|
Konu Kimliği: Konu Sahibi Yitiksevda,Açılış Tarihi: 29 Aralık 2011 (23:40), Konuya Son Cevap : 06 Ocak 2012 (23:42). Konuya 18 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
05 Ocak 2012, 22:37 | Mesaj No:11 |
Durumu: Medine No : 13038 Üyelik T.:
14 Aralık 2010 | Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız Güzel abim konuyu anlamamak için neden bu kadar çaba sarf ediyorsunuz anlamıyorum. Ben zikir yoktur demedimki bilakis islamda zikir vardır diyorum. Fakat zikir yanağına şiş batırıp diğer taraftan çıkarmak değildir,yada halkalar oluşturup kendinden geçercesine bağırıp çaığırıp kafayı sallamak ta değil,hele etek giyip saatlerce dönmetde değil. Bu zikirleri allahın rasulundan sahabeden okudunuzmu hiç. Allahı anmak, ona ibadet etmek, ona tevekkül etmek,ona sığınmak,Allah’ın rızası doğrultusunda çalışmak hepsi zikir sayılır. Benim merak ettiğm şey şu bizler neden hz.peygamber (sav) i örnek almıyoruz. Hz. Rasulullah’ın allahı zikir ederken hu dediğini okudunuzmu bunu delillendirirmisiniz. “”Sonra onların izi sıra peygamberlerimizi ardarda gönderdik. Meryem oğlu İsa’yı da arkalarından gönderdik. Ona İncil’i verip, ona tabi olanların kalplerine şefkat ve merhamet yerleştirdik. Onların uydurdukları ruhbanlığı ise biz farz kılmadık. Yalnızca Allah’ın rızasını kazanmak için yaptılar. Fakat ona da hakkıyla riayet etmediler. Biz de onlardan iman edenlere mükafatlarını verdik. Onlardan çoğu yoldan çıkmıştır....”””Hadid/27 Bazı insanlar kendi kendilerine bir din icat ettiler onada gereği gibi iman etmediler. Olay bu. Güzel daha evvelde çok yazdık ve çok anlattık tasavvuf bir dindir bu dinin islam dini ile hiçbir alaksı yoktur. Çünkü islam dini temelini vahiyden alır ve dinin sahibi eşi benzeri olmayan yüce Allah’tır. Tasavvuf dini çeşitli dinlerin karışımından meydana gelmiş temelini henüz abdest almasını bilmeyen beşer insanların beynine dayalı bir dindir. Bu dini red etmek halis din olan islamı kabul etmek gerekir. Aksi takdirde müslüman olmamız mümkün değildir. Beşer aklına dayalı dinler ideolojiler çelişkiler ve adaletsizliklerle doludur. Daha evvelde söyledik kalplerinde hastalık olanlar ayetlerin müteşabbih ayetlerinin arkasına sığınırak islam dinini dejenere etmek için çok çaba sarf etmektedirler. Tevhid ehli bir insan bu tür uydurma dinlere asla itibar etmez ve şeytanın tuzağına düşmez. Tevhid dinini anlamamış falan zatlar olmazsa bizler hidayeti bulamazdık falan zatlar olmazsa bizler Allah’ın inayetine kavuşamzdık gibi safsatalarla bu dinlere itibar ederler. Allah hidayet nasip etsin diyorum başka ne diyeyim Allah’a emanet olunuz
__________________ Kimin Ne Dediği Değil / Allah'ın Ne Dediği Önemli. |
06 Ocak 2012, 02:45 | Mesaj No:12 | |
Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız Alıntı:
Güzel abim konuyu anlamamak için neden bu kadar çaba sarf ediyorsunuz anlamıyorum. Ben zikir yoktur demedimki bilakis islamda zikir vardır diyorum. Fakat zikir yanağına şiş batırıp diğer taraftan çıkarmak değildir,yada halkalar oluşturup kendinden geçercesine bağırıp çaığırıp kafayı sallamak ta değil,hele etek giyip saatlerce dönmetde değil. Güzel kardeşim ben anlamamak için değil bilakis iyice anlamak için soruyorum sorduğum sorunun cevabı bu değilki siz daha önceki mesajınızda bunları demiştiniz Alıntı Allah'ı “hu” kelimesiyle ifade edip dinde aslı astarı olmayan güyya zikir adı altındaki tüm ibadet şekillerine itiraz vardır. Araf suresi 26. Ayette belirtilen rabbini zikir et gafillerden olma ayeti emin olun sizin tasavvufta yaptığınız gibi deiğldir. Birde