|
Konu Kimliği: Konu Sahibi nurşen35,Açılış Tarihi: 31 Ekim 2017 (18:58), Konuya Son Cevap : 06 Kasım 2017 (09:26). Konuya 5 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
31 Ekim 2017, 18:58 | Mesaj No:1 |
Durumu: Medine No : 38944 Üyelik T.:
09 Şubat 2014 | Öğretmene Not Vereceklerini Duyan Öğrencilerin Yorumu Öğretmene Not Vereceklerini Duyan Öğrencilerin Yorumu Öğretmene not vereceklerini duyan öğrencilerin yorumu! Öğretmenlik mesleğinin geldiği son nokta!!! :( [ [Linkler Ziyaretçilere Kapalıdır.Giriş Yap Veya Üye Olmak için TIKLAYIN...] Performans sistemi ile birlikte, öğretmenlere veli ve öğrenciler not verecek. Bir meslek daha ne kadar ayaklar altına alınır
__________________ O (cc)’NA SIĞINMAK AYRICALIKTIR |
Konu Sahibi nurşen35 'in açmış olduğu son Konular Aşağıda Listelenmiştir | |||||
Konu | Forum | Son Mesaj Yazan | Cevaplar | Okunma | Son Mesaj Tarihi |
Gündem Korona Aşısı | Gündem/ Manşetler | Esma_Nur | 6 | 1483 | 10 Aralık 2020 12:20 |
DHBT Muhteşem Özetler | DHBT-Hazırlık/Notlar/Özetler | nurşen35 | 4 | 2249 | 08 Aralık 2020 18:40 |
Kıssaları Hayatımıza Taşıyalım | Kıssalar-Hikayeler-Nasihatler | nurşen35 | 1 | 963 | 08 Aralık 2020 17:46 |
TENKİD | Serbest Kürsü | nurşen35 | 0 | 850 | 08 Aralık 2020 12:44 |
Vitir Namazını Niye Kılıyoruz Biliyor musunuz... | Namaz-Abdest-Teyemmüm | nurşen35 | 0 | 978 | 04 Aralık 2020 13:56 |
31 Ekim 2017, 19:14 | Mesaj No:2 |
Medineweb Baş Editörü Durumu: Medine No : 14593 Üyelik T.:
15 Kasım 2011 |
Gerçekten performans belirlese tamamda.elle tutulur hiçbir yanı yok..Bakarmısıniz öğrencideki lakaytlığa...Ögretmenler ve çalısanlarda birbirini degerlendiriyor yanilmiyorsam degilmi nurşen hocam.. Rehber öğretmenin hicbir etkisini etkinligini gormedim bana onlarla ilgili sorular sormuş..Ne diyeyim..boş kabul etmiyor sistem... Saçmalık...
__________________ ~~~ Bilmediklerimi Ayaklarımın Altına Alsam Başım Göğe Ererdi ✒~ |
31 Ekim 2017, 20:02 | Mesaj No:3 | |
Durumu: Medine No : 38944 Üyelik T.:
09 Şubat 2014 | Alıntı:
Çok sevdikleri hocalarına fazla puan verip kendilerine yakın hissetmedikleri hocalara da düşük puan verilecektir. Şimdi adaletli bir uygulama mı, düşündürüyor insanı.. Puanlamanın amacı kapsamlı aslında her yönüyle talebeyle ilgilenen, dersi sabır ve sükunet içinde anlatan , saygı ve sevgi anlayışını benimseten, ahlaklı bireyler yetiştiren öğretmenin alacağı puan işte en yüksek puan olmalı. Fakat çocukların anladığı puanlama bu değil , onlar biraz kinini , biraz kızgınlığını , belkide nefretini kusabilmek için bu kozu kullanacaklardır
__________________ O (cc)’NA SIĞINMAK AYRICALIKTIR | |
31 Ekim 2017, 21:20 | Mesaj No:4 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 |
dün öğrencilerim de bana diyor anlaşma yapalım notlar karşılıklı ben bu haberi görmediğimden emin de olamadım çocukların dediği gerçek mi diye bazı illerde bu uygulanacak ama benim de kanaatim zevk için öğretmene kötü puan verileceği kısa süreli tecrübeme göre öğrenci daha fazlasını daha fazlasını istiyor yaptığın etkinliği bile eleştirebiliyorlar öğretmen ve öğrenci arasındaki çizgi korunmalı eğer atanmış olan öğretmen olsaydım çocukların böyle demesi beni korkutmazdı ben zaten işimi elimden geldiğince düzgün yaparım gerisi beni bağlamaz |
