|
Konu Kimliği: Konu Sahibi bilinmez,Açılış Tarihi: 14 Ekim 2012 (14:05), Konuya Son Cevap : 19 Ekim 2012 (13:44). Konuya 55 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
16 Ekim 2012, 11:52 | Mesaj No:41 |
Durumu: Medine No : 20682 Üyelik T.:
08 Ekim 2012 | Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK..
Allah muaffakiyetinizi artırsın.
__________________ Hüzünle titreyen gönüle ince bir âh dokunur, Kalbi kırık olanın kalbine Allah dokunur... |
16 Ekim 2012, 13:16 | Mesaj No:42 |
Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK..
s.a. ferdi olarak güzel şeyler yapabilirsiniz.en mükemmel zikri,tilaveti,meal çalışması,tebliğ vb. faaliyetler yapabilirsiniz. ictimai olarak neye hizmet edecek. sizin dediğiniz sadece içe kapanıklıktır. arap coğrafyasında ezilen insanların feryadını dindirecek bir icraat nedir sizin gözünüzde? yıllarca islamla pekişmiş diyarlar kaybedilmiş ve oralar 2 yüzlü insanların egemenliği altında hüküm sürülmekte.oralara ulaşmamak vebal değilmi? diyeceksinki ben kendi yaşadığım diyarı önce muvahhidleştireceğim. en sevdiğiniz hocalarınız alimleriniz 12 eylülde 28 şubatta ictimai olarak neler yapabildiler anlatırmısınız diye sorunca nasıl cevab vericekler merak ediyorum ??? azınlık olak hükümet çoğunluğun içinden 10binlerce hocayı nasıl astı bunu oy boşluğundan muhalefet boşluğundan yararlanarak yapmadımı.çok açık değilmi. islamın galebesi için ikinci bir seçenerek her zaman bu ülkede tastamam olmasada nefes aldırmaya sebeb olmadımı? menderes demirel özal mükemmel müslüman muvahhid demeyebilirsiniz ama milli şefle kıyasla dahamı kötü icraatlar yaptılar? | |
16 Ekim 2012, 14:08 | Mesaj No:43 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK..
en sevdiğiniz hocalarınız alimleriniz 12 eylülde 28 şubatta ictimai olarak neler yapabildiler anlatırmısınız diye sorunca nasıl cevab vericekler merak ediyorum ???MEDİNEOODAN ALINTI.. CEVAP..ibrahim peygamberin yaptığını yaptılar.. NAHL 120...
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
16 Ekim 2012, 15:53 | Mesaj No:44 |
Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK..
s.a. ibrahim as. kendi zamanında suhuf alarak tek otorite oldu. allah cc nün resul tayin etmiş olduğu ilk ve tek hakikat (kendi zamanında). dikkat ederseniz put kırılma hadisesinde ben hastayım diye mazeret gösterip gitmediğinde bir taktiktik sergiledi. yani sizin putunuzada tağutunuzada deyip elin aldığı baltayla ulu orta parçalamadı. gitmesini bekledi (bu bir misal teşkil eder) mazeret beyan etti (bu mazeret tefsirlerde gayet güzel anlatılır) iş bitince ahali geldiğinde cevap vermeye başlamasında ki sözlerde gine gayet zarif ve seçici bir uslupla ifade edilmekte ki bu da tebliğde izlenmesi gereken metodda çok büyük önem teşkil eder. hz peygamber s.a.v. in zamanına dönersek nazil olunan ayeti celileler neden toplu nazil olmamış? yani bu dimağınızda soru işareti doğurmuyormu ? neden ? ahkam ayetleri neden yiğitlikleriyle nam olmuş hz hamza gibi hz ömer gibi hz ali gibi muhteşem şahsiyetlerin ilk zamanlarında hicretten önce nazil olmamış? cihad ayetleri nazil olduğunda peygamber islam devletinin temellerini atmış dünyevi bir dayanak (sayı çokluğu,özgürlük,kaynuka nadir kureyza gibi yahudi zenginlerinin karşısında imza attıracak derecede otorite sahibi olmuş halde) teşkil etmişken bu ayeti celileler nazil olmuş? ilk zamanlarda tağutların karşısına zırhla dikildiği zaman daha destansı bir hal alırdı.neden yapmamış? inzal tenzil kelimesi size neyi ifade ediyor bunu bir ifade edermisiniz. ayeti kerimeleri anlamak,sebebi nüzülüyle, belağatıyla ,sibakıyla ve bir çok ilimle daha sıhhatli manalara gelirken hz kurandan zahiri olarak okuduğunu birebir aktararak sunum yapmak eksik anlatımın ifadesidir.(cevap eksikliğinin) dikkatimi çektide 10 tane soru işaretinden 1 tane yada 2 taneye cevap yazdığınızı görüyorum. o konulara deyinmemeniz kabul mü redmi anlayamadım | |
