Medineweb Forum/Huzur Adresi

Medineweb Forum/Huzur Adresi (https://www.forum.medineweb.net/)
-   Muhtelif Konular (https://www.forum.medineweb.net/657-muhtelif-konular)
-   -   A.Bayındırın Zor Anları:) (https://www.forum.medineweb.net/muhtelif-konular/21213-abayindirin-zor-anlari.html)

Esadullah 20 Şubat 2012 16:29

A.Bayındırın Zor Anları:)
 
[Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İLMİ MÜNAZARA : İlahiyatçı Profların kendine en güvenenlerinden olan Abdulaziz Bayındır ile Medrese hocasının ilmi münazarası ;

Abdulaziz Bayındır ekranlarda çıkıp dini ve fıkhi bilgisi çok fazla olmayan insanları ilzam edip müşrik ilan etmektedir. Ancak Medrese tahsili görmüş bir hoca ile karşılaşınca son derece aciz duruma düştüğü müşahade edilmiş ve istisna kâidelerinden dahi haberinin olmadığı anlaşılmıştır.

Hayrete şayandır ki eski Âlimlerin ayaklarının tozu etmeyecek bir medrese hocası ile başa çıkamayan ve münazaradan kaçarak kurtulan Abdülaziz Bayındır ne gariptir ki diğer diğer birçok ilahiyat profösörü gibi Müctehitliğe soyunmaktadır.

İlmi Münazara şu şekilde gerçekleşmiştir (Bu münazaranın ses kaydı internette mevcuttur dosya ismi :”abdulazizbayındirinzoranlari.mp3”)...

Öncelikle kendisini müctehit sanmasından dolayı ve ayrıca ekranlarda “siz Dini ilimmi okudunuz da konuşuyorsunuz” gibi insanları aşağılamanın ne demek olduğunu öğrenmesi için kendisine bir ders vermenin gerektiğini düşünen bir medrese hocası uzun uğraşlardan sonra yakaladığı Abdulaziz Bayındıra istisna ile ilgili bir kâide soruyor, Tabii ki soru ciddi bir ilmi temel gerektiren şaşırtmacalı bir soru:

لا تجرج الا ان آذن لك bu terkib caizmidir , değilmidir ? Caizse neden caizdir ? Değilse neden caiz değildir ?.

Tabii sorulara cevapta akıllarını huccet aldıklarından ve mantık yürüttüklerinden hemen balıklama atlıyor Abdulaziz Bayındır : “sana ben izin vermeden dışarı çıkma” şeklinde terkibin ifade etmediği yanlış bir manayı da vererek(*) “neden caiz olmasın,” fetvasını yapıştırıyor.(tabiiki cevabı yanlış) medrese hocası : Bu caiz değildir : bu istisnai müfarrağ olduğundan caiz değildir.. Zira izin çıkma cinsinden olmadığından istisnaya hamletmekde caiz değildir. Ancak şu şekilde caiz kılınabilir: İstisnaya değilde gayeye hamledilirse o takdirde caiz olur.

Yukarıdaki şaşırtmacalı soru hakkında çok önemli bir açıklama : Terkib istisnai müfarrağ'dır. İzin çıkma cinsinden olmadığı için ve bu terkip tam bir istisna olmadığından istisnanın hakikatine hamledilemez. O takdirde mecaza gidilir, mastarlar vakit manasına geldiğinden gaye'ye hamledilir, o takdirde caiz olur.

Sonra medrese hocası kısa bir açıklama ile : (Şefaati inkâr etmelerini kastederek) Meryem-87 Ayeti Celilesinde istisna kâidesi var burada (şefaat hakkına sahip olamayandan, söz almış kişi istisna edilmiştir.) istisna da müstesnanın(yani şefaatın) mevcut olduğuna delalet eder... Diyor ve yine Abdulaziz Bayındıra soruyor : Siz istisna kâidelerini dahi bilmeden bu Ayeti Celilelere nasıl mana verebiliyorsunuz ? Deyince , Bayındır : “Ooo amma da şey çıktın, yazarsın gönderirsin bakarız” diyor, medrese hocası ise hayır ben yüzyüze görüşmek istiyorum diyor. Sonra medrese hocası : “Sizin ekranlarda müfesser muhkemi açıklar dediğinizin kaydını gördüm (görüntü kaydı var) ” Halbuki usul kitaplarında böyle olmadığı sizede malumdur deyince, Bayındır inkâr ediyor “demedim” diyor medrese hocası : “Kaydını gönderebilirim” diyor . Sonra Bayındır kendisini kurtarabilmek için verdiği cevaptan daha beter batağa saplanıyor. Ve şöyle diyor “müteşabih muhkemi açıklar”. Asıl cevap her ikisi de değil, doğru cevap “müfesser mücmeli açıklar” olacak...

