|
Konu Kimliği: Konu Sahibi Mihrinaz,Açılış Tarihi: 29 Eylül 2017 (14:00), Konuya Son Cevap : 10 Nisan 2018 (15:49). Konuya 31 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
10 Nisan 2018, 15:37 | Mesaj No:31 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | 1 sene ücretli öğretmenliğin artık sonuna geldim din konusu çok kapsamlı olduğu için her soruya cevap verememek normal bir şey ve soru soran öğrenciye bu konuda bilgi sahibi değilim veya bilgimden emin olamadım veya bu konuda az bilgim var biraz daha araştırayım demek de normal birlikte araştıralım demek de normal bilgi eksikliğini ve unuttuğu bilgileri ve sorulan sorulara göre cevabı güvenilir kaynaklardan araştırmak güvenilir kişilere sormak en doğru davranış sorulan sorunun benzeri bilgilere de bakıp hem kendine hem de öğrenciye yeterli olmak da önemli ben bilgiyi biliyorum ama nasıl sunacağımı bilmiyorum demek doğru değil çocukların anlayacağı seviyeye inmek daha doğru illa farklı kelime kullanacaksak kelimeyi öğrenciye açıklamak lazım dersin konusuna hazırlanıp gitmek görsellerle zenginleştirmek ve uygulama yaptırmak cenaze namazı kılınışı namazda erkek ve kızların duruş şekilleri gibi konular uygulama yaptırılabilir dersi daha canlı tutmak için öğretim yöntem ve tekniklerinden faydalanmak bu da öğrencilerin isteğine bağlıdır |
10 Nisan 2018, 15:49 | Mesaj No:32 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | öğrencileri emrinde çalışan köle veya mahkumların başında duran gardiyan gibi davranmamalı ama öğrencinin belli bir sınırı olduğunu da vurgulamalı fazla yumuşak ve mütevazi olmak da yanlış fazla otoriter baskıcı despot olmak da yanlış öğrenci ile ufak tefek sorunlarda rehber öğretmenden destek alınabilir bir öğretmen ben de bu sırlardan geçtim diyerek ufak tefek şeyleri görmezden gelirse empati kurmuş olur bir öğretmen öğrencilerini evladı gibi görürse tabii sınırları çizerek ve ben öğreticiyim bu çocuklara bu konuları öğretmeliyim devletten bu sebeple para alıyorum derse kitapdaki kelimeleri harfi harfine ezberletme dışına çıkıp çocukların kelimelerine düşüncelerine yer verirse çocuğun düşüncesi ne olursa olsun saygı çerçevesinde dinleyip üslubunca çocuğa doğruyu anlatırsa yani ezberci sistemle öğreticilik yapmasa daha güzel olmaz mı ben şu an 17 yıllık bir öğretmenin arkadaşlarıyla birlikte deneyimini paylaştığı kitabı okuyorum orda çok güzel söz var öğrencinin öğretmeni! |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
Medinewebli İlitam Öğrencileri İstişare-Sohbet Bölümü | Medineweb | İlitam 4.Sınıf Dersleri | 308 | 19 Mart 2024 00:27 |
DHBT İstişare bölümü | Medineweb | DHBT-İstişare/Sohbet Alanı | 873 | 30 Eylül 2023 21:04 |
Medineweb DGS İstişare Bölümü | Mihrinaz | DGS (Dikey Geçiş Sınavı) | 1135 | 30 Eylül 2023 18:17 |
Medineweb ATA AÖF İlahiyat Önlisans İstişare Bölümü | Mihrinaz | ATA AÖF Bilgi Paylaşım/Dökümanlar | 0 | 05 Eylül 2018 12:43 |
Medinewebli Önlisans İlahiyat 2. Sınıf İstişare Bölümü | nurşen35 | İlahiyat Öğrencileri İçin Genel Paylaşımlar | 9 | 14 Aralık 2015 02:00 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|