16 Ekim 2012, 17:58 | Mesaj No:45 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK..
dikkatimi çektide 10 tane soru işaretinden 1 tane yada 2 taneye cevap yazdığınızı görüyorum. o konulara deyinmemeniz kabul mü redmi anlayamadım MEDİNEOO DAN ALINTI.. CEVAB...DİĞER SORULARIDA ÖNEM SIRASINA GÖRE CEVAPLAMAYA ÇALIŞACAM İNŞAALLAH..bi yandan çalışıyor bi yandanda münazara demeye,tebliğ yapmaya çalışıyorum...
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
16 Ekim 2012, 22:07 | Mesaj No:46 |
Durumu: Medine No : 2 Üyelik T.:
10 Nisan 2008 | Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK..
Kavgasız bir münazara izlemek güzel Tartışmalardan uzak kalma kararı almasa idim katılım sağlardım bakalım sonuç nereye varacak Hayırlısı olsun...
__________________ Sakın başkasının kölesi olma; çünkü ALLAH seni hür yaratmıştır . -İmam Ali- (a.s) |
17 Ekim 2012, 09:15 | Mesaj No:47 | |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK.. Alıntı:
kalan sorulara cevaplar gelecek inşaallah..
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... | |
17 Ekim 2012, 09:25 | Mesaj No:48 | |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK.. Alıntı:
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... | |
17 Ekim 2012, 15:33 | Mesaj No:49 |
Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK.. yitik sevda alıntı : Kavgasız bir münazara izlemek güzel Tartışmalardan uzak kalma kararı almasa idim katılım sağlardım bakalım sonuç nereye varacak Hayırlısı olsun... cevap: kavga etmeyi beceremiyorum.bebeykende hep dayak yerdim zaten :P alıntı bilinmez :cevab..mütedeyyinler dedikleriniz,muhafazakarları seçerken bunların hayatlarında neleri muhafaza eddiklerini bi sorgulama gibi bi düşünceleri olsaydı inanın Allahın dur dediği yeri çok iyi bilir ve durur onlarada velayetlerini vermezlerdi,çünkü muhafazakrlar soruyorum size ,neyi MUHAFAZA EDEBİLMİŞLERKİ...Bu ismle anılanlar hep bana bu sorgulamayı yapmamı çağrıştırır.. ... alıntı bilinmez: cevap kim gelirse gelsin hay olanın değil ölü olanın ilkelerine bağlı kalmak zorundadır...yani küfrü yok etmek için küfür işlenme hakkını Allah vermiş miki bu metod la çözüm aramayı aklediyorlar veya düşünüyorsunuz,bu çok korkunç bi metod.. s.a. dirseğinden itibaren kolunu makinaya kaptıran bir kazazedeyi düşünelim.doktorun karşısında 'madem dirsek gitti omuza kadar olan bölümüde sen kesiver'mi der. ben diyorum ki omuz ve dirsek arası bir protez için kafidir.aynı kolun işlevini yapacağını idda etmiyorum. yükü hafifletir diyorum.namazını kılarken diğer kolun üstüne atacak bir kol oluşur,secdeden kalkarken destek olur ,kötülüğe mani olurken vücuda kuvvet verir diyorum. ben protez istemem olacaksa orjinal kanlı canlı etli sinirli olsun. o dediğin kolu öyle istemem böyle istemem diyerek elde edeceğin tek yer rüya aleminde. 