİLGİLER" | mehmet akif2 | Coğrafya | 56 | 19 Temmuz 2018 17:38 |
KPSS EĞİTİM BİLİMLERİ "Bağlanma Kuramları" | mehmet akif2 | KPSS Eğitim Bilimleri | 3 | 01 Mart 2018 19:21 |
MEDİNEWEB EĞİTİM BİLİMLERİ "DÜŞÜNME BİÇİMLERİ" | mehmet akif2 | KPSS Eğitim Bilimleri | 11 | 01 Mart 2018 11:05 |
2017 KPSS LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ "HATIRLANAN SORULAR" | mehmet akif2 | KPSS-Çıkmış Sorular-Cevaplar | 12 | 22 Mayıs 2017 13:49 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|