Abdulaziz Bayındır başa çıkamayınca kızıp görüşmeyi kesmiştir...

Açıklama ; Müteşabih lafzın kapalılık derecesine göre sınıflandırıldığı kısımdandır, muhkem ise lafzın açıklık derecesinin kısımlarındandır... Tvlerde ahkam kesen Abdulaziz Bayındır tv de muhkemi müfesser açıklar diyor(kayıt var) sonra çarkediyor demedim diyor ve kurtarayım derken “muhkemi müteşabih açıklar” diyor. Tabiiki buda büyük bir yanlış. Bu durumda kapalı/hafi lafız olan; müteşabih, açık lafız olan; muhkemi nasıl açıklar...

Yani: “ALLAH herşeyi hakkıyla bilendir.”Enfal/75 (Muhkem) Ayetini, Elif-Lam-Mim(Müteşabih) Ayeti Celilesinin açıkladığını iddia etmiş oluyor. Ve bu gibi şeyleri milyonların önünde rahatça söylüyor. Ancak yanlışlarını ALLAH'ın yardımı inayetiyle yakalayan medrese ilimleri okumuş biri karşısında son derece sıkışmakta ve sıkışıncada çareyi kaçmakta bulmaktadır...

Maalesef ilahiyat profösörlerimizin durumu bu, bazısının istisna kâidelerinden dahi haberi yok...


ALINTI

Yitiksevda 20 Şubat 2012 16:36

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
Allah aşkına Esadullah Kardeşim A. Bayındır Hocam ile kaç defa görüştünüz o hoca dediğiniz zat Kur'an ilimlerine ne kadar vakıf ?

İstisna kurallarını ben izah edeyim o hocanıza isterseniz.

Esadullah 20 Şubat 2012 16:43

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
Alıntı:

Yitiksevda Üyemizden Alıntı (Mesaj 160303)
Allah aşkına Esadullah Kardeşim A. Bayındır Hocam ile kaç defa görüştünüz o hoca dediğiniz zat Kur'an ilimlerine ne kadar vakıf ?

Bende böyle bir kardeşimize rastlamıştım zamanında bir konu hakkında bie delil olarak " bakın bayındır hocam bu konuda ne güzel demiş" diye bir paylaşımda bulunmuştu da biz şaşmıştık verdiği cevaba hede Fıkhi bir meselede onun için bayındır da insandır ve onunda hataları olacaktır inşaallah bunu daha iyi anlar...

vesselam

Yitiksevda 20 Şubat 2012 16:49

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
Elbette hataları olacaktır kabul ediyorum kardeş...

YaŞuHa 20 Şubat 2012 17:11

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
[Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Teşekkürler Abicim Eline saglık:)

bilinmez 20 Şubat 2012 18:12

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
Alıntı:

Esadullah Üyemizden Alıntı (Mesaj 160302)
[Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İLMİ MÜNAZARA : İlahiyatçı Profların kendine en güvenenlerinden olan Abdulaziz Bayındır ile Medrese hocasının ilmi münazarası ;

Abdulaziz Bayındır ekranlarda çıkıp dini ve fıkhi bilgisi çok fazla olmayan insanları ilzam edip müşrik ilan etmektedir. Ancak Medrese tahsili görmüş bir hoca ile karşılaşınca son derece aciz duruma düştüğü müşahade edilmiş ve istisna kâidelerinden dahi haberinin olmadığı anlaşılmıştır.

Hayrete şayandır ki eski Âlimlerin ayaklarının tozu etmeyecek bir medrese hocası ile başa çıkamayan ve münazaradan kaçarak kurtulan Abdülaziz Bayındır ne gariptir ki diğer diğer birçok ilahiyat profösörü gibi Müctehitliğe soyunmaktadır.

