Medineweb Forum/Huzur Adresi

Go Back   Medineweb Forum/Huzur Adresi > ..::.MEDİNEWEB FORUM GENEL.::. > Edebiyat > Makale ve Köşe Yazıları

Konu Kimliği: Konu Sahibi BEDİİ HAMİT,Açılış Tarihi:  12 Ocak 2011 (14:33), Konuya Son Cevap : 01 Nisan 2014 (02:45). Konuya 102 Mesaj yazıldı

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Değerlendirme: Değerlendirme: Toplam 1 oy almıştır,  ortalama Değerlendirmesi 5,00 puandır.
Alt 15 Ocak 2011, 16:34   Mesaj No:41
Medineweb Paylaşımcı Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:BEDİİ HAMİT isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 12750
Üyelik T.: 19 Eylül 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:HATAY
Yaş:68
Mesaj: 395
Konular: 20
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:60
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Alıntı:
Şimdi bu ayetlere bakalım
Bu ayetler hz Muhammed (sav) in nasıl hareket edecğini çok net açık anlatmaktadır.

1- onlara öğüt ver (cümleyi bakarmısınız emir var sen onlara anlat)
2- senin görevin yalnız öğüt vermektir. (onların iman edip etmemesi senin işin değil yada inkar etmeleri sen ilahi mesajı vermeye devam et_
3- sen onları inanmaya zorlayamasın (çok acayip bir vurgu ey muhammed sen ne yapıyorsun kollaraından tutup zorla inandırmayamı çalışyorun sen bunu yapamazsın sanane onların islamı girip girmemeleri)
4- insanların kusurlarını olgunlukla karşıla (yine emir var .onlar kabul etmiyor diye kızma sen allahın peygamberisin olgun ol ayetin bu cümlesinde onların küfürlerini görme buna göz yum anlamı çıkmaz bu anlamı verenlerin ki günümüzde verenler var ahirette iki elim yakasında olacak)
5- onları kendi haline bırak (ha seni dinlemiyorlar inkarmı ediyorlar sen onları bana bırak onlar aslında seni beni inkar ediyorlar)
6-bırak onalrın sonucu beklediği gibi sende bekle (bak yine emir sende bekle onlarda beklesin nasıl olsa ben size bir süre tanımışım o süre dolduğunda ben onların tahmin bile edemeycekleri bir azap ile azap edeceğim)

İşte bütün bunlar islam davetçilerinin yol haritasıdır.İSLAMIN HAREKET METODU RABBANİDİR dememdeki sebep bu ve buna benzer ayetlerdir.

İş te yol bu Allahın peygamberine öğrettiği yoldur abdülhamit 1 arkadaşım.

Evet olması gereken yol budur bu ayetlerdir. İtiraz eden kim ? Veya kim olabilir ?

Alıntı:

Parti kurmak haram olmasa gerek,haramlık onu kullanma şeklindedir


Yok eğer sen bizim meclisimize gelirken islami kimliğini eşikte bırakacaksın derseler.

Yok eğer sen tüm varlığını,şerefini,namusunu,izzetini,dinini hiçe sayarak

Atatürkün ve itaat terakicilerin (ergenkoncular) kurmuş olduları güya medeniyet dinine gireceksen gel

derlerlerse ki diyorlar,hakimiyeti kayıtsız şartsız,(cümleye bakın sanki ahzap suresi 36.ayet gibi) milletindir ilkesini kabul edeceksen gel derlerse,yok yok arkadaş ben gelmen.

SEN DE GEÇİCİ OLARAK TAKİYE İLE GEL KARDEŞ, GEL



KURANDA TAKİYE EDİLMESİNE İZİN VERİLEN AYETLER VAR. ŞARTLAR UYGUN OLDUĞUNDA AYET EMRİ İLE TAKİYE YAPILIR. SANMA Kİ HER TAKİYE BİR MÜNAFIKLIK ALEMETİDİR. ALLAHIN MÜSADESİDİR.


