Tekil Mesaj gösterimi
Alt 15 Ocak 2011, 19:29   Mesaj No:46

kamer34

Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Selam:

Birkere şunu unutmamak lazım

Tevil etmek yada takkiye yapmak yada ikrah altında küfür sözü söylemek

Bunları çok iyi anlamak gerekir

Şu hususun iyi bilinmesi gerekir küfürde yada günah işlemede süreklilik olmaz.Helal ve haram hususlarıda da durum aynen böyledir.
Yahudilerin şöyle bir mantığı vardı, ben dünyada günah işliyorum bu doğru ama ben bu günahlarımın karşlığında cehennem de bir müddet cezamı çektikten sonra tekrar cennete gireceğim
diyorlardı.

Bu mantık şuan ismi islam olan toplumlarda da aynen böyledir,idda şu ben günahkar müslümanım cehennemde cezamı çektikten sonra cennete gireceğim demekteler.İşte bu mantık onları yukardaki söz edilen terimleri yanlış anlaşılmasına kadar götürmektedir.
Takkiye kafirlerin dinlerini kabul etme,onlar gibi yaşama,onların dini inanölarına iman etme anlamına gelmez.Müslüman şartlar ne olursa olsun itikadını bozabilecek söz ve fillerden uzak durmak durumdadır.

Takkiye eğer şudur deniliyorsa müslüman itikadını bozacak söz ve fiilleri işlmeden kendi müslüman kimlğini şartlar gereği saklayabilir denilirse bu analyışta bir sakınca yoktur kanısındayım,takkiyede bu demektir.

Tıbkı mekkede bazı müminlerin durumu gibi aile açısından zayıf olan müslümanlar rivayetlere göre üç yıl kimkliklerini gizli tutmuşlardır.

Fakat bir tek rivayet görmedimki bu kimliklerini gizleyeyen bu miminlerin putperestlerin putlarına saygı duyduğunu onların dinine göre amel ettiklerini gösteren herhangi bir sahih haber yoktur.
Eğer mümin şartlar gereği canı tehlikede ise küfür sözü de söyleyebilir Ammar bin Yasir gibi

Fakat burası çok önemli hiç bir can tehlikesi yokken kalkıp hergün günah yada küfür sözü yada amelini işlerse kişi dinden çıkmış olur

Yani günah kuşıtıcı değil yada haram yemek hergün hergün değil sadece can tehlekisi olduğunda ve o an için geçerlidir bunun aksini düşünmek yahudiliktir.

Örnek verecek olursak domuz etini yemek dinimizce haramdır ancak Alllah eğer darda kalır iseniz haddi aşmadan domuz etinden yiyebilirsiniz diyor

Hergün putların önünde durup ona selam vererek saygınlığını,hatıra defterine putun gösterdiği yoldan ayrılmayacağını ifade edip bağlılğını,göstermek ikrah değil düpedüz puta tapmaktır.

Yahudileşmiş ve hala müslüman olduğunu söyleyen beyinler bugünde aynen şunu söylemetedirler biz bunların günah olduğunu biliyoruz

Bu günahlarımızın cezasını cehennem de sayılı günler çekerek sonra cennete gireceğiz.
Bu zırva düşünce kuran tarafından nasıl bir ifade ile anlatılıyor bir bakalım
""(Beni İsrail) dediler ki sayılı bir kaç gün müstesna,ateş bize dokunmayacaktır.
De ki onlara: Yoksa ALLAH katında bir sözmü aldınız?
Şayet öyle ise ALLAH mutlaka sözünü tutacaktır.
Yoksa siz ALLAH katında bilir bilmez konuşup duruyormusunuz""?

Cehennem hakkında böyle dediler kendilerini dünyada böyle avuttular

""Hayır herkim bir günah işlerse onun günahı
kendisini çepe çevre kuşatırsa işte o kimseler cehennemliktir.
onlar orada ebedi kalacaklardır""
bakara/80-81

İşte ayetlerin cevabı,siz hergün sabah akşam takkiye ede durun

Müslüman ancak günah yada küfür işlerse,anlık kuaşatıcı değil o da şu ayete kulak verir

""Ancak tövbe edenler,ıslah edenler ve (gerçeği) söyleyenler müstesna.
Ben; onların tevbelerini kabul ederim.Ve ben Tevvab,Rahim'im""
bakara/160
Alıntı ile Cevapla