|
Konu Kimliği: Konu Sahibi bilinmez,Açılış Tarihi: 21 Ağustos 2011 (13:43), Konuya Son Cevap : 23 Ağustos 2011 (21:13). Konuya 34 Mesaj yazıldı |
| LinkBack | Seçenekler | Değerlendirme |
22 Ağustos 2011, 22:43 | Mesaj No:21 |
Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı
Peki gündüzün yanları hangileri oluyo siz açıklayın bakalım..bu arada siz namaz kılarken sunnetleride kılıyormusunuz
| |
22 Ağustos 2011, 22:46 | Mesaj No:22 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı
HUD SÜRESİ...114- Gündüzün iki tarafında ve gecenin (gündüze) yakın saatlerinde namazı kıl. Şüphesiz iyilikler, kötülükleri giderir. Bu, öğüt alanlara bir öğüttür. BUNLARDA,SABAH[FECR diye geçer],öğlen vakti-ikindidede dahil[VUSTA DİYE GEÇER],VE AKŞAM[İŞA DİYE GEÇER] EVET VALLAHİ NAFİLE[SÜNNETLERİ] İBADETLERİDE YAPIYORUM....
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
22 Ağustos 2011, 23:14 | Mesaj No:23 | |
Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı Alıntı:
gündüze yakın saatler ifadesindeki ZÜLEF kelimesi ZÜLFE nin çoğuludur.arapçada çoğullarda 3 den başlarlar.yani 3 vakitten bahs etmiş olması lazım..geceden gündüze yakın vakitlerde akşam yatsı ve sabah namazlarını kılmıyormuyuz? gündüzün iki ucu kaldı geriye değilmi bunlarda öğlen ve ikindi namazları olarak 5 vakite tamamlanıyor..yani sadece taha suresi değil 5 vakit olduğunu gösteren beydavi den: İsra suresinin, (Güneşin kayması ânından, gecenin kararmasına kadar ve sabah vakti namaz kıl) mealindeki 78 ayet-i kerimenin aslında geçen, (Dülûk-üş şems) öğle ve ikindi, (Gasak-ıl leyl) akşam ve yatsı namazı, (Fecr) de sabah namazıdır Kaf suresinin, (Güneşin doğuşundan ve batışından önce ve gece Rabbini tesbih et) mealindeki 39 ve 40 ayet-i kerimesindeki, güneşin doğuşundan önceki sabah namazı, güneşin batışından önceki öğle ve ikindi namazı, geceki de akşam ve yatsı namazıdır ibni abbas dan : (Kur’an-ı kerimde beş vakit namazı bildiren ayet hangisi