Alıntı:
Alıntı:
Abdulhamit 1´isimli üyeden alıntı
DÖRDÜNCÜ BARDAK SAF VE TEMİZ SU YOK ŞUAN

Dördüncü bardak saf temiz su yok şu an.Tercihini 3 bardak içinden yapacaksın. ve hemen Ölmemen için, Yani yaşaman için, dördüncü bardak suya kavuşman için 3 bardak su içinden en az kirli olanı içmekten başka çaren yok. Tabii saf, berrak Dördüncü bardak suyu unutmamak ve içmeye çabalamak muhakkak en iyisi olur.
Var arkadışm var 4. bardak islami esaslara dayalı bir hayat seçmektir.

Biz Allaha dayanır ve güvenirsek "Adam" gibi müslümanlar olursak sayımızın azlığı onları yenemyeğimiz anlamına gelmez
" Allah'ın izniyle nice az bir topluluk, daha çok topluluğa gâlip/üstün gelmiştir. Allah sabredenlerle beraberdir." (2/Bakara, 249)
Yeterki biz müslümlar zilleti seçmeyelim
Bakara 249 ayetinin gerçekleşmesi için somut bir örnek verebilir misiniz ?

4. bardak islami esaslara dayalı bir hayat seçmek ise bunu engelleyen tagut var karşınızda. NaSIL mücadele edilecek ? İlmi cihatla değil mi ? Ya olmazsa ? Fiili cihadı gerçekleştirmen şart.

Peki Fiiili cihadı gerçekleştirecek gücün var mı ?

Yani müslümanlar birlik mi ?

Sakın bana müslümanların birlik olduğunu , parçalanmamış olduğunu söyleme.

O halde aşagıda söylediğim sözlerin hiç mi önemi olmaz.

Düzen hak olmasa dahi, küfür düzeni olsa dahi, düzeni bu haliyle bir çırpıda hemencik kaldırmamız mümkün olamıyorsa, bu düzene de kayıtsız da kalamayız, hak olmasa da seçenekler arasından hakka en çok meyil eden, yoksa da en az meyil edeni seçmek, yine fitneyi en aza indirmek ve müslümanlara yardım etmek açısından en güzel bir islami davranış olacaktır.

__________________
EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK. NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 17:07   Mesaj No:42
Medineweb Paylaşımcı Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:BEDİİ HAMİT isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 12750
Üyelik T.: 19 Eylül 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:HATAY
Yaş:68
Mesaj: 395
Konular: 20
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:60
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Müslümanlardan kardeşim Ne kadar yazmak istiyorsan ,yazıyorsan da yaz, istediğin kadar da yaz. artık sizinle tartışmak istemiyorum.

Yazılanlar ortada okuyup değerlendirener değerlendirir.Sizin fikriniz ,ameliniz ve allaha hesabınız size benim ki de bana.

Haydi selamaleyküm,
__________________
EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK. NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 17:15   Mesaj No:43
Medineweb Paylaşımcı Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:BEDİİ HAMİT isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 12750
Üyelik T.: 19 Eylül 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:HATAY
Yaş:68
Mesaj: 395
Konular: 20
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:60
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Alıntı:
BU TÜR RED EDİŞMESİ GEREKEN İLK AŞAMALARI GÜNDEM YAPACAM..................

TARTIŞMAKTANDA ALLAHA SIĞINIRIM.................

SİZEDE SAYGI DUYUYORUM......................



Ben de size saygı duyorum Muhakkak benim görüşüm en doğrudur da demiyorum. Neticede Allah bilir. Fikri bir konuyu her zaman eğrisi ile doğrusu ile tartışmak iyidir. Belki de bu tartışmadan nasiplenecek beyinler olacaktır.

saygılar sundum
__________________
EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK. NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 18:16   Mesaj No:44
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Selam

BEDİİ HAMİT ARKADAŞ

Sizden istirham ediyorum bana salakmışım muamelesi yapmayıın lütfen

Okuduklarına anlamayan insanlar ancak salak insarlardır.

Benim takriben müslüman oluşum 20 seneyi bulmuştur ve ben 20 senedir gece gündüz okurum.

ben ideolijimi kulaktan dolma bilgilerle edinmedim ve size asla salak muamelesi de yapmadım.