İlmi Münazara şu şekilde gerçekleşmiştir (Bu münazaranın ses kaydı internette mevcuttur dosya ismi :”abdulazizbayındirinzoranlari.mp3”)...

Öncelikle kendisini müctehit sanmasından dolayı ve ayrıca ekranlarda “siz Dini ilimmi okudunuz da konuşuyorsunuz” gibi insanları aşağılamanın ne demek olduğunu öğrenmesi için kendisine bir ders vermenin gerektiğini düşünen bir medrese hocası uzun uğraşlardan sonra yakaladığı Abdulaziz Bayındıra istisna ile ilgili bir kâide soruyor, Tabii ki soru ciddi bir ilmi temel gerektiren şaşırtmacalı bir soru:

لا تجرج الا ان آذن لك bu terkib caizmidir , değilmidir ? Caizse neden caizdir ? Değilse neden caiz değildir ?.

Tabii sorulara cevapta akıllarını huccet aldıklarından ve mantık yürüttüklerinden hemen balıklama atlıyor Abdulaziz Bayındır : “sana ben izin vermeden dışarı çıkma” şeklinde terkibin ifade etmediği yanlış bir manayı da vererek(*) “neden caiz olmasın,” fetvasını yapıştırıyor.(tabiiki cevabı yanlış) medrese hocası : Bu caiz değildir : bu istisnai müfarrağ olduğundan caiz değildir.. Zira izin çıkma cinsinden olmadığından istisnaya hamletmekde caiz değildir. Ancak şu şekilde caiz kılınabilir: İstisnaya değilde gayeye hamledilirse o takdirde caiz olur.

Yukarıdaki şaşırtmacalı soru hakkında çok önemli bir açıklama : Terkib istisnai müfarrağ'dır. İzin çıkma cinsinden olmadığı için ve bu terkip tam bir istisna olmadığından istisnanın hakikatine hamledilemez. O takdirde mecaza gidilir, mastarlar vakit manasına geldiğinden gaye'ye hamledilir, o takdirde caiz olur.

Sonra medrese hocası kısa bir açıklama ile : (Şefaati inkâr etmelerini kastederek) Meryem-87 Ayeti Celilesinde istisna kâidesi var burada (şefaat hakkına sahip olamayandan, söz almış kişi istisna edilmiştir.) istisna da müstesnanın(yani şefaatın) mevcut olduğuna delalet eder... Diyor ve yine Abdulaziz Bayındıra soruyor : Siz istisna kâidelerini dahi bilmeden bu Ayeti Celilelere nasıl mana verebiliyorsunuz ? Deyince , Bayındır : “Ooo amma da şey çıktın, yazarsın gönderirsin bakarız” diyor, medrese hocası ise hayır ben yüzyüze görüşmek istiyorum diyor. Sonra medrese hocası : “Sizin ekranlarda müfesser muhkemi açıklar dediğinizin kaydını gördüm (görüntü kaydı var) ” Halbuki usul kitaplarında böyle olmadığı sizede malumdur deyince, Bayındır inkâr ediyor “demedim” diyor medrese hocası : “Kaydını gönderebilirim” diyor . Sonra Bayındır kendisini kurtarabilmek için verdiği cevaptan daha beter batağa saplanıyor. Ve şöyle diyor “müteşabih muhkemi açıklar”. Asıl cevap her ikisi de değil, doğru cevap “müfesser mücmeli açıklar” olacak...

Abdulaziz Bayındır başa çıkamayınca kızıp görüşmeyi kesmiştir...

Açıklama ; Müteşabih lafzın kapalılık derecesine göre sınıflandırıldığı kısımdandır, muhkem ise lafzın açıklık derecesinin kısımlarındandır... Tvlerde ahkam kesen Abdulaziz Bayındır tv de muhkemi müfesser açıklar diyor(kayıt var) sonra çarkediyor demedim diyor ve kurtarayım derken “muhkemi müteşabih açıklar” diyor. Tabiiki buda büyük bir yanlış. Bu durumda kapalı/hafi lafız olan; müteşabih, açık lafız olan; muhkemi nasıl açıklar...

