|
Konu Kimliği: Konu Sahibi mehmet akif2,Açılış Tarihi: 24 Temmuz 2018 (23:32), Konuya Son Cevap : 01 Ağustos 2018 (18:56). Konuya 12 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
24 Temmuz 2018, 23:32 | Mesaj No:1 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | ÖABT "ALAN BİLGİSİ" SORU-CEVAP ÖABT "ALAN BİLGİSİ" SORU-CEVAP |
Konu Sahibi mehmet akif2 'in açmış olduğu son Konular Aşağıda Listelenmiştir | |||||
Konu | Forum | Son Mesaj Yazan | Cevaplar | Okunma | Son Mesaj Tarihi |
Sevgililer Günü | Serbest Kürsü | gün ışığı | 3 | 1503 | 15 Şubat 2019 09:19 |
Azılı bir müşrik "Nadr bin Hâris" | Kur'an Kıssaları | mehmet akif2 | 0 | 1498 | 06 Ekim 2018 21:18 |
EBU FÜKEYHE (R.A.) KİMDİR? | Ashab-Kiram(r.a) | mehmet akif2 | 0 | 1472 | 05 Ekim 2018 20:42 |
Sayın Mustafa Cilasun için yapılacak hatim :(((((( | Taziye-İlan-Selamlaşma | nurşen35 | 28 | 10066 | 05 Ekim 2018 18:00 |
TEVHİDİN DELİLLERİ | Akaid | mehmet akif2 | 5 | 1784 | 01 Ekim 2018 12:18 |
24 Temmuz 2018, 23:34 | Mesaj No:2 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Çalıştay(WorkShop – Düşünme Atölyesi) Konusunda uzman bir grubun belirli bir yer ve zamanda çok kısa ya da 3 – 4 günlüğüne toplanarak belli bir konu üzerinde derinlemesine bilgi topladıkları, tartıştıkları, probleme çözüm üretip ortak karar aldıkları tekniktir. Uyarı Çalıştay genellikle güncel eğitim sorunlarına çözüm bulmak ve eğitime yeni uygulamalar katmak için konusunda uzman olan kişilerin yaptığı toplantıdır. Dikkat!!! Çalıştayda herkes o konuda uzman… |
25 Temmuz 2018, 22:24 | Mesaj No:3 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Tersine beyin fırtınası, beyin fırtınası yönteminin, sorun ya da amacı tersten ele alınarak uygulanmasıdır. Beyin fırtınası belirli bir problemi çözmek ya da belirli bir amaca ulaşmayı hedeflemektedir. Yani şu sorulara cevap aranır: 1 Problemi nasıl çözerim ya da önlerim? 2 Beklenen sonuca nasıl ulaşabilirim? Tersine beyin fırtınası ise, problem çözmek ya da belirli bir amaca ulaşmak için, odağın tersine çevirilmesiyle gerçekleştirilen beyin fırtınasıdır. Yani çözüm aranmaz, nasıl sorun oluşturulacağı aranır. Amaca ulaşmak için değil de amacın tersine bir duruma nasıl ulaşılacağı üzerine çalışılır. Yani şu sorulara cevap aranır: 1 Problemi nasıl oluşturabilirim? 2- Beklenen sonucun tersine bir duruma nasıl ulaşabilirim? |
27 Temmuz 2018, 19:37 | Mesaj No:5 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Fenomenolojik Kuram Bu kurama göre bireyin davranışlarını etkileyen, biçimlendiren en önemli etken, bireyin kendisini ve çevresini o esnada anlamlandırma biçimi, bir başka deyişle fenomenidir. Fenomen, kişinin öznel yaşantıları, kişinin kendisini ve dış dünyayı kendine özgü şekilde algılaması, anlamlandırma biçimidir. Bu kurama göre, bireyin yalnızca dış görünüşüne ve davranışlarına bakarak anlamak, tanımak olanaksızdır. Bireyi anlamak için onun iç dünyasına inmek, onun algı alanı içerisinde nelerin olup bittiğini görmek, onun olayları anlamlandırma biçimini anlamak gerekmektedir. |
29 Temmuz 2018, 20:07 | Mesaj No:9 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Diyalektik Düşünce “Her şey kendi zıddı ile çatışır, bu çatışmadan iki zıddı da aşan üstün bir terkip doğar. Sonra yeniden zıtlaşma ve çatışma olur böylece çatışmalar zinciri tabiatın ve insanın zaman içindeki gelişmesini ve ilerlemesini sağlar. Yani tez-antitez çatışması sonucunda bir sentez’in doğuşu ve gelişmenin devamı hegel diyalektiğinin temelidir. buna münazara tekniğini örnek verebiliriz. |
30 Temmuz 2018, 21:03 | Mesaj No:10 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Hümanistik(İnsancıl) Kuram – Danışandan Hız Alan Benlik kelimesi sorularda görünce hümanistik kuram olabilir. Bu kurama göre insan özünde iyi bir varlıktır ve her insan kendini gerçekleştirme eğilimi ile dünyaya gelir. Bu kuramın önemli temsilcilerinden Rogers’a göre insan, gelişme gücünü kendinden alan, her an gelişmekte olan, iyiye yönelik bir varlıktır. İnsan kötü olmuşsa, bu durum çevresel faktörler, engellenmeler ve çatışmalar sonucunda olmuştur. Bu kuramda danışman ile danışan arasında eşit düzeyde bir ilişki kurulması önemlidir. Rogers’a göre terapi sürecinde danışan yüreklendirilir, istekli hale getirilir ve kendisini anlamasına fırsat verilirse, danışan savunucu olmaktan sıyrılıp, sorunlarını daha rahat çözebilmektedir. Bu noktada danışanın kişiliğine saygı duymak, danışanı koşulsuz kabul etmek, danışanın kendi hayatını düzene koyabilmesi için ona imkanlar sunmak, danışanın özerkliğini geliştirecektir. |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
ÖABT DİKAB "MEZHEPLER TARİHİ" SORU-CEVAP | mehmet akif2 | KPSS Lisans DİKAB Alan | 9 | 03 Ağustos 2018 22:20 |
ÖABT "PEYGAMBERİMİZİN HAYATI" SORU-CEVAP | mehmet akif2 | KPSS Lisans DİKAB Alan | 6 | 03 Ağustos 2018 12:59 |
MEDİNEWEB ÖABT DİKAB "SORU-CEVAP" DEVAMI | mehmet akif2 | KPSS Lisans DİKAB Alan | 33 | 24 Temmuz 2018 22:35 |
MEDİNEWEB ÖABT DİKAB "İSLAM TARİHİ SORU-CEVAP" | mehmet akif2 | KPSS Lisans DİKAB Alan | 8 | 24 Mart 2018 12:08 |
MEDİNEWEB ÖABT DİKAB "İSLAM FELSEFESİ SORU-CEVAP" | mehmet akif2 | KPSS Lisans DİKAB Alan | 1 | 01 Temmuz 2017 22:23 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|