Ben alim değilim ama salakta değilim

Üstüne basa basa bu fikirlerin ağa babası Necmettin Kerbakandır dedim, bu fikirleri eleştirirkende hiç kimseinin şahsına yönelik bir ithamda da bulunmadım

İlim kokmayan düşünceleri ancak ilim olmayan bir mantıkla cevaplanabileceğini bazı arkadaşlara anlatmaya çalıştım demekki ben DEĞİL onlar bunu anlamımışlar

İnşallah bizde bu arkadaşlar anlayana kadar onlara her türlü misal vererek anlatacağız taki Allah aramızda hükmüne verene kadar.

REDDİYE: Peygamber efendimizin kendi zamanında böyle partiler var mıydı ? Veya şöyle soralım. Peygamberimiz Parti kurmak isteseydi O Çağda kendi partisini kurabilir miydi ? Böyle bir yaklaşım o çağdaki insanlar için ne kadar uygun bir yaklaşım olurdu. Peygamber bu çağda yaşasaydı laik düzende oy kullanıp kullanmayacağı hakkında hiç birşey söylenemez. Vahye göre davranırdı. Belki oy kullanırdı veya kullanmazdı.

Eğer ki, Bu ülkede yaşıyorsak ve barış istiyorsak ve islami cihadı gereği yapamıyorsak bu sistemi kabul etmek zorundayız.... Eğer bu gibi konuları ( Oy kullanmak, askere gitmek vs ) Şirk gibi görürsek o zaman bize diğer bir farz çıkıyor ortaya.... hicret etmek...( Ayetle sabittir ) Yani islamla yönetilen Allahın kurallarıyla yönetilen bir ülkeye hicret etmek....
beddi hamit adlı üyeden alıntı


Benim bu cümlelerinize karşı vermiş olduğum yanıt aynen şu olmuştur.aşağıya kopyalıyorum


Hz peygamber dönemimde kuran Refah partisi yada AKP partsinin isminimi verecekti.Bu partiler kurulacak, bunlara islam adına oy verin yada oy vermeyin mi diye.Ona bakarsak o dönemde Amerikada yoktu,
viski de yoktu,laiklikte yoktu,sosyalizmde yoktu,İsrail devletide yoktu vs vs o dönemde bunlar yok,şimdi bunlar vardır,öyleyse biz viski içebilir bu yeni sistemlere de tabi olabiliriz mi diyeceğiz.

Demiştim bu tarz mahalle arasında kuran sünnetten bi haber insanların kendi aralarında konuştakları şeyler bunlar bu düşüncelerin hiç islami dayanağı yoktur.

Kuran bize isimleri değil vaısfları bildirir o yüzden ayetlere dikkat edilecek olunursa,ayetler kim böyle yaparsa,
yada kim şöyle yaparsa genel hitap kullanır.Kuran uslübünün çağlar üstü olmasının özelliklerindendir bu hitap şekilleri.

Kuran bize temiz,arı,duru olan şeylerin özelliklerini verir.Ama bu özellikleri göremeyenler illaki bulanık necis olan sudan içmek istemekteler.Gerçi kuran necis sularında vasıflarını vermiştir.fakat mesele onu görebilmekte.
kamer34 adlı üyeden alıntı

Şimdi benmi sizi anlamamışım yoksa sizmi beni bir görelim bakalım.İlk satırlarınızda ki yazınızda diyorsunuz ki

Peygamber efendimiz zamanında böyle partiler yoktu

Siz kalkıp bugünki konjöktör gereği kurulan bu partiler o gün ile kıyaslanamaz diyorsunuz

Peygamber efedimiz de konjektör gereği bu çağda laik düzende parti kurar mıydı kurmazmıydı gibi bir

mantık içerisinde değerlendiremzsiniz diyorsunuz

En son cümleniz bir facia zaten

Eğer bu dönemde yaşasaydı vahye göre davranırdı (ki bu sözleriniz doğru) laik düzende belki parti kurardı

Belikide kurmazdı

BEDİİ HAMİT arkadaş doğrumu anlamışım yoksa yanlışmı

Bende cevaben böylesine saçma sapan bağlanmış bir basirete şu cümlelerle yanıtlamışım.

Kuran bize isimleri değil vaısfları bildirir o yüzden ayetlere dikkat edilecek olunursa,ayetler kim böyle yaparsa,
yada kim şöyle yaparsa genel hitap kullanır.Kuran uslübünün çağlar üstü olmasının özelliklerindendir bu hitap şekilleri.

