|
Konu Kimliği: Konu Sahibi BEDİİ HAMİT,Açılış Tarihi: 12 Ocak 2011 (14:33), Konuya Son Cevap : 01 Nisan 2014 (02:45). Konuya 102 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme: |
01 Nisan 2014, 02:37 | Mesaj No:101 |
Durumu: Medine No : 27674 Üyelik T.:
25 Nisan 2013 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? hangi partiye oy verdiyseniz verdiniz onemli degil. Bastiginiz muhurdeki evet yazisi EVET BEN MÜŞRİĞİM ANLAMINDAYDI. VE SİZ EVETLERİNİZLE BUNU TESCİLLEDİNİZ.
__________________ Müslüman olmak bütün otoriteleri reddedip sadece Allah'ın otoritesini kabul etmektir.. |
01 Nisan 2014, 02:41 | Mesaj No:102 |
Durumu: Medine No : 27674 Üyelik T.:
25 Nisan 2013 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? İslam'ın dışında bütün sistemler tağutîdir. Tağutların hükümlerine göre yönetilen bütün yerlerde yaşayan mü'minlerin, Allah'ın indirdiği hükümlerin galip gelmesi uğruna cihad etmeleri farz-ı ayndır. Şurası unutulmamalıdır ki, tağutun hükümlerine "evet" diyenler, Allah'ın dinine "hayır " demiş, küfretmiş durumundadırlar. Bunu ister bilerek, ister bilmeyerek yapsınlar durum asla değişmez. Çünkü bütün peygamberlerin insanlara; "Allah'a ibadet edin, tağuta kulluktan kaçının" diye tebliğat yaptıkları ayetlerle sabittir. Tağutun hükümlerini inkâr etmeyen ve tağutî güçlerle mücadele vermeyen kimse, ne kadar âlim olursa olsun, "müsteşrik" çizgisini asla geçemez. Hadislerle Kur’an Tefsiri, İbni Kesir, Çağrı Y. c. 2, s. 193-196..
__________________ Müslüman olmak bütün otoriteleri reddedip sadece Allah'ın otoritesini kabul etmektir.. |
01 Nisan 2014, 02:45 | Mesaj No:103 |
Durumu: Medine No : 27674 Üyelik T.:
25 Nisan 2013 | Cevap: Tagut düzende oy kullanmak şirk midir ? TC de ve diyer butun DEMOKRAT VE LAIK ULKELERDE siyasi partilere Oy vermek ŞİRK'dir. Tc de yasama eylemi demokrasi(halk iktidarı) denilen küfür sistemi ile yapılıyor: Yani insan- insan , insan toplum ,insan devlet vb ilişkileri düzenleyen kanunlar Kuran ve hadis kaynaklı Şeriat kanunları olmayıp mecliste milletvekillerinin oylaması ile yapıldığı kanunlar oluyor bu sistemde. (Bakınız anayasanın 7.maddesi) Ve her vatandaş aynı zamanda seçilen konumundadır. Şartların imkânsızlığı onu seçmeye itmiştir. Bu seçim sonucunda yapılan isimlendirmede bunun delilidir. Seçilenlere “MİLLETVEKİLİ” denir. Seç-men kendi yerine VEKİLİNİ parlamentoya yollamıştır. Şöyle söyleyebiliriz: (Demokratik seçimlere katılan) Her vatandaş seçtiği insanın mahiyetinde meclistedir. Cismen olmasa da sembolik olarak oradadır. Öyleyse her insan vekâlet verip kendine vekil tayin ettiği milletvekilinin her fiilinden (ŞİRKİNDEN) sorumludur ve ona ortaktır. Yetkili organların eliyle tagutlara (siyasi partilere) verilen iktidar yetkisiyle tagutlar Allah’ın haram kıldıklarını helal, helal kıldıklarını haram kılmaktadır ve oy verme eylemiyle bu hakkı onlara veren kişi seçmendir. Yoksa onların Allah 'in izin vermediği şeyleri dinde kendilerine meşru kılan ortakları mı var? Eğer o fasıl kelimesi (azabımın ertetenmesine dair ezelde geçen söz) olmasaydı aralarında hüküm verilir (işleri) bitirilirdi. Gerçekten zalimler için acı bir azap vardır. (Şura 21 ) Kanun koyma İLAHLIK özelliğidir, dini(şeriatı) belirlemek ilahlık özelliğidir. Ve bu yetki Allaha aittir. Yetkili organlar eliyle hakimiyeti (Kanun ,nizam belirleme yetkisini) bir beşer olan milletvekillerine vermek ŞİRKTİR(HAKİMİYETTE ORTAK KOŞMAKTIR). Müşrik: Allah’a uluhiyetinde veya rububiyetinde veya isimlerinde ‘şirk (ortak) koşan’ kimseye ‘MÜŞRİK’ denir. Rızık veren(ER-REZZAK) nasıl ki Allahın ismi ise, hüküm koyan ( EL-HAKİM) de Allah'ın özelliklerindendir.Ve Allahın isimlerini bir beşere vermek tevhidi (Allah'ın birlenmesini) bozar. Sonra emirden (olan) bir ŞERİAT ile seni vazifelendirdik; onun için sen o şeriata uy'da ilmi olmayanların arzularına uyma! (Casiye 18) Mekke ve diğer geçmiş kavimler de bulunan kavimler Allah'a ortak koştukları için müslüman değil müşrik olarak adlandırıldılar. “Gerçekten Tevrat'ı biz indirdik; bu kitap doğru yol kılavuzluğu ve ışık içerir. Gerek İslâm'a bağlı peygamber-ler ve gerekse Allah'a bağlı bilginler ile din adamları Al-lah'ın bu kitabının görevli koruyucuları ve doğruluğunun şahitleri sıfatı ile Yahudiler arasında buna göre hüküm verirler. Buna göre insanlardan değil, benden korkunuz da ayetlerimi bir kaç para karşılığında satmayınız. Kim Allah'ın indirdiği ayetlere göre hüküm vermez ise onlar KAFİRLERİN TA KENDİLERİDİR.”