1900 lü yıllar bu ülkenin imansızlaştırlması için oynanan oyunların icraata geçildiği yıllar. (emevi abbasi selçuklu osmanlı sizin bakış açınızda iyisi kötüsü nasıl anlam ifade eder bilemem) kendi tabirinle söylüyeyim iman erozyonu diyorsunuz ya hani.işte o erozyonun uluslar arası arenada çizilmiş belirlenmiş ve coğrafyamızda tatbik ettirlmeye başlandığı dönemler. böyle bir dönem karanlık günlerin dönemidir.sanırım hem fikiriz bu kısımda? peygamber döneminde silah olarak nasıl ki kılıç kalkan kullanılıyorsa , parlamento olarak darun nedve , edebiyat sergisi olarak ukaz panayırı, araba için at ,uçak için deveyse günümüz şartlarında da içinde bulunduğumuz durum siyaseti gerektiriyor. bazukayla tezkere imzalayan c.başkanı varmı? adam halifeliğe aday yanında 3 metre bilmem ne füzesi.kabul görürmü. demekki kaba kuvvet le olmaz bu iş çünkü yeterli ekipman yok. artık siyaset bulaşmış beyenmesekte beyensekte böyle kabul etmemiz lazım.(açıkçası partizan yönetimi siyaseti bende sevmiyorum).daha fiziki bir oluşum varsa söyle lütfen.(ama muvahhidleşen rabbani bir dünya duası ve arzusu deme onu bende diyorum.) bilinmez alıntı:bilalin efendisine takadi neydi tek başına,aliaimran 139,GERÇEKTEN İMAN ETMİŞSENİZ DEĞİL MİYDİ,BU GÜNKİ TAKATSİZLİK İMAN EROZYONU DEĞİL Mİ,SİZ TAĞUTLARDAN TAĞUT BEYENMEYİ[SEÇMEYİ] takat edelim diyorsunuz..bu kabul görülmez bi metod varsa vahiyde ve vahiynin pıratiği olan rasulde deseteği buyrun cevap: peygamber s.a.v. vahye mazhar olduğu halde,cebarail as. ile görüştüğü halde kısacası bi'set ve tebliğle içiçeyken kuran ve resul örneği kendisi iken neden müşrik otoriteye mukabil ehli kitap bir memlekete habeşistana müslümanları gönderdi? 21.cüz de elif lam mim. ğulibetirrum...ilaahir. diye başlayan bir sure var.rum suresi. hzpeygamber ateşe tapan mecusi iranla ehli kitap (sonuçta gayri müslim,gayri muvahhid) olan bizans arasında yapılan mücadelede ehli kitap içinyani bizans için muzafferiyat kazanmalarını irade buyurmadımı ? hicret sonrası medinede yapılan anlaşmalar gereği yahudi olan kabilelerle savaş halinde birbirleriyle ittifak edeceklerine dair akitleşmedimiler ?
__________________ insanlar önceden iyilik yapar ve söylemezlerdi. sonra iyilik yapıp söylemeye başladılar... şimdi sadece söylüyorlar. | |
17 Ekim 2012, 20:18 | Mesaj No:50 |
Durumu: Medine No : 2 Üyelik T.:
10 Nisan 2008 | Cevap: ALLAHIN KiTABINA GÖRE YÖNETİLMEYEN DÜZENLERDE YAŞAMAK.. فسق F-S-K Fısk işlemek, Fasıklık yapmak, açıktan açığa günah işlemek, açıkça Allah’a itaatten çıkma gibi manaları ifade eder. İsyanın her türlüsü kastedilen fiil Küfürden daha umumi olup, küfür, münafıklık, sapkınlık, azgınlık gibi cümledeki yerine göre ayrı-ayrı manalara gelir. فَفَسَقَ(Kehf- 50) Allah’ın emrinden çıkmak فَسَقُواKüfretmek,inkar etmek (Yunus-33)(Secde-32) Açıkça günah işlemek,fasıklık etme.(İsra-16) تَفْسُقُونَİnkarcılık etmek (Ahkaf-20) فِسْقٌFasıklık etmek,isyankarlık yapmak:(Bakara-59)(Araf-163-165)(Ankebut-34) Küfretmek,inkarda bulunmak.