Kuran bize temiz,arı,duru olan şeylerin özelliklerini verir.Ama bu özellikleri göremeyenler illaki bulanık necis olan sudan içmek istemekteler.Gerçi kuran necis sularında vasıflarını vermiştir.fakat mesele onu görebilmekte.
kamer34 adlı üyeden alıntı

Ben kendi sözlerimi tercüme edeyimde belki bazı arkadaşlar biraz rahat anlarlar.

Siz belki parti kurardı belki de parti kurmazdı diyorsunuz bu cümle belki kelimesi kullanılarak sanki peygamber

Efendimizin laik bir düzende Allah'ın değilde tağutların dini üzere and içebileceğini ihtimal dahilinde olduğunu vurgulamak için kullanılmışsınız.

Bende kulakların açık basiretlerin kapalı olduğu bazı anlayışlara aynen şöyle cevap vermişim

Allah'tan korkup Ppeygambere iftira atmamak lazım

Kuran bize bütün partilerin rejimlerin isimlerini vermez vasıflarını verir demişim

Devamla kuran bize temiz arı olanın vasıflarını verir bu vasıflar verilmişken halen basiretimiz kapalı bir şekilde

kalkıpta böylesine saçma sapan bir düşünce ile peygamber parti kurup tağuti bir düzende seçime gidebilir di

demek Allah'a peygamberine iftiradır bunun cezası çok ağırdır ben sizden davacıyım.Allah katında

İşte bunun için siz Allah'tan peygamberinden dahamı iyi biliyorsunuz dedim .

Allah Rasülünün parti kurmasına gerek yoktiki zaten kendisine buyur sen bizi yönet diyorlardı

Ama şartlı yönetim teklifi olduğu için peygamber değil Allah bunu red etti uzun anlatmıştım


ŞİMDİ KİM KİMİ ANLAYAMAMIŞ SÖYLERMİSİNİZ
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 18:57   Mesaj No:45
Medineweb Paylaşımcı Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:BEDİİ HAMİT isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 12750
Üyelik T.: 19 Eylül 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:HATAY
Yaş:68
Mesaj: 395
Konular: 20
Beğenildi:4
Beğendi:0
Takdirleri:60
Takdir Et:
Konu Bu  Üyemize Aittir!
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Alıntı:
BEDİİ HAMİT ARKADAŞ

Sizden istirham ediyorum bana salakmışım muamelesi yapmayıın lütfen

Okuduklarına anlamayan insanlar ancak salak insarlardır.

Benim takriben müslüman oluşum 20 seneyi bulmuştur ve ben 20 senedir gece gündüz okurum.

ben ideolijimi kulaktan dolma bilgilerle edinmedim ve size asla salak muamelesi de yapmadım.

Ben alim değilim ama salakta değilim
AMA ALİM GİBİ KONUŞUYORSUNUZ. Necmettin erbakandan bana ne ? Derdin o ise onu muhatap al.Peygamber efendimiz zamanında böyle partiler yoktu sözümü çarpıta çarpıta hala nasıl bir mesaj verdiğimi hala anlayamışsanız ...........

Alıntı:
Siz belki parti kurardı belki de parti kurmazdı diyorsunuz bu cümle belki kelimesi kullanılarak sanki peygamber

Efendimizin laik bir düzende Allah'ın değilde tağutların dini üzere and içebileceğini ihtimal dahilinde olduğunu vurgulamak için kullanılmışsınız.

Bende kulakların açık basiretlerin kapalı olduğu bazı anlayışlara aynen şöyle cevap vermişim

Allah'tan korkup Ppeygambere iftira atmamak lazım
EVET ALLAHTAN KORKALIM HEM NEBİYE VE HEM DE ALLAHA İFTİRA ATMAYALIM. VAHYE GÖRE HAREKET EDERDİ DEMEMDEKİ MAKSADIM BU İDİ ZATEN.

NE KADAR DA EMİN KONUŞUYORSUNUZ. ALLAHIN VE PEYGAMBERİN SÖZLERİNE TERCÜMANLIK EDİYORSUNUZ ADETA.