03 Kasım 2017, 20:22 | Mesaj No:5 |
Durumu: Medine No : 38944 Üyelik T.:
09 Şubat 2014 |
MEB, öğretmenleri değerlendirmek için okul müdürü, veli, öğrenci, diğer öğretmeni değerlendirmek üzere öğretmen, zümre öğretmeni ve özdeğerlendirme olmak üzere 6 ana başlıkta soru hazırladı. Bakanlık belirlenen soru ve kriterler için değerlendirme yapanlardan “çok azâ€dan “çok iyiâ€ye doğru 1’den 5’e kadar not vermesini istedi. İşte o formların ayrıntıları: Öğrencilere sorulacak * Öğretmenim dersin konularını çok iyi bilir. * Öğretmenim bizi milli ve manevi değerlerimize göre yetiştirir. * Öğretmenim bize davranışları ile örnek olur. * Öğretmenim bize değer verip sevgisini gösterir. * Beni sabırla dinler sorularımı cevaplandırır. * Öğretmenim Türkçeyi güzel ve anlaşılır biçimde kullanır. * Öğretmenim ders işlerken günlük yaşamdan örnekler verir. Velilere sorulacak * Çocuğumun başarılı olmasında destek olur. * Bizimle etkili iletişim kurar. * Eğitimi konusunda benimle işbirliğine hazırdır. * Çocuğuma not verirken adil ve objektif davranır. * Sınav sonuçları ile ilgili bilgi ve tavsiyeler verir. * Çocuğuma tutum ve davranışlarıyla örnek olur. Müdürlere sorulacak * Planları, çevresel imkânları ve maliyeti dikkate alarak hazırlar. * Sınıf disiplinini sağlar. * Yönetici ve meslektaşlarıyla etkili iletişim kurar. * Bilgi ve deneyimlerini meslektaşları ile paylaşır. * Görev ve sorumluluklarını zamanında yerine getirir. * Ders giriş çıkış saatine uyar. * Öğrencilerin milli ve manevi değerlere saygılı olarak yetişmelerine katkıda bulunur. * Kişisel bakımına özen gösterir. * Mesleki etik ilkelerine uygun davranır. Öğretmenlere sorulacak * Alanı ile ilgili konu ve kavramlara hâkimdir. * Alanın öğretim programını tüm ögeleriyle bilir. * Planları öğretim programına uygundur. * Tutum ve davranışlarıyla öğrencilere rol model olur.
__________________ O (cc)’NA SIĞINMAK AYRICALIKTIR |
06 Kasım 2017, 09:26 | Mesaj No:6 |
Durumu: Medine No : 58179 Üyelik T.:
15 Ekim 2017 | Bir yanda Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum diyen Hz.Ali Bir yanda ise Öğretmenlerine bu şekilde kötü istihdam da bulunan öğrenciler.. Çok yanlış bir sistem olmuş.! |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
öğrencilerin tarihi zaferi | EyMeN&TaLhA | İslami Haberler | 1 | 08 Nisan 2014 10:07 |
İbrahim İnecik yorumu ile... | Esma_Nur | Videolar/Slaytlar | 0 | 26 Ağustos 2013 11:14 |
Eşine saygı duyan 'aldatmıyor' | enderhafızım | Evlilik-Nikah Konuları | 0 | 12 Temmuz 2012 02:00 |
İmam'ın Rolü Çalınarak Öğretmene Verildi? | Zeynel Hadi | Makale ve Köşe Yazıları | 3 | 03 Kasım 2011 14:10 |
Babadan Öğretmene 10 Kasım Mektubu (SN. MEHMET PAMAK 'ın kaleminden ) | Arın | Serbest Kürsü | 0 | 11 Kasım 2008 17:34 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|