DilHun
İçimde bir asırlık bekleyiş var cümlesi içimde bir asırlık ağlayış var cümlesine dönüştü..
Dürttü içimdeki nârı, şimdi üstüm kan kırmızı.. Gömlek nar oldu gönül har...
Birgün gözlerimize süreriz gömleği, belki içimizdeki gözlerimiz açılır...
[Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...]