Yani: “ALLAH herşeyi hakkıyla bilendir.”Enfal/75 (Muhkem) Ayetini, Elif-Lam-Mim(Müteşabih) Ayeti Celilesinin açıkladığını iddia etmiş oluyor. Ve bu gibi şeyleri milyonların önünde rahatça söylüyor. Ancak yanlışlarını ALLAH'ın yardımı inayetiyle yakalayan medrese ilimleri okumuş biri karşısında son derece sıkışmakta ve sıkışıncada çareyi kaçmakta bulmaktadır...

Maalesef ilahiyat profösörlerimizin durumu bu, bazısının istisna kâidelerinden dahi haberi yok...


ALINTI

İlk başta şunu izah eddikten sonra paylaşımınız hakkındada kısa bi açıklamada bulunacağım..

Abdulaziz bayındır,tasaffuf dini ile mücadelesi takdire şayan yalnız,Abdullaziz bayındırda mevcut Allahın hükmüyle hükmetmeyen tağuti sistemle birbirinin maslahatını gözeten gerektiğinde tağut için ölen insanların ŞEHİD OLDUĞUNU,söyleyecek kadarda batıl görüşlerdede olabiliyor.Buda abdulaziz bayındırın hak ile batılı birbirine karıştırdığının delilidir.Ayrıca hakimiyet hüküm koyma yetkisini tağuti meclislere vermede oy kullanmayıda caiz gören bi hocadır.Bunun için abdulaziz bayındırla aynı itikatte olmadığımı belirtirken tasavvuf diniyle olan mücadelesinide takdir ediyorum...

Gelelim esedullah hocanın paylaşımına,paylaşımın o kadar komikki,benim bildiğim kadarıyla KURANDAKİ Bİ HÜKÜM VERME İŞİ YİNE KURANINDIR,ve alicengiz oyunuyla anlaşılır bi şekilde izah olmadan,bütün detaylar anlatılmadan bi insandan HÜKÜM VERMESİNİ İSTEMEK EN BÜYÜK CAHİLLİKTİR..veya art niyetlilik,şeytanlıktır..

Ayrıca kuran insana usulde öğretir ve buda gayet açıktır,hocalarınızın koyduğu ve mutlak kabul ettiğiniz bir çok usuller bile kendi aralarında makbul görülmemiş ve tefrikalaar yol açılmıştır..

yukardaki yazınızın içinde iki hoca arasındaki diyalogları vermiş ve bakın benim hocam senin hocanı döver veya ilmiyle alt edere gitmekte islama sığmayan bi anlayıştır.

çünkü kuranın nuzullerine baltığımızda,yeri gelmiş rasuller bile yanılmışlardır...

Ayrıca minberde,mehir için yaptığı bi açıklamasında ömer ra.yanılınca bi yaşlı nine tarafından uyarılıyor ve ömer ra.vallahi ben yanıldım bu yaşlı ninede doğru söyledi diyor.işte islamdaki usul bu..

Tarikatlerdeki sohbetlerde böyle değil,dir şeyh yanılırsada bunda bi hikmet var diyeceksiniz deniliyor,..Abdulaziz bayındır velevki yanılsın olada bilir,çünkü ABDULAZİZ BAYINDIR GAVS,KUTUP,MÜCEDDİD,ŞEYH DEĞİL Kİ YANILMASIN...:)sfhfgshsfhsgh...

Esadullah 21 Şubat 2012 16:30

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
[QUOTE=la diyebilmek;160328]İlk başta şunu izah eddikten sonra paylaşımınız hakkındada kısa bi açıklamada bulunacağım..

Abdulaziz bayındır,tasaffuf dini ile mücadelesi takdire şayan yalnız,Abdullaziz bayındırda mevcut Allahın hükmüyle hükmetmeyen tağuti sistemle birbirinin maslahatını gözeten gerektiğinde tağut için ölen insanların ŞEHİD OLDUĞUNU,söyleyecek kadarda batıl görüşlerdede olabiliyor.Buda abdulaziz bayındırın hak ile batılı birbirine karıştırdığının delilidir.Ayrıca hakimiyet hüküm koyma yetkisini tağuti meclislere vermede oy kullanmayıda caiz gören bi hocadır.Bunun için abdulaziz bayındırla aynı itikatte olmadığımı belirtirken tasavvuf diniyle olan mücadelesinide takdir ediyorum...

