|
Konu Kimliği: Konu Sahibi Mihrinaz,Açılış Tarihi: 29 Eylül 2017 (14:00), Konuya Son Cevap : 10 Nisan 2018 (15:49). Konuya 31 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
05 Ekim 2017, 01:04 | Mesaj No:21 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 |
10. sınıf din kültürü dersimde allah her şeyi yaratan ve gözetendir konusunu işledim ordaki ayetleri okudukça bilgiler verdim öğrencileri konuşmaya katarak konuda allahın isimleri çok geçiyordu ayet meali örnekleri vardı ben haşr süresi son 3 ayetinde geçen allahın isimlerini öğrettim başta kuran olarak okuduk ben aralarda bakın bu da allahın ismi diye söyledim hazırladığım word dosyasından ikişer olarak çocuklara okuttum arada açıklamalar yaptım lev enzelna hazel gurani ayetinin anlamını söyledim alt yazılı esmaul hüsne videosu dinlettim dikkatli bakmalarını istedim daha sonra kitabı kapattırıp 2 veya 3'şerli gruplarla akıllarında kalan allahın isimlerini yazmalarını istedim maşallah çok fazla yazdılar kuran kursuna gittik dedi bazısı bazı öğrenciler 9. sınıfta hocamız ezberletti dedi çalışma kağıtlarına isimlerini yazmalarını istedim topladım onlara bakacağım |
06 Ekim 2017, 23:20 | Mesaj No:22 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 |
iki 12. sınıfımda münazara tekniği ile konumuzu işledik okulun konferans salonuna indik iki öğrencim kapıda hoşgeldin diye karşıladı evden şeker götürdüm birbirine zıt iki grup fikirlerini araştırmalarını sundu jüri üyelerimiz vardı kazanan grubun her üyesine küçük poşetle hurma hediyesi verdim bu uygulamaların artı ve eksi tarafı da oluyor ben hakimiyeti sağlayabileceğimi düşündüm ama organize edemezsem diye de kaygı çektim iki sınıfımda da öyle olmadı çok güzel konuştular araştırma yapmışlar o kadar çok cevherler var ki bir münazara yaptırdığım sınıfım sürekli bu tekniği istediler aslında onların isteği forum tekniği yani yine iki zıt grup var bir yönetici var söz hakkı veren ve seyirci soru sorabiliyor görüş belirtebiliyor hala bazı sınıflarım böyle aktifleşmek istemiyor hiç sorun değil onlara da sınıf içi dersi aktif hale getiren teknikler kullanırım mesela pazar yeri tekniği var çocuklar, konumuz neyse duygularını düşüncelerini veya sorularını küçük kağıda yazıp üstüne takıyor tüm sınıf sanki pazardaymış gibi o yazıları okuyup o kişiyle konuşabiliyor fikir alışverişi yapıyor bu tekniği öğrenci sayım fazla olduğu için bir kısmını pazarcı yapacağım bir kısmı pazar müşterisi olup yazıları okusun diye düşünüyorum amaç öğrenmeyi eğlenceli hale getirmek |
06 Ekim 2017, 23:27 | Mesaj No:23 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 |
12. sınıf konusu var hayır yapmak ile ilgili ben bu konuda bir iyilik yapıp öyle okula gelmelerini isteyeceğim kendimce düşündüm 1-6 veya daha fazla iyi şey kağıda yazacağım mesela 1 üç kişiye selam vermek 2 anne babana eve gidince onlara sarılıp istedikleri bir işi yapmalarını 3 yakın akrabanı arayıp hal hatır sormayı 4 okulda bir arkadaşına kibar bir harekette bulunmaları gibi şeyler yazacağım her öğrencinin bir numara söylemelerini isteyeceğim daha sonra akıllı tahtada worde yazdığım sayıya göre bir iyi şeyi okuyup görevlerini yapmalarını isteyeceğim |
06 Ekim 2017, 23:31 | Mesaj No:24 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 |
lütfen bu yazdıklarımı okursanız bana bu uygulamalarını şöyle yapsan diyebilirsiniz her türlü yorum ve öneriye açığım veya sınıfta uyguladığınız çocuklar tarafından sevilen öğretim tekniğiniz varsa siz de anlatın lütfen |
06 Ekim 2017, 23:47 | Mesaj No:25 |
Durumu: Medine No : 38944 Üyelik T.:
09 Şubat 2014 |
Göknur hocam , sistemli ve düzenli bir süreç hazırlamışsın , MaşaAllah.. Benim okulum Mesleki lise olduğu için 12. Sınıflar üç gün stajda, iki gün okulda olduklarından kitaptan yani müfredattan önemli konuları ancak işleyebiliyoruz. 12. Sınıflarda cenaze namazı nasıl kılınır konusu var, onu uygulamalı yaptırırsan hem çok heyecanlanacaklar hemde çok memnun olacaklardır. Tiyatro şeklinde cenaze namazı kıldır hocam.. Sıralardan birini önlerine alarak meyyit varmış gibi arkada cemaat biri imam olsun..Cenaze namazını bu şekilde öğrettiğinde uygulamalı dersler akıllarında daha çok kalıcı oluyor. Cenaze namazı kılmayı bilmiyorlar Göknur hocam, haberin olsun..