(En’am-49) فِسْقًاSapıklık, Şirk (En'am-145) فُسُوقَAçıktan günah işleme (Bakara-197-282) فُسُوقٌİnkar, Sapıklık (Hucurat-7-11) فَاسِقٌAçıkça günah işleyen (yoldan çıkmış) (Hucurat-6) فَاسِقًاKafir, inkarcı (Secde-18) فَاسِقُونَKafirler, Sapıklar, Günahkarlar (Maide-49-59-81) (Tevbe-8) (Hadid-16-27) İsyankarlar açıkça günah işleyenler (Maide-47)(Nur-4)(Haşr-19) Münafıklar, iki yüzlüler (Tevbe-67) فَاسِقٖينَİnkarcılar (A’raf-102) (Neml-12) (Kasas-32) (Zuhruf-54) Münafıklar (Tevbe-53) Yozlaşmış açıkça günah işleyenler (Enbiya-74) Yoldan çıkmış (Zariyat-46) لَفَاسِقٖينَSapıklar, inkar edenler (Bakara-26) (Maide-25-26)(A’raf-145)(Haşr-5) Sapıklar, doğru yoldan çıkanlar (Maide-108) (Tevbe-24) Münafıklar (Saf-5) (Münafikun-6) Fasık Kavramın Kur'an bütünlüğünde ele aldığımızda Kâfirler, Sapkınlar, Günah İşleyenler, Yozlaşanlar, İnkarcılar, Münafıklar vb Allah'ın emir ve yasaklarından çıkan her türlü isyan demektir Ve sana, [ey Peygamber], hakikati ortaya koyan bu ilahî kelâmı, geçmiş vahiylerden bu/güne kalanı tasdik edici ve içinde hangi doğruların bulunduğunu belirleyici olarak indirdik. Öyleyse, [ey Peygamber,] geçmiş vahyin izleyicileri arasında Allah'ın indirdiklerine uygun olarak hüküm ver ve sana gelmiş olan hakikati terk ederek onların mesnetsiz görüşlerine uyma. Biz, her biriniz için [farklı] bir sistem ve [farklı] bir hayat tarzı belirledik. Eğer Allah dileseydi, hepinizi bir tek topluluk yapardı: ama indirdikleri aracılığıyla sizi sınamak için [başka türlü diledi]. O halde hayırlı işlerde yarışın! Hepinizin dönüşü Allah'adır; o zaman Allah, ayrılığa düştüğünüz şeyleri size gösterecektir. O halde, geçmiş vahyin mensupları arasında Allah'ın indirdiğine göre hükmet ve onların mesnetsiz görüşlerine uyma ve onlardan sakın ki Allah'ın sana indirdiğinin bir kısmından seni uzaklaştıramasınlar. Eğer onlar [Allah'ın buyruklarından] yüz çevirirlerse, bil ki bir kısım günahlarından dolayı onları [böylece] cezalandırmak, Allah'ın iradesi gereğidir: Unutma ki insanların çoğu gerçekten sapkındır. Yoksa onlar, cahiliye kanunu [ile yönetilmek] mi istiyorlar? Hâlbuki kalben mutmain olan insanlar için Allah'tan daha iyi kanun-koyucu olabilir mi? SİZ EY imana ermiş olanlar! Yahudileri ve Hıristiyanları dost edinmeyin: Onlar yalnızca birbirlerinin dostlarıdır. Ve hanginiz onları dost edinirse kesinlikle onlardan olur: Bilin ki Allah böyle zalimlere doğru yolu göstermez! (Maide/48-49-50-51) Ayetlerin nüzul sebebini incelediğimizde Zina ve Adam öldürme hususunda Allah resulüne müracaat eden geçmiş vahyin mensupları arasında İlahi kelamın özelliği olan önceki kitapları tasdik etme hakikati ile Allah'ın indirdiğine göre hükmedilmesi emredilmektedir. Kur’anın muhteşem yönü olan tüm insanlara ve asırlara hitabı çerçevesinde ele almaya çalışalım: Hukuki ihtilaflar gibi gözüken olay aslında hukuki yönü yanında Ahlaki anlamda hakk ve batılın ne olduğunu anlatmak adına hükümleri içermektedir. Allah nezdinde doğru ve yanlışın bir birinden ayırt edilerek Nübüvvet makamında olan Resulüne iletilmesi sonucu onun önüne getirilen her iki konuda karar vermesi İlahi kelamların hükmünün uygulanması emredilmektedir. Çünkü geçmiş vahyin izleyicilerinden Yahudileşenler İlahi kelamda geçen hükmü sınıf makam vb ayrımlara tabi tutarak tahrif etmiş ve kendi arzu ve istekleri doğrultusunda uygulamaya başlamışlardır. Bu sapkın anlayışları ile hükmedilmesi isteğine karşın Allah resulüne gereken emri bildirerek asl olan hüküm ile karar vermesini emretmektedir. Kur’an bütün vahiylerin en zirvesi