Alıntı:
şimdi kim kimi anlayamamış söylermisiniz
OKUYANLAR SÖYLESİN
__________________
EN BÜYÜK ALLAH BAŞKA BÜYÜK YOK. NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 19:29   Mesaj No:46
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Selam:

Birkere şunu unutmamak lazım

Tevil etmek yada takkiye yapmak yada ikrah altında küfür sözü söylemek

Bunları çok iyi anlamak gerekir

Şu hususun iyi bilinmesi gerekir küfürde yada günah işlemede süreklilik olmaz.Helal ve haram hususlarıda da durum aynen böyledir.
Yahudilerin şöyle bir mantığı vardı, ben dünyada günah işliyorum bu doğru ama ben bu günahlarımın karşlığında cehennem de bir müddet cezamı çektikten sonra tekrar cennete gireceğim
diyorlardı.

Bu mantık şuan ismi islam olan toplumlarda da aynen böyledir,idda şu ben günahkar müslümanım cehennemde cezamı çektikten sonra cennete gireceğim demekteler.İşte bu mantık onları yukardaki söz edilen terimleri yanlış anlaşılmasına kadar götürmektedir.
Takkiye kafirlerin dinlerini kabul etme,onlar gibi yaşama,onların dini inanölarına iman etme anlamına gelmez.Müslüman şartlar ne olursa olsun itikadını bozabilecek söz ve fillerden uzak durmak durumdadır.

Takkiye eğer şudur deniliyorsa müslüman itikadını bozacak söz ve fiilleri işlmeden kendi müslüman kimlğini şartlar gereği saklayabilir denilirse bu analyışta bir sakınca yoktur kanısındayım,takkiyede bu demektir.

Tıbkı mekkede bazı müminlerin durumu gibi aile açısından zayıf olan müslümanlar rivayetlere göre üç yıl kimkliklerini gizli tutmuşlardır.

Fakat bir tek rivayet görmedimki bu kimliklerini gizleyeyen bu miminlerin putperestlerin putlarına saygı duyduğunu onların dinine göre amel ettiklerini gösteren herhangi bir sahih haber yoktur.
Eğer mümin şartlar gereği canı tehlikede ise küfür sözü de söyleyebilir Ammar bin Yasir gibi

Fakat burası çok önemli hiç bir can tehlikesi yokken kalkıp hergün günah yada küfür sözü yada amelini işlerse kişi dinden çıkmış olur

Yani günah kuşıtıcı değil yada haram yemek hergün hergün değil sadece can tehlekisi olduğunda ve o an için geçerlidir bunun aksini düşünmek yahudiliktir.

Örnek verecek olursak domuz etini yemek dinimizce haramdır ancak Alllah eğer darda kalır iseniz haddi aşmadan domuz etinden yiyebilirsiniz diyor

Hergün putların önünde durup ona selam vererek saygınlığını,hatıra defterine putun gösterdiği yoldan ayrılmayacağını ifade edip bağlılğını,göstermek ikrah değil düpedüz puta tapmaktır.

Yahudileşmiş ve hala müslüman olduğunu söyleyen beyinler bugünde aynen şunu söylemetedirler biz bunların günah olduğunu biliyoruz

Bu günahlarımızın cezasını cehennem de sayılı günler çekerek sonra cennete gireceğiz.
Bu zırva düşünce kuran tarafından nasıl bir ifade ile anlatılıyor bir bakalım
""(Beni İsrail) dediler ki sayılı bir kaç gün müstesna,ateş bize dokunmayacaktır.
De ki onlara: Yoksa ALLAH katında bir sözmü aldınız?
Şayet öyle ise ALLAH mutlaka sözünü tutacaktır.
Yoksa siz ALLAH katında bilir bilmez konuşup duruyormusunuz""?