E sizde bu tağut devlette yaşıyorsunuz , belki oy vermiyorsunuz ama askerlik yaptınız sanırım Tağutun askeri oldunuz ve şu an tağutun hükmü altındasınız ve onun sermayesi ile besleniyorsunuz madem tağut karşıtısınız neden bu tağut toplumda yaşıyor birde kalkıp laf ediyorsunuz.....?

Gelelim esedullah hocanın paylaşımına,paylaşımın o kadar komikki,benim bildiğim kadarıyla KURANDAKİ Bİ HÜKÜM VERME İŞİ YİNE KURANINDIR,ve alicengiz oyunuyla anlaşılır bi şekilde izah olmadan,bütün detaylar anlatılmadan bi insandan HÜKÜM VERMESİNİ İSTEMEK EN BÜYÜK CAHİLLİKTİR..veya art niyetlilik,şeytanlıktır..

Bana Kurandan hüküm olan Namazın hükümlerini kurandan verirmisiniz ?

Ayrıca kuran insana usulde öğretir ve buda gayet açıktır,hocalarınızın koyduğu ve mutlak kabul ettiğiniz bir çok usuller bile kendi aralarında makbul görülmemiş ve tefrikalaar yol açılmıştır..

Mesela örnek verin bize bu konuda ve unutmayın kimse benim hocam senin hocan demez Kul hata eder bunu dedik helede her fırsatta Ehli Sünnete tv lerde önceden hazırladığı bilgileri sunan birisine hazırlıklıs sorulan sorular ne güzel şimdi anlamışlardır ne olduğunu :)

yukardaki yazınızın içinde iki hoca arasındaki diyalogları vermiş ve bakın benim hocam senin hocanı döver veya ilmiyle alt edere gitmekte islama sığmayan bi anlayıştır.

Bu münazaradır siz olaylara bakış açınızdan dolayı böyle algılamışsınız , Alimlere ve Veli kullara hitapta bozuklukta aynıdır sayın La diyebilmek unutmayınsfhfgshsfhsgh

çünkü kuranın nuzullerine baltığımızda,yeri gelmiş rasuller bile yanılmışlardır...

Peygamberler hata eder bunun hikmetide gine kulların ders alması içindir...


Ayrıca minberde,mehir için yaptığı bi açıklamasında ömer ra.yanılınca bi yaşlı nine tarafından uyarılıyor ve ömer ra.vallahi ben yanıldım bu yaşlı ninede doğru söyledi diyor.işte islamdaki usul bu..

Elbette bu olucak müslüman yoksa her duyduğuna evet tamam demeyecek İşte Bayındır bu şekilde asıp kesiyordu tv lerde şimdi ona haddi bildirildi yani senin prof luğun sökmez Hakk karşısında dendi, İlahiyat prof ünvanı vermiş diye asıp kesmek olmaz Allahın ve Resulün emirleri ile dalga geçmek olmaz bu anlatılmış ona sadece :)

Tarikatlerdeki sohbetlerde böyle değil,dir şeyh yanılırsada bunda bi hikmet var diyeceksiniz deniliyor,..Abdulaziz bayındır velevki yanılsın olada bilir,çünkü ABDULAZİZ BAYINDIR GAVS,KUTUP,MÜCEDDİD,ŞEYH DEĞİL Kİ YANILMASIN...

Kaç kere Tarikat sohbetinde bulundunuz ben hemen her akşam bulunuyorum bu kelimeyi söyleyen biri olsa kalkar döverim ama bugüne kadar kimseyi dövmedim:) bu da mizahi oldu sakın yanlış anlamayın sonra işte Tarikatlarda adam dövüyorlar falan dersiniz mazallah....