olarak son peygamber Muhammed (s.a.a) bahşettiği şeriat ile tüm ilahi vahiylerin sonuncusu olarak insanların tüm asırlarda ihtiyacına hitap edecek dini tamamlamıştır. Kur’anın bu benzersiz mesajı geçmiş vahyin izleyicilerinden olup Kur’anın işaret ettiği hakikatler üzere inananlara da müjde vermektedir. Allah’a itaat teslim olma iman esasları çerçevesinde olan hakikatler. Cahiliyeden Allah’ın hükmüne geçiş safhaları: Dişiliğin öne geçmemesi için Örtünme emri ile kişiliği muhafaza emri başörtüsünden öte helal dairesinde kişilik karakter eğitimi. Kesin bilgiye dayanmayan esaslar üzere inşa edilen hükümleri kabul edenlere Allah’ın kesin hükümleri ile sağlam temeller üzere inşa edilmiş olan İlahi hükümler. Adalet ile hüküm verilmeyen cahiliye düzenlerine karşı İnsanlar arasında Adalet ile hüküm verilmesi emri. Allah Resulü Muhammed (s.a.a) cahiliye hükümlerine göre Mekke’nin en kültürlü ve soy itibari ile asil olan ‘’Amr ibn Hişama’’ (Ebu Cehil) yani cehaletin babası demesi aslında bir şey hakkında yeterli bilgiye sahip olmayıp hakikati gerektiği gibi kavrayamamasından ötürü idi. Kuran kesin bilgiye dayanmayan olayların hikmet boyutuna bakmayan ve sadece sonucu ile ilgilenen zihniyete ‘’Cahiliye Zihniyeti’’ derken bu düşüncelere ise ‘’Cahiliye Zannı’’ olarak adlandırır. Cahiliye Hükümleri sadece o asra münhasır olmayıp her asırda varlığını batıl ideolojiler üzerinden sürdürmektedir. Günümüzde Cahiliye hükümleri diyebileceğimiz Allah’ın kesin olan hükümleri üzere olan tüm anlayış ve yasalar Allah’ın hükümlerini görmemezlikten geliyor ve kendi icat ettikleri ile Kuran ve Ahireti yok sayarak insanlar üzerinde zorba anlayışlar ile hükmettikleri sistemler yok olmaya mahkumdur. Asrımızdaki fitne heva ve heveslerin azdırdığı toplumlar, ayakları baş başları ayak olarak gördükleri halde şaşkınlıklarını bilgisizliklerini kabul etmemektedirler. Bir Müslüman’ın bir gayri müslimin hayat tarzını taklit etmesi Kuranın onları dost edinmeyiniz hitabına girmektedir. Kısa ve öz olarak Ayetlerin vermek istediği genel mesaj: Allah’a ait olan ve hiçbir şüpheye mahal bırakmayacak derece muhkem olup yoruma dahi kapalı olan hükmü uygulamayan kişi eğer mazereti yoksa Kur’ana göre ‘’Fasıktır’’ ‘’Günahkârdır’’. Bunun yanında Allah’ın kesim hükmü dururken onun yerine başka bir hükmü getirmeye çalışan kişi ‘’Zalimdir’’ Allah’ın kesin hükümlerini ve ilahi vahyi kabul etmeyip red eden kişi inkârından ötürü ‘’Kâfir’’ olur… Maide 48 ve 51 Ayetlerin hükmü genel olup Müslümanlara açıkça hitap etmektedir. Yani burada geçmiş vahyin takipçileri üzerinden Ey Ümmeti Muhammed Yahudileşmeyen, Hıristiyanlaşmayın, Azgınlaşmayın aranızda Hüküm verir iken, Muhakeme akıl ve İlahi vahyin temel öğretilerinden yola çıkarak şu ayetin mesajı gereği hükmedin. Allah, size emanet edilen şeyleri mutlaka ehline vermenizi ve insanlar arasında hüküm verecek olursanız Adaletle hüküm vermenizi emrediyor. Allah size ne de güzel öğüt veriyor; zira Allah akıl sır ermez bir biçimde her şeyi işiten; her şeyi görendir. (Nisa-58) Allah’ın bizlere emanet ettiği şeyleri tüm uzuvlarımız olarak görmek gerekir. Bu