|
Konu Kimliği: Konu Sahibi mehmet akif2,Açılış Tarihi: 04 Aralık 2017 (22:11), Konuya Son Cevap : 14 Ocak 2020 (23:19). Konuya 39 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
28Haziran 2018, 00:59 | Mesaj No:11 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Morgem ( Tek sözcük) : Dil gelişiminde “tek sözcük” evresi olarak bilinen evredir. Bu evrede tüm çocuklar tek kelime ile birden çok şey anlatmak istemektedir. Kullanılan kelimenin herkes tarafından bilinen veya kabul edilen bir kelime olmasına gerek yoktur. Çocuk kendi oluşturduğu ses dizilerini de morgem olarak kullanabilir. Örnek; 2 yaşındaki İrem çok sevdiği köpeği kastederek “hav” demektedir |
09 Temmuz 2018, 15:11 | Mesaj No:13 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Drama:Sabit bir metin olmaksızın,katılımcıların doğaçlama olarak belirli rolleri canlandırdıkları bir tekniktir. Bilinen en eski öğretim tekniklerinden biri olması ve yaratıcı-empatik düşünceyi geliştirmesi bağlamında önem taşır. Dramanın, rol almaya nazaran tek sınırlılığı,öğrencileri kontrol etmenin güç oluşudur. (Sonuçta doğaçlama bir eylem söz konusu) Rol Alma ise; yine öğrencilerde yaratıcılık ve empatik düşünceyi geliştirmekle birlikte; sabit bir metin üzerinden oynanır. Bu sebeple,öğrencide sorumluluk,belli bir izleği takip edebilme gibi yetenekleri geliştirmesi de beklenmektedir. |
11 Temmuz 2018, 19:05 | Mesaj No:16 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | YAŞAM BOYU ÖĞRENME Yaşam Boyu Öğrenmede 3 Beceri Gelişir: Temel Beceriler Okuma, yazma, anlama, konuşma, öz bakım becerileri Düşünme Becerileri Yaratıcı Düşünme Yansıtıcı Düşünme Kişilik Özellikleri Girişken, yeniliklere açık, sosyal, marjinal Yaşam Boyu Öğrenmenin Ögeleri Süreklilik Doğumdan ölüme kadar. Yaratıcılık Özgünlük Kendi Kendine Öğrenme |
11 Temmuz 2018, 22:21 | Mesaj No:17 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Vee Diyagramı(Gowin) Ölçme değerlendirme aracıdır. Kavramları tespit ederken öğrencide var olan kavram yanılgılarının tespit edilmesinde bir araç olarak kullanılır. Bilginin nasıl öğrenileceğini, aynı zamanda bilginin nasıl yapılandırılacağını gösteren araçtır. V raporu olarakda bilinir. Öğrencilerine bilgilerini daha iyi organize etme, daha etkili bir biçimde araştırma yapma ve öğrenmelerini sağlamak için kullanılan ölçme değerlendirme uygulamasıdır. Daha çok Fen derslerinde kullanılır. Tek başına bir konuyu öğretmez.Çünkü aslında bir teknik değil, deney tekniğiyle beraber kullanılan bir araç gereçtir. |
12 Temmuz 2018, 16:01 | Mesaj No:18 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Beyin Eseri Beyin fırtınasına benzeyen bir tekniktir. Arasındaki farklar şunlardır. Beyin fırtınası kısadır.Beyin eseri uzun sürer. Beyin fırtınasında çok sayıda fikir, beyin eserinde ise her öğrenciden 3 fikir alınır. Beyin fırtınasında fikirler yorumlanmazken, beyin eserinde fikirler yorumlanıp, sınıflandırılır. Öğretmen üzerinde çelişkili düşünceler olan konuyu sınıfa açıklar. Öğrencilere 3 farklı renkte kağıt dağıtır.Her öğrenci konuyu düşünür ve 3 kartın hepsine farklı farklı bakış açılarını yazar. Kartlar toplanıp rastgele öğretmen masasının üzerine serilir. Öğrenciler sırayla masaya gelir kar çeker, okur ve yorumlar. Birbirine benzeyen görüşleri içeren kartlar sınıflandırılır. |
12 Temmuz 2018, 17:55 | Mesaj No:20 |
Durumu: Medine No : 13402 Üyelik T.:
25 Şubat 2011 | Sokrat Semineri Öğrenciler düzeylerinin üzerindeki yazılı bir metni inceler ve tartışırlar. Anlaşılması zor, üst düzey akademik bir konunun bir metin üzerinden tartışılmasını içerir. Analiz düzeyinde davranış kazandırılır. Değerlendirme hem süreç hem ürüne dönüktür. Kararlar bağlayıcıdır. Metinler; hak, adalet, insanlık, eşitlik metafiziksel olabilir. |
Konuyu Toplam 1 Kişi okuyor. (0 Üye ve 1 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
2018 ÖABT DİKAB "ÖNEMLİ BİLGİLER" | mehmet akif2 | KPSS Lisans DİKAB Alan | 6 | 27 Temmuz 2018 17:42 |
KPSS 2018 "COĞRAFYA ÖNEMLİ BİLGİLER" | mehmet akif2 | Coğrafya | 56 | 19 Temmuz 2018 17:38 |
KPSS EĞİTİM BİLİMLERİ "Bağlanma Kuramları" | mehmet akif2 | KPSS Eğitim Bilimleri | 3 | 01 Mart 2018 19:21 |
MEDİNEWEB EĞİTİM BİLİMLERİ "DÜŞÜNME BİÇİMLERİ" | mehmet akif2 | KPSS Eğitim Bilimleri | 11 | 01 Mart 2018 11:05 |
2017 KPSS LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ "HATIRLANAN SORULAR" | mehmet akif2 | KPSS-Çıkmış Sorular-Cevaplar | 12 | 22 Mayıs 2017 13:49 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|