Sizden ricam sorularıma cevap vermeniz lütfen okuyun ve cevap verin eğer yazacaksanız ...vesselam

bilinmez 21 Şubat 2012 17:05

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
E sizde bu tağut devlette yaşıyorsunuz , belki oy vermiyorsunuz ama askerlik yaptınız sanırım Tağutun askeri oldunuz ve şu an tağutun hükmü altındasınız ve onun sermayesi ile besleniyorsunuz madem tağut karşıtısınız neden bu tağut toplumda yaşıyor birde kalkıp laf ediyorsunuz.....? esedullahtan alıntı..

cevab..Esedullah abim,hiç bir peygamber yokturki tağuti bi düzende yaşamış olmasın.Yalnız peygamberler tağuti düzende yaşarken nasıl müslüman kalınırın örnekliğini,kendi yaşadıkları dönemde ve daha sonra gelecek olan insanlara örnek bi kuranı hayat yaşamış ve örneklemişlerdir.Bunun içindirki bir insanın müslüman olması için ilk yapacağı fiil[bütün amellerden önce],tağutu reddi yaşadığı zamana,çağa güncelelyip red edip daha sonra yoluna devam etsin..delil..nahl süresi 36...

Bende müslüman olduğum günden itibaren tağuti düzene hangi durumlarda itaat insanı MÜŞRİK-KAFİR yaparı peygamberin pıratiği olan kuranın beyanıyla tahlil edip öylede müslüman kalmaya çalışıyorum Allahın yardımıyla inşaallah..

Gelelim askerlik olayına evet askerlik tağuta kulluk ,tağuti bi sistem için ölmek ve öldürmek ve tağuti düzeni ayakta durduran islama göre küfür dür,delil nisa 76 bakın..

Ben askerlik yaptım,ama ozaman müslüman değildim.Yani kendini müslüman olarak tanımlayan bi ailem vardı,ama bu gün,geçmişe baktığımda bunun adı islam değil,atalarının geleneğini islam zannetmekti ve içinde islamın bazı ibadet ve ahlakı kurallarıyla beraber bir çok şirk ve küfürde barındıran bi yaşama biçimiydi..sanırım anlata bilmişim,ha öyle ölmüş olsaydım müşrik olarak ölürdüm,ben bu itikatteyim...yani islamda hem tağutu red edmiyecen ihemde tağutun ayakta kalması için savaşacan bunun hükmü nisa 76.olmaz mı...inananlar Allah yolunda ,kafirlerde tağut yolında savaşırlar...


Diğer soruların cevabınıda,bu konuyu aşınca cevaplarız inşaallah..



kamer34 21 Şubat 2012 20:17

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
Hayret birşey....
Düzenin avukatlığını yapan ilahiyatçılaraına bile tahammül edemiyorlar... Bayındır bir ulusal tvi kanalında tasavvuçuları adeta alt etti....

E sizde bu tağut devlette yaşıyorsunuz , belki oy vermiyorsunuz ama askerlik yaptınız sanırım Tağutun askeri oldunuz ve şu an tağutun hükmü altındasınız ve onun sermayesi ile besleniyorsunuz madem tağut karşıtısınız neden bu tağut toplumda yaşıyor birde kalkıp laf ediyorsunuz.....?
Alıntı...

Ya sayın abim siz islam ile ne zaman müşerref olmayı düşünüyorsunuz merak ediyorum... Peygamber (sav) nübüvetin 13 yılını tağuti sistemlerin hakim olduğu beldede yaşamıştır.... Siz bu sözlerinizi Peygambere hitabende kullanabiliyor musunuz...? Eğer cevabınız evet ise... siz... zerreyi mıskal...kadar... İslamı bilmiyorsunuz demektir...

Yok cevabınız hayır ise o halde böyle bir itihamı hiçbir müslamana yöneltemezsiniz.... Eğer siz peygamberin hayatını okumuş olsaydınız yukarıdaki cümleleri kullanmazdınız......Gerçi sizler menkibe okumaktan peygamberin hayatını okuyacak vaktiniz zaten yok ya.....

Siz İslamı anlamış olsaydınız hiç bir müslümanın tağutun askerliğini yapabileceğine inanmazdınız... Ama doğru şeyhleriniz sizi tağuti sistemlerle barışık yaşamaya din olarak aşıladılar... Zaten onlar hiçbir tağuti sitemlerle dertleri olmamıştırki...Tarih buna şahit....