mevlanacıların bir etek giyerek lunaparklardaki dönen eğlence makinaları gibi dönmeleri hiç değildir. Bizde size sordukki: sayın kamer bu sizin görüşünüzdür yitiksevda kardeşte sizinle aynı fikirdemidir. eğer aynı fikirde ise, sorduğum ilgili yerde bunu sizin dediğiniz gibi belirterek izah ederek yazmış olsaydı okuyucunun kafasında bir soru işareti kalmazdı kardeşim biz zikre karşı değiliz zikir yapırlırken edepsizliklere karşıyız yoksa edebiyle zikir eden dinde haramlık ve mekruhluğa gidilecek hareketleri yapmayan zikir erbabına bir diyeceğimiz yoktur notunu düşmek zormudur. Aynı mesajımda şunları da sordum: saniyen hu lafzı ile Allahı (c.c) zikretmek dinde aslı astarı yok derken sanırım sizler kuranı okurken vereceğim örneklerde ki ayetlerde olduğu gibi huve lafzının zata baktığını zatı kast için kullanıldığı görmemişsin buda sizlerin ne kadar yüzeysel kuran sevdalısı ve kuran bilginizin olduğunu gösterir. şimdi bu ilgili ayetlerde geçen hu lafızlarıyla birileri Rabbini zikretmiş olsa kuranda yoktur böyle bir zikir islamda yoktur demeniz kurana ve Allaha (c.c) karşı bir terbiyesizlik olmazmı? ben kuranda rabbimizin ayetlerini okurken hu lafzının zatı kast için kullanıldığını gördüm bana bu bir mesaj olabilir diğer isimleri gibi kendini hu niteleyen bir zatı bende hu diye zikredeyim derse buna kim mani olabilir derse ne derdiniz? وَاِلٰـهُكُمْ اِلٰهٌ وَاحِدٌ لَا اِلٰهَ اِلَّا هُوَ الرَّحْمٰنُ الرَّحٖيمُ Sizin ilâhınız bir tek ilâhtır. O’ndan başka ilâh yoktur. O, Rahmân’dır, Rahîm’dir. (Bakara 163) اَللّٰهُ لَا اِلٰهَ اِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَيُّومُ Allah, kendisinden başka hiçbir ilâh bulunmayandır.O Diridir, kayyumdur. Aliimran 2 لَا اِلٰهَ اِلَّا هُوَ Ondan başka ilah yoktur enam 102 قُلْ هُوَ اللّٰهُ اَحَدٌ De ki: “O, Allah bir tektir.” İhlas 1 bu sorunun karşılığında sizin verdiğiniz cevap sorunun asıl cevabı değil açık ve net bir şekilde söyleyin islamda hu zikri yoktur derken ve ayetlerde bu zikrin var olduğunu size sorarken neden açıkça cevap vermeyip konuyu kaydırıyorsunuz ve diyorsunuz ki zikir yanağa şiş sokmak değildir tamam bizde aynını zaten birinci mesajımızda yazdık harama gitmeyen kerahate gitmeyen bir zikre kimsenin itirazı yok hem fikiriz sıkıntı senin hu diye islamda zikir yoktur sözünün yanlışlığını kabul etmemendir anladınmı güzel kardeşim. Bunu açıkca cevapla kaydırma yapmadan ki gerçekten bilelim takiye yapıp yapmadığını. Yanlışlıkla yazmışta olabilirsin bu kınanacak bir şey değil hatadan dönmek erdemdir hatada ısrar etmektir kötü olan yok eğer buna rağmen cümlenin tashihini yapmazsan vebale gireceksin ben ihvanlık hukukuna binaen sizi uyarıyorum. Güzel abim konuyu anlamamak için neden bu kadar çaba sarf ediyorsunuz anlamıyorum. Ben zikir yoktur demedimki bilakis islamda zikir vardır diyorum. Fakat zikir yanağına şiş batırıp diğer taraftan çıkarmak değildir,yada halkalar oluşturup kendinden geçercesine bağırıp çaığırıp kafayı sallamak ta değil,hele etek giyip saatlerce dönmetde değil. Bu zikirleri allahın rasulundan sahabeden okudunuzmu hiç. Allahı anmak, ona ibadet etmek, ona tevekkül etmek,ona sığınmak,Allah’ın rızası doğrultusunda çalışmak hepsi zikir sayılır. Benim merak ettiğm şey şu bizler neden hz.peygamber (sav) i örnek almıyoruz. Hz. Rasulullah’ın allahı zikir ederken hu dediğini okudunuzmu bunu delillendirirmisiniz. Kardeşim birkere şunda mutabakat sağlayalım hu diye zikredenler allahı zikretmişmidir değil midir bu kurana uygun mudur değil midir mevzu budur. Mevzu Efendimizin (s.a.v) yapıp yapmaması değildir