emanetleri siyasi, sosyal, ahlaki vb tüm sorumluluk gerektiren alanlarda ehline vermemizi ve Adaletle hükmetmemizi emrediyor. Bu emir Mutlak bir emir olup tüm insanlığı bağlayan bir emirdir. Allah’ın hükümleri bu kadar açık iken günümüz ideolojilerinin kendi heva ve hevesleri uğrunda belirlemiş oldukları yasalar Allah’ın hükmü üzere hüküm koymaktır ve Allah’a ortak koşmaktır. Allah adaleti emrederken günümüz sistemleri para şan şöhret dayısı olanları kayırmak ile meşgul fakir ve mazlum isen bir simit dahi çalsan cezayı hak etmişsin ama dayın var ise bankaların tümünü de boşaltsan ceza almazsın… İş eleman alımında aynı adaletsizlik gözler önünde. Milyar dolarlar kazanan patron işçisini asgari ücret ile çalıştırmaktan gurur duymakta. Mülk yalnızca Allah’ındır hükmüne rağmen Mülk Putperestliği yapan Allah’ın hükmü üzere hüküm koymuş olmazmı? Allah'ın kadınlara bahşetmiş olduğu değeri, ayaklar altına alarak, sanat, magazin, flört, kadın hakları, gibi kadınları aşşağılıyan anlayış sahipleri onları yalnızca cazibe araçları olarak sunmaları Allah'ın hükümleri üzere hüküm koyma değilmidir? Allah'ın kesin hükümlerine rağmen, kendi rantlarını ve gelirlerini korumak adına hurafe ve bidatleri dinin özü gibi sunup, insanları sömüren anlayış sahipleri olan kesimler! Şefaat yetkisini kendilerine vererek, vesilede yalnızca aracı kılınması gereken ibadetler yerine beşer yönlerini koyanlar, Allah şah damarımızdan yakın iken kendilerini ilah yerine koyarak aracılık yapanlar Allah'ın hükümleri üzere hüküm koymuş olmuyorlar mı? Allah’ın kesin hükmü ile Mümin-Müslüman isminden daha güzel bir isim olmadığı hakikatine rağmen, a ve b isimlendirmeleri altında ayrımcılık yaparak, ırkçılık, fitneyi yayanlar Allah’ın hükmü üzere hüküm koymuş olmuyorlar mı? Bu ve benzeri beşeri ideolojilerini ayakta tutma anlayışında olan tüm kesimler Allah'ın hükmü üzere hüküm koymaya çalışan taife içerisine girerler. Allah’ın önünde eğilmeyen başları kendi önlerinde eğdirenler Kula kulluk yaptırmakta ve Allah'ın hükmüne meydan okumaktadırlar... MEVLÜT HÖNÜL MALAZGİRT (MEDİNE KARDEŞİMİZE CEVAP NİTELİĞİNDE ) Ülkemizdeki rejim ve rejim savunucuları Allah'ın hükmüne karşı Kemalist hükümler ile hükmetmektedirler. Bizler Allah'ın kelamı ve Resulünün öğretisinden mesul olduğumuz için yaşadığımız sistem içerisinde kendimizi muhafaza etmek ile mükellefiz gücümüzün yetmediği hususlarda Mesul değiliz...
__________________ Sakın başkasının kölesi olma; çünkü ALLAH seni hür yaratmıştır . -İmam Ali- (a.s) |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
Namazı Kuran'a Göre Kılıp Mirası Keyfine Göre Dağıtan Zalimdir | Mihrinaz | İlmihal Bölümü | 1 | 05 Ocak 2022 19:01 |
CENAB’I ALLAHIN Ayı Receb | vertyucek | Hafta'nın Konusu | 0 | 20 Nisan 2015 01:59 |
DEMOKRATiK DÜZENLERDE,PARTi KURUP PARÇALANMAK.. | bilinmez | Tevhid Ve Şirk Konuları | 7 | 10 Mayıs 2013 20:17 |
ALLAHIN AF KRİTERLERİ | AŞK'ÜL İSLAM | Kur'ân-ı Kerim Genel | 1 | 19 Mart 2013 20:00 |
ERGENEKON ALLAHIN İZNİ İLE KURULDU | esracık | Serbest Kürsü | 0 | 26 Mart 2010 18:37 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|