(Maide 44 ) Dar-un Nedve ve TBMM Dar-un Nedve: Allah’ın insanların hayatlarını yönlendirmedeki yetkilerini kısıtlayıp, kendilerinin oluşturdukları beşeri sistemlerle kanun koyan bir meclis ve aynı zamanda peygamberimizin getirdiği sisteme ters olan meclis. Kısacası günümüz meclislerinin (TBMM gibi) aynısı olan bir meclis. Hz. Peygamber (S.A.V)’in dedelerinden Kusayy bin Kilab Mekke’de yönetimi ele geçirince şehrin yönetimi için Kabe’nin karşısına yaptırdığı kendi evini kullanırdı. Bu evin ismi Dar’un-Nedve (kelime manası: Parlamento binası)idi. Mekke’nin başkanı Kusayy şehir devletiyle ilgili işlerin karalarını bu binada bazı Mekke liderleriyle birlikte alırdı. Sadece yönetim merkezi değildi Dar’un-Nedve, düğünler, savaş hazırlıkları, buluğ çağına eren kızlara elbise giydirme törenleri gibi işlerin apıldığı yerdi. Kısaca bütün sosyal ve siyasal hayatın merkeziydi. Kureyş liderleri gelip : Hz. Peygamber (S.A.V) Mekke’de tevhidi haykırırken Ebu cehil ve avanesi amcası Ebu Talib’e : ”Yeğenine söyle ne istiyor? Hasta mı? En iyi hekimleri getirelim. Evlenmek mi istiyor? En güzel kızlarımızı verelim. KRAL Ml OLMAK İSTİYOR ? BAŞIMIZA KRAL YAPALIM. Yeter ki ilahlarımıza küfretmesin.” Resulüllah(sav) içinden şöyle diyebilir di? (Haşa) ‘ Ben menata, hubele ve diğer putlara bir şey demem. Dille onlara sövmem.Kalben Allah ı tesbih ederim, dil ile onları ve beşeri sapkın sistemlerini överim.Başları, liderleri olurum. Namazı anlatır.Orucu anlatır.Yavaş yavaş onları tevhide çekerim ’EBU CEHİL BAŞLARINDA OLACAĞINA BEN OLURUM.(bu gün chp olucağına diyenler gibi) diyebilirdi. BÖYLE Mİ DEDİ RESULULLAH(sav) HAYIR! Hz. Peygamber (S.A.V.)'in cevabı kısa ve nettir: “Sağ elime güneşi sol elime ayı verseniz yinede DAVAMDAN VAZGEÇMEM.” Bu sözlerin bedeli üç yıl boyunca aç kalmaktı, küçük çocukların açlıktan ölmesiydi, sahabenin akla gelmeyecek işkencelere uğramasıydı. Ama hiçbir zaman Hz. Peygamber (S.A.V) aklından “Kureyşlilerin teklifini bir düşüneyim belki daha rahat tebliğ yaparım” veya Hz. Ebu Bekr ve Hz. Ömer gibi sahabeleri tekrar DAR’UN-NEDVE’ye göndereyim belki bir faydası olur” demedi ve düşünmedi. Çünkü biliyordu ki bunları söylemek onlardan olmaktı. Allah’ın kanunlarına karşı kanun koyanların yanında veya yönetim yerinde bir Müslüman asla olamazdı. Helal ve haram belirleme yetkisinin Allah’tan alınıp tağuti rejimlerin meclislerine (DAR'UN NEDVE, TBMM) vermek hiç kuşkusuz küfürdür, zulümdür, fısktır. İslamın hakimiyetinin sağlanması için izlenmesi gereken yolda herhangi bir beşerin önerdiği yolla değil RABBANİ YOLLA OLMALIDIR. Bu din nasıl ki Allah tarafından vahyolunduysa takip edilecek yolda RABBANİ olmalıdır. İSLAM = Allah'a teslimiyet dinidir. Parlementoya girelim ve onların arasına sızalım başa biz geçmezsek laikler geçecek diyenler pragmatistdir, akılcıdır. Onlar Allah yerine akıllarına, heva ve heveslerine TESLİM olmuşlardır. Ve kişi teslim olduğu varlığın dinindedir. /Alıntı
__________________ Müslüman olmak bütün otoriteleri reddedip sadece Allah'ın otoritesini kabul etmektir.. |
Konuyu Toplam 3 Kişi okuyor. (0 Üye ve 3 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
Kaçak dil kullanmak | EyMeN&TaLhA | Makale ve Köşe Yazıları | 2 | 19 Eylül 2017 23:25 |
Sosyal medya Araçlarıni Kullanmak Caiz midir?/Medineweb | Mihrinaz | Soru Cevap Arşivi | 1 | 15 Eylül 2017 00:07 |
sınavlarda peruk kullanmak???? | nermin | Soru Cevap Arşivi | 3 | 01 Mart 2010 16:21 |
Altın Kullanmak. | MERVE DEMİR | İslami Kavramlar | 2 | 12 Mayıs 2009 01:10 |
Gebelikte grip aşısı yaptırmak tehlikeli midir ? Yoksa gerekli midir ? | MERVE DEMİR | Tıbbı Nebevi ve Alternatif Tıp | 0 | 11 Nisan 2009 23:44 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|