Ona bakarsan Efendimizin yapmadığı ama fıkıhta günün maslahatlarına uygun dini hükümlere verilen fetva ve içtihadlar vardır bunların hepsini kaldırıp atalım mı? Bu gün camilerin süslü olması efendimizin mescidine benzememesinden tutunda ezanın hopörlerle okunması insanların sarık cübbeden kaçması bıyıkları kısaltmayıp sakalı uzatmamaları Cuma günleri ezanın ikidefa okunması selaların verilmesi, namaz sonrasında cematın tesbihatla meşgul olmaları, bu gün hastalık ve hastanelerin kullanılması, ilaçların alkol ve narkoz gibi maddelerin kullanılması bunlar varmıydı? evlerinizin yaşantınızın hiçbir şeklinin Efendimizin (s.a.v) yaşantısıyla kullandıklarıyla bir alakası var mı şuan? Bunun gibi yüzlerce soru sorulabilir bu yapılanların adını ne koyacağız? “”Sonra onların izi sıra peygamberlerimizi ardarda gönderdik. Meryem oğlu İsa’yı da arkalarından gönderdik. Ona İncil’i verip, ona tabi olanların kalplerine şefkat ve merhamet yerleştirdik. Onların uydurdukları ruhbanlığı ise biz farz kılmadık. Yalnızca Allah’ın rızasını kazanmak için yaptılar. Fakat ona da hakkıyla riayet etmediler. Biz de onlardan iman edenlere mükafatlarını verdik. Onlardan çoğu yoldan çıkmıştır....”””Hadid/27 Bazı insanlar kendi kendilerine bir din icat ettiler onada gereği gibi iman etmediler. Olay bu. Verdiğin ayet ehli kitapla alakalı bir ayettir malumun ama bunu vermekle sen tasavvufu sonradan uydurulmuş din iddianın zeminini hazırlamak ve iddianı sağlamlaştırmak için vermişsin. Bizler sizin gibi topyekun bir şeyi reddetmeyiz bu akılcı değildir. bazı şeylerin doğrusunu eğrisinden ayırmak lazımdır budur kuranın ahlakı tasavvuf içerisinde olup da bu ümmet için nice hizmet etmiş ulema vardır sana göre o zaman bunların hepsi yeni din uydurmuşlardır. Eğer tasavvufun yanlışlarını kast için kullandıysan cümleni sadece o yanlışları söyle bizde sizi taktir edelim beraber çözümler üretelim buna kimsenin itirazı olmaz ama senin sergilediği topyekun ithamla sen tasavvufun içinde nefsin pis hasletlerini temizleme çabası ve batını fıkıhı ki gazap öfke kin haset şirk şehvet heva nefse uyma su-i zan gıybet vs. kuranın kaçınılması gerektiği emirlerini de reddetmiş olursun. Bunlar sadece tasavvufculara değil herkese farzdır kaçınması şimdi bu doğrularında öğretildiği ama içinde bazı yanlışlarında karıştığı bir ekolü ne ye dayanarak topyekun reddedersin? Bir müslümanın yaptığı bir hatadan bütün Müslümanların itham edilmesi ne kadar abesse buda aynen böyle değil midir? | ||
06 Ocak 2012, 12:37 | Mesaj No:13 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız sayın muvvahhid 25,zikirin islamda olduğunu ve nasıl olması gerektiği hakkında bizleri biraz bilgilendirirmisiniz KURAN VE SÜNNET ışığnda..Ben zikrin kuranın kendi beyanı olduğunu ve insanlar içinde kuranın ayetlerinin beyan edilmesi olduğuna inananlardanım bunuda kuranın zikir ile ilgili ayetlerinin tümündeki açıklamadan ve rasulullahın hayatındaki tebyininden anlıyorum.örneğin size bi tane ayetle zikrin bu gün ki tasavvufun yaptığı fiili bi toplu kafa sallama ve,tek başınada mürşidine rabıta yaparak şeyh silsilesinin içerisindeki bi hava ile yapılmanın tamda aksi olduğunu Kurandaki ve rasulullahtaki zikrin kuranın tebyini ve hatırlatması olduğunu delillendi,reyim sizde,tasavvuftaki toplu ayin ve tekli şeyhini düşünerek rabıta ile oldupğunu kuran ve hadislerle açıklayın,bakalım hangimiz doğru yol üzerindeyiz,hangimiz sapkın yol üzerindeyiz.. hicr süresi..9..ZİKRİ BİZ İNDİRDİK VE KORUYUCUSUDA BİZİZ... Başka bi ayette,BU KURAN Bİ ZİKİR[öğüt],VE YOL GESTERİCİDİR.