__________________ O (cc)’NA SIĞINMAK AYRICALIKTIR |
07 Ekim 2017, 11:23 | Mesaj No:26 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 |
çok teşekkür ederim nurşen hocam ben iç anadoluda olduğum için genel olarak biliyorlar cenaze namazını gelecek hafta konu cenaze namazı ben de uygulama yaptıracaktım ama genel olarak cenaze duasını bilmiyorlar çok merak etti bir sınıfım onlara cenaze duasını worde yapıp okutturacağım inşallah bir de 10. sınıflarda namaz konusu var o konuda da uygulama yaptıracağım inşallah 10. sınıflar ne anlatacağım diye gözüme bakıyor derse daha ilgili çünkü üniversite sınavına girmiyorlar 12. sınıfların deli çağı üniversite hazırlığı var ama dersimle ilgileniyorlar veya ilgilerini çekmeye çalışıyorum genelde gaybi konuları merak ediyorlar düşünceleri birbirinden farklı yani aynı konunun farklı boyutlarını düşünüyorlar kız kardeşim dedi ki şimdi çocuklara ahlaki değer olarak ne verdiysen o kalır üniversitede hocalar lisedeki gibi üzeirne düşmezler toplumda uyulması gereken kurallar kişilerarası dikkat edilmesi gereken ahlaki toplumsal kuralları öğrenince zaten dürüst olurlar yalan söylemezler anne babaya saygılı olurlar kimseyi hor görmezler ............................. |
11 Ekim 2017, 13:12 | Mesaj No:27 | |
Alıntı:
| ||
11 Ekim 2017, 13:36 | Mesaj No:28 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 |
ecmain olsun rumeysa geçen sene sıkı çalışmaya çalıştım ama o kadar sorumluluğun altından kalkıp da allahım diyordum şu işlerin içinden çıksamda bir ders çalışsam diyordum sübhaneke duası da işlerin kolaylaşması için birebir mutfakda iş yaparken video açardım derslerden hangisini takip ediyorsam anlatışı kimin iyiyse ve tavsiye üzerine o videolara bakıyordum veya telefondan kulaklık ile dinlerdim sabah erken ve akşam geç saatde geçen sene burdan birçok konu açtım soru paylaşımı güncel bilgiler paylaşımı yaptım onlara yine başlıyacagım biraz eğitim bilimlerinden başladım ama bu sene nasıl program yaparım diye karar vermedim daha denemeler soru bankaları gibi kpss'de de o anki psikolojik durumun çalışma ortam konuyu iyi kavrayıp iyi kavrayamama gibi durumlar başarıyı etkiliyor soru çözerken çocukların sesi televizyonun sesi ile çözüyorum mecburiyetten sonradan okuyanın ayrı odada çalışma çok fazla süre çalışma lüksü yok ne yazık ki allahıma hamd olsun allahım herkese kolaylık ihsan eylesin |
24 Kasım 2017, 18:17 | Mesaj No:29 |
Medineweb Baş Editörü Durumu: Medine No : 14593 Üyelik T.:
15 Kasım 2011 |
Forumun kıdemli ve kıymetli hocaları, başta olmak üzere, çiçeği burnunda öğretmenlerimizin de öğretmenler gününü kutlarız efenim.. Peygamber mesleğine talip olmuş siz değerli hocalarımız; "Daha ilk baştan öğrencilerine dişini göstereceksiniz" diyenlere inat, " ben köpek değil insan yetiştiriyorum. ..Diş göstermek değil Şevkat göstermektir görevim" diyen vicdanlı merhametli kararlı eğitmenlerimiz öğretmenlerimiz; gününüz kutlu olsun... #Medineweb yönetim #Medineweb ailesi
__________________ ~~~ Bilmediklerimi Ayaklarımın Altına Alsam Başım Göğe Ererdi ✒~ |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
Medinewebli İlitam Öğrencileri İstişare-Sohbet Bölümü | Medineweb | İlitam 4.Sınıf Dersleri | 308 | 19 Mart 2024 00:27 |
DHBT İstişare bölümü | Medineweb | DHBT-İstişare/Sohbet Alanı | 873 | 30 Eylül 2023 21:04 |
Medineweb DGS İstişare Bölümü | Mihrinaz | DGS (Dikey Geçiş Sınavı) | 1135 | 30 Eylül 2023 18:17 |
Medineweb ATA AÖF İlahiyat Önlisans İstişare Bölümü | Mihrinaz | ATA AÖF Bilgi Paylaşım/Dökümanlar | 0 | 05 Eylül 2018 12:43 |
Medinewebli Önlisans İlahiyat 2. Sınıf İstişare Bölümü | nurşen35 | İlahiyat Öğrencileri İçin Genel Paylaşımlar | 9 | 14 Aralık 2015 02:00 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|