Cehennem hakkında böyle dediler kendilerini dünyada böyle avuttular

""Hayır herkim bir günah işlerse onun günahı
kendisini çepe çevre kuşatırsa işte o kimseler cehennemliktir.
onlar orada ebedi kalacaklardır""
bakara/80-81

İşte ayetlerin cevabı,siz hergün sabah akşam takkiye ede durun

Müslüman ancak günah yada küfür işlerse,anlık kuaşatıcı değil o da şu ayete kulak verir

""Ancak tövbe edenler,ıslah edenler ve (gerçeği) söyleyenler müstesna.
Ben; onların tevbelerini kabul ederim.Ve ben Tevvab,Rahim'im""
bakara/160
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 19:45   Mesaj No:47
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

selam

sözünüzü çarpıtmaktan haya ederim

REDDİYE: Peygamber efendimizin kendi zamanında böyle partiler var mıydı ? Veya şöyle soralım. Peygamberimiz Parti kurmak isteseydi O Çağda kendi partisini kurabilir miydi ? Böyle bir yaklaşım o çağdaki insanlar için ne kadar uygun bir yaklaşım olurdu. Peygamber bu çağda yaşasaydı laik düzende oy kullanıp kullanmayacağı hakkında hiç birşey söylenemez. Vahye göre davranırdı. Belki oy kullanırdı veya kullanmazdı.

sizin cümleniz burda buyrun

Belki oy kullanırdı veya kullanmazdı.

siz cümlenizi belki diye bitiryorsunuz demktirdiki oy kullanma ihtimali vardı anlamına gelmiyormu

vahye göre davranırdı sözünün doğruluğunu bende tasdik ettim zaten

hangi sözünüzü çarpıtmışım söylermisiniz
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 20:11   Mesaj No:48
Medineweb Acemi Üyesi
Avatar Otomotik
Durumu:ebuzer@34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13109
Üyelik T.: 30 Aralık 2010
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Mesaj: 28
Konular: 3
Beğenildi:0
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Selamun aleykum

Bu konular neden tartışma konusu olur bende bunu anlayamıyorum

Müslüman Allah'ın kendisine tayin ettiği yolu takip ederek onun helal ve haramlarını ceza kanunlarını

uygular böylece ona kulluğunu ifade eder.

Hüküm onun bize düşen bu hükümleri sağa sola çekmeden olduğu almak hayatımza aktarmaktır.

Ben şahsen şuna çok üzülüyorum bazı insanlar allahın şeriati ile hükmetmeyen kişilerede itaat edilebileceğini bile tartışma konusu yaparlar

Halbuki bunlar biz müslümanların olmazsa olmazları idi bir zamanlar,bütün olmazsa olmazlarımızı ayaklar altına aldık nerdeyse.

insanlar 60 yaşına kadar namaz kılmazlar sonra yaşlandıklarındada başlarlar geçmişteki 50 senin güya kaza namazlarını kılmaya.

Hani namaz biz müslümanların olmazsa olmazları arasında idi

Ya daha önce ölseydiniz allaha elli yılın hesabını nasıl verecektiniz.

Bunlar bu anlayışlar insanı çok üzüyor doğrusu
Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2011, 21:26   Mesaj No:49
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

Bakara 249 ayetinin gerçekleşmesi için somut bir örnek verebilir misiniz ?


249- Talut, ordusu ile birlikte sefere çıkınca askerlerine dedi ki; ;Allah sizi bir ırmak aracılığı ile sınavdan geçirecek. Kim bu ırmağın suyundan kana kana içerse benden değildir. Kim onun suyundan içmez de sadece bir avuç dolusu ile yetinirse o bendendir.

Askerlerin az bir kısmı dışında çoğu bu ırmaktan su içtiler. Bir süre sonra Talut, yanında kalan müminlerle birlikte o ırmağı geçince, askerlerin bir kısmı "Bugün bizim Calut ve ordusu ile başa çıkacak gücümüz yok." dediler. Fakat Allah'ın huzuruna çıkacaklarına kesinlikle inanmış olanlar "Allah'ın izni ile nice az sayılı topluluk, nice kalabalık topluluğu yenilgiye uğratmıştır."dediler. "Hiç kuşkusuz Allah, sabırlılarla beraberdir."


TALUT ordusuna Allah'sizi imtihan edecek size haber vereyim dedi.