Bu yukarıdaki her bir satırınıza sayfalar dolusu reddiye yazılması gerekir... Ama naifile....
İşte biz o yüzden diyoruz ki tasavvuf bir DİN’dir ve bu dinin islam ile uzaktan yakından alakası söz konusu değildir... Çünkü bu dinin temeli insan beynine dayanır....Eğer bu dinin islam ile alakası olsaydı ,bir müslümanın tağutun askerliğini yapabileceği,düşüncesi hasıl olmazdı....


Bana Kurandan hüküm olan Namazın hükümlerini kurandan verirmisiniz ?
Alıntı


Bakın Kuran dini bir bütün olarak değerlendirilir. Kuran dini denilince Kuran da tasvir edilen peygamber motifi dini tamamlar....Bunun içerisine kutbullahların yada sözüm ona seyyidlerin yada şeyhlerin dini karıştırılmaz...

Peygamberler hata eder bunun hikmetide gine kulların ders alması içindir...
alıntı

Peygamberler hata eder ama tasavvuf dinine göre evliyalar hata yapmazlar.. O evliyalarki MARS gezegeninde 250 ila 300 kişilik grupları hava arcı olmadan getirip dünyaya yerleştirebiliyorlar... Bu güce sahip evliyalar! Nasıl hata yapabilir ki....?
Tarikatlerdeki sohbetlerde böyle değil,dirşeyh yanılırsada bunda bi hikmet var diyeceksiniz deniliyor,..Abdulaziz bayındır velevki yanılsın olada bilir,çünkü ABDULAZİZ BAYINDIR GAVS,KUTUP,MÜCEDDİD,ŞEYH DEĞİL Kİ YANILMASIN...
La diyebilmek adlıüyeden alıntı

Cevap:

Kaç kere Tarikat sohbetinde bulundunuz ben hemen her akşam bulunuyorum bu kelimeyi söyleyen biri olsa kalkar döverim ama bugüne kadar kimseyi dövmedimbu da mizahi oldu sakın yanlış anlamayın sonra işte Tarikatlarda adam dövüyorlar falan dersiniz mazallah....

Esadullah beyden alıntı...

Esadullah bey siz her akşam tarikat sohbetlerinde bulunduğunuzu söylüyorsunuz fakat şuna emin siz tasavvufun t sini bilmiyorsunuz.... Daha evvelki yazılarımda da bir çok kez izah ettim yinede bir kaç cümleyle izah etmeye çalışayım...

Bakın kişi ben yahudi yada hıristiyanım derse bu dinin tüm düşünce ve yaşam şeklini benimsemiş demektir....Nasıl bu dinlerin temelini oluşturan bir takım düşünce ve ameller söz konusu ise tasavvuf dinininde kendine has düşünceleri ve amelleri vardır...

Ben hem tarikatçıyım hemde vahdeti-vucud şirk olan rabıta (ki rabıtanın özü islamdır bunu unutmamak lazım) fenafillah ,enelhak daha birçok düşüncesini taşımıyorum diyemezsiniz....

Tasavvuf büyüklerin şirkleri başlıklı yazımda onların kendi kitaplarında nasıl şirkler işlediklerini ortaya koydum ve devam edecektirde......Şu cümleleriniz enteresan.... Tarikatlarda adam dövüyorlar falan dersiniz mazallah.... :) Ya güzel abim bir tarikatçının adam dövmesi yada bir tağuta baş kaldırısı olacak şeymi....? Bu mümkünmü....? Bunu rüyamda görsem inanmam...Çünkü müridlerin sinir damarları şeyhleri tarafından alınmış tağuti sistemlere kul köle yapılmıştır...Pardon yanlış oldu...Önce kendilerine sonra tağutlara.....

Peygamber( sav) önderimiz bir hadisinde şöyle buyurmuştur... mealen..
“Allah kıskançtır”
“Bende kıskancım”
“Sizde kıskanç olunuz.”

...Yok...Yok ....Ben almayayım...Bu din bana yaramaz... Benim Rabbim bana Din olarak İslamı uygun görmüş bende rabbimden razıyım..
İnşlAllah Rabbimde benden razı olur....

Selametle kalın.......

Medine-web 21 Şubat 2012 21:09

Cevap: A.Bayındırın Zor Anları:)
 
hayri hocam ne yaptın yaw


SAAT: 16:50

vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.2.6 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321