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
06 Ocak 2012, 12:47 | Mesaj No:14 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız
Yitiksevda ve kamer34,lütfen muvvahhid 25 e yapmasını rica ettiğim açıklamaya yapmadan konuya bir şey yazmayın,bakalım nasıl bi hak ile veya zikirden anlamak gereken nedir kendi delilleriyle anlayalım da ona göre belki hepimizinde kabul ettiği şekildedir onunda zikir anlayışı....selam ve saygılar..
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
06 Ocak 2012, 14:45 | Mesaj No:15 | |
Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız Alıntı:
“Zikr” kelimesi, Kur’an’da 30'un üzerinde farklı anlamlarda kullanılmaktadır: Zikir kelimesiyle ifade edilen bu anlamlar: Zikretmek, söylemek, bahsetmek, konuşmak, hatırlamak, hatırlatmak, anmak, gereğini yapmakla birlikte hatıra getirmek, kadrini bilmek, tefekkürle birlikte hatıra getirmek, mükâfatlandırmak, övmek, şükrünü edâ etmek, tekbir getirmek, telbiye, duâ ve yakarış, söz, laf, kıssa, haber, Kitab, Kitab indirme, Kur’an, Kur’an dışında ilâhî kitaplar Tevrat, Peygamber, şân, şeref, şeref verici husus, nasihat ve düşünceye sevkeden husus, düşünce, ikaz ve nasihat, delil, hatırlamaya (ibrete) sevkeden vaaz ve öğüt anlamlarına gelir. (Mahmut Çanga, Kur’ân-ı Kerim Lügatı, Timaş Y. s. 193-195) Saniyen yukarda kamer ve yitik sevda kardeşlere yazdığım soruyu iyi okusaydın ayetle zikrin bu gün ki tasavvufun yaptığı fiili bi toplu kafa sallama ve,tek başınada mürşidine rabıta yaparak şeyh silsilesinin içerisindeki bi hava ile yapılmanın tamda aksi olduğunu ifadesini kullanmazdın yukarda yazdıklarımı lütfen oku kardeşim sonra sor inşallah konuşuruz. vesselam | ||
06 Ocak 2012, 14:47 | Mesaj No:16 | |
Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız Alıntı:
| ||
06 Ocak 2012, 18:54 | Mesaj No:17 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız
SAYIN MUVVAHİD 25,siz neye inanıyorsunuz onu yazın o zaman bakalım sizce islama göre meşru olan nedir.