TALUT ordusun biraz sonra bir nehiri karşıdan karşıya geçeceğiz dedi

Siz bu nehirden sadece bir avuç su içebilirsiniz.bundan fazlasını allah size yasakladı dedi

Bunun hikmeti şu olsa gerek

TALUT az sonra CALUTUN ordusu ile savaşa girecekti.yolculuk esnasında TALUT ordusunun içerisinde bulunan bazı askerlerin zaaflarını görmüş bu zaafları olanlarla mümin olanların saflarının ayrılması gereketiğini düşünmüştür. ALLAH ,TALUTA, yetki vererek askerlerin savaş meydanında döküleceklerine bu nehrin kenarında su imtihanı ile dökülsünler diye bildirmiştir.

bu islamın bütün çağlarda saflarını netleştirmek, ve calutlarla öyle mücadele edilmesine çok güzel örnektir.

biz bizden olmayan yöneticilerin saflarında yer alamayız onlarıda saflarımıza katamayız

imtihan olacakki bu saflar iyice netleşebilsin

TALUTUN safları her ne kadar azalmışsada sonuç itibarı ile netleşmiştir

Suyu bir avuç içip geçenler mümin suyu kana kana içenlerde kafir olmuşlarır


ben başka anlam çıkaramıyorum siz bu ayetten nasıl anlam çıkarıyorsunuz açıklarmısınız


müslümanlarin hepsi alim olmazlar

fakat hepsi alim gibi zeki alim gibi ferasetli olurlar

din yalnızca beş kuruş maaş alan din görevlerin tekelinde değildir

her müslüman ferd cenaze yıkayabilmeli cemaat namazı bayram namazı kıldırabilmelidir

her müslüman dinini çok iyi bilmeli yerine göre bir alim yerine göre bir mücahid olabilmeli

ama doğru ya müslamının ne ne işi var okumayla alimlikle mücahidlikle

o gitsin akşam kadar kahvehanelerde ıstakalara okey taşları dizsin

cumadaaaan cumaayada imam efendiye gelsin "lailaheillallah" diyerek günah çıkarsın

klavyem buzuldu yazıyı düzeltemiyurum özür

yazı böyle gelecek bazı tuşlar basmıyor
Alıntı ile Cevapla
Alt 16 Ocak 2011, 06:21   Mesaj No:50
Medineweb Sadık Üyesi
kamer34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Durumu:kamer34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Medine No : 13038
Üyelik T.: 14 Aralık 2010
Arkadaşları:9
Cinsiyet:
Memleket:istanbul
Yaş:54
Mesaj: 871
Konular: 41
Beğenildi:6
Beğendi:0
Takdirleri:10
Takdir Et:
Standart Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ?

وعلى اصبع تشهد الله على وحدة توفير الطاغوت حتى كتابة حرف واحد يؤكد الشهيد سيد قط


(Allah'ın birliğine şehadet eden parmağım


bir tağut un hükmünü onaylayan tek bir harf bile yazmayacaktır.)


""Şehid Seyyid Kutub""
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 24 Kişi okuyor. (0 Üye ve 24 Misafir)
 

Benzer Konular
Konu Başlıkları Konuyu Başlatan

Medineweb Ana Kategoriler

Cevaplar Son Mesajlar
Kaçak dil kullanmak EyMeN&TaLhA Makale ve Köşe Yazıları 2 19 Eylül 2017 23:25
Sosyal medya Araçlarıni Kullanmak Caiz midir?/Medineweb Mihrinaz Soru Cevap Arşivi 1 15 Eylül 2017 00:07
sınavlarda peruk kullanmak???? nermin Soru Cevap Arşivi 3 01 Mart 2010 16:21
Altın Kullanmak. MERVE DEMİR İslami Kavramlar 2 12 Mayıs 2009 01:10
Gebelikte grip aşısı yaptırmak tehlikeli midir ? Yoksa gerekli midir ? MERVE DEMİR Tıbb-ı Nebevi ve Alternatif Tıp Bilgileri 0 11 Nisan 2009 23:44

Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.kaabalive.net Bir Ayet Bir Hadis Bir Söz | www.medineweb.net Yeni Sayfa 1
.::.Bir Ayet-Kerime .::. .::.Bir Hadis-i Şerif .::. .::.Bir Vecize .::.
     

 

 Medineweb Sosyal Medya Gruplarımız:  Medineweb  Medineweb  Medineweb  Medineweb Medineweb     

  www.alemdarhost.com sunucularını Kullanıyoruz.