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
06 Ocak 2012, 19:52 | Mesaj No:18 |
Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız bir üstteki mesajımda dediğim halde kuran ve sünnete uymayan diye hala bu soruyu sormanız tuhaf siz yazıları okumuyorsunuz yada anlayamıyorsunuz yazıları.vesselam
| |
06 Ocak 2012, 23:42 | Mesaj No:19 |
Durumu: Medine No : 2 Üyelik T.:
10 Nisan 2008 | Cevap: Kur'an'ı anlamak ve yaşamak zorundayız Cevap: Değerli kardeşim İslam geçmişten ders alarak geleceğe sağlam adımlar atmayı emreder. Zikri reddetmek Kur’anı reddetmek ile aynı değerdedir… Zikir kavramında vurgulamak istediğim olay Zikir kavramının daraltılmasıdır... Kur’an’i Kerim’de… ‘’Onlar ki ayakta dururken, otururken ve uyumak için uzandıklarında Allah'ı anar, (ve) göklerin ve yerin yaratılışı üzerinde inceden inceye düşünürler: "Ey Rabbimiz! Sen bunları(n hiç birini) anlamsız ve amaçsız yaratmadın. Sen yücelikte sınırsızsın! Bizi ateşin azabından koru!" (A’li İmran-191) Gerçek şu ki, Allah'ı ve Ahiret Günü'nü (korku ve umutla bekleyen) ve O'nu her daim anan kimseler için Allah'ın Elçisi güzel bir örnek teşkil eder. (Ahzab-21) Ki böylesi, Rabbinin ismini hatırlayan ve (O'na) ibadet edendir. (A’la-15) Ve dileyen herkes ondan ders alabilir. (Müdessir-55) Ve dileyen herkes ondan ders alabilir. (Abese-12) Allah kimin gönlünü İslam'a açmışsa o, Rabbinden gelen bir nur üzere olmaz mı? Kalpleri Allah'ı anmak hususunda katılaşmış olanlara yazıklar olsun! İşte bunlar apaçık sapıklık içindedirler. (Zümer-22) Bu ve benzeri birçok ayette Allah’ı anma, tefekkür etme, ibadet vb emirleri reddetmek için Kur’andan hiçbir şey anlamamış olmak lazım… Zikir olarak addedilen lakin Kur’an ve Canlı Örneği Muhammed (s.a.a) hayatında olmayan uygulama ve yöntemlere karşıyımdır… Müslümanların en büyük hatası her daim parçacı yaklaşımlar ile Dini yaşamaya çalışmaktır. Birileri Tevhid derken Zühtü unutmakta Birileri Züht derken Tevhidi unutmakta Ama Kuran Dinin bir bütün olarak hepsinin iç içe yaşanmasını emreder… Zikir olarak günümüzde sayı ile Allah’a ulaşmayı din olarak satanlara, Allah sayıya mı bakacak aman efendim şunu 100 kere okumam gerekiyordu 99 okudum kabul olurmu olmazmı… Kapitalizmin el attığı sayı makineleri çevşen nalını şerif vb Maddiyat elde etmek amaçlı olanlar… Sonra da namazı tamamlayınca artık Allah'ı ayakta oturarak yan yatmışken anın Sonra sükûnet bulduğunuzda da namazı tam bir biçimde yerine getirin Namaz müminler üzerine vakitlenmiş bir farz olmuştur (Nisa 103) Kitaptan sana vahy edileni oku ve namazı da kıl. Şüphesiz ki namaz, çirkinliklerden ve kötülüklerden alıkoyar. Elbette ki Allah'ı anmak daha büyüktür. Allah yaptığınız şeyleri bilir. (Ankebut 45) Dini tahrif eden kesimler ZİKİR kavramı istedikleri şekilde yorumlayarak kullanılmıştır. Bu kullanıma uygun halk arasında ZİKİR HALKALARI ZİKİR ŞEKİLLERİ ZİKİR ALETLERİ, Bazı tarikat şeyhlerinin müritlerin vücutlarına ŞİŞ Müritlerine FLORESAN yedirme, Müritlerin kafasına ŞİŞ çakmalar, Küçük çocukların dillerine ŞİŞ batırmalar vs Hurafeler. Sözde ZİKR yapıyorlar! İSLAM adına bürünerek yapılan Hurafeler, İSLAM’A en büyük zararları vermektedir. ZİKİR kavramının yanlış algılandığının farkında olan İSLAM düşmanı güçler binlerce senedir sürdürdükleri faaliyetleri ile Müslümanların daha fazla uyuşturulmalarını, daha çok perişan edilmelerini, daha derin bir sapkınlığa düşürülmelerini sağlamaya çalışmışlardır. Bilerek ya da bilmeyerek bu istismara alet olanlar, bu Hurafelerin faziletlerini anlatan kitaplar yazarak bunları Müslümanlara satmışlardır. KURAN’ın birçok ayetinde ZİKRULLAH (Allah'ın anılması) olgusundan bahseder. Allah kuluna yetmez mi? Seni ondan başkasıyla korkutuyorlar. (Zümer- 36) "Şüphesiz bu, benim dosdoğru yolumdur. Buna uyun. (Başka) yollara uymayın. Zira o yollar sizi Allah'ın yolundan ayırır." (Enam 153) İbni Abbas'tan şöyle dediği rivayet edilmiştir: "İnsanların başına öyle bir zaman gelecek ki bidati icat edecekler, sünneti öldürecekler. Hatta o kadar ki bidatler dirilecek, sünnetler ölecek." (el-Meârif, 123; Takrîb, 1/425; Tezkiratu'l-Huffâz, 1/40; el-Cerhu ve-t-Tadîl, 5/116; Siyeru A'lâmin-Nubelâ, 3/331) Şimdi sorayım Zikir adı altında yapılan bu bidatler Sünneti öldürmemişimdir? İslam dinini en iyi anlayıp bizlere aktaran Peygamber efendimiz ve sahabeleri Ayeti kerimlerde verilen mesajları günümüz Tarikat, Cemaat tekke vs oluşumlar gibi algılamayıp o tür uygulamalarda bulunmamışlardır. Zikri belirli bir sayı gibi görüp tekrarlama işini yapmamışlardır. Yani tarihi kaynaklara baktığımızda Günümüzde ZİKR adı altında yapılan uygulamalar onların hayatlarında yoktur daha sonradan icat edilmişlerdir. Peygamber efendimiz ve yarenlerinin hayat tarzları ve ömürleri İlim öğrenerek Allah için mücadele ile geçirmişlerdir. Zikrullah günümüzdeki anlaşılan tarzda değil yani dil ile Belirlenen sayılar adedince kelimeleri tekrar etmek değildir. Tam aksine ALLAH’IN bizlere bahşetmiş olduğu nimetleri düşünüp ALLAH’A karşı olan sorumluluklarımızı hakkıyla yerine getirmektir, eksiklerimizi bilerek verdiği nimetlere nankörlük etmeyerek Daima ALLAH’A şükrederek Bizden istemiş olduğu İlayı kelimetullahı Yeryüzüne hâkim kılmaktır. Peygamber ve Sahabe hayatına baktığımızda Hiçbiri yerinde oturup tespihler çekerek dinin yayılmasını beklememişlerdir. Kendileri bizzat ALLAH’IN dininin yayılması için Mücadele etmişlerdir. Günümüzde ise yerinde oturarak Suya sabuna dokunmayan zihniyetler Allah’ın dininin hâkim olmasını bekliyorlar bu Bekleyişleri ancak bir kuruntudur, Kendilerini kandırmaktır. Kısacası Kardeşime: Kur’an emri ve Allah resulünün yaşamında var olan zikre asla ve asla karşı değiliz… Biz zikir adı altında yapılan hurafe, bidat, haramlara karşıyız yoksa Allah zikri emreder düşünüp ibret almak ders çıkarmak elbette olması gerekenlerdir…
__________________ Sakın başkasının kölesi olma; çünkü ALLAH seni hür yaratmıştır . -İmam Ali- (a.s) |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
KURANI ANLAMAK VE YAŞAMAK\Zülküf Arslan | ZÜLKÜF ARSLAN | Zülküf Arslan | 0 | 17 Şubat 2014 21:28 |
Sevgiyi Sevmek Zorundayız | Ravza'm | Makale ve Köşe Yazıları | 1 | 14 Mayıs 2013 02:21 |
ayın makalesi-Kur'an-ı Anlamak ve Yaşamak | Ene Garip | Makale ve Köşe Yazıları | 3 | 20 Şubat 2013 15:16 |
Kimlere “Lâ” Demek Zorundayız? | YASEMİN ATAMAN | Tevhid Ve Şirk Konuları | 3 | 15 Ağustos 2011 14:26 |
Hutbe:Kur'an'ı Okumak, Anlamak ve Yaşamak | Arasat | Tebliğ-İrşad-Vaaz-Hutbe-Nasihat | 0 | 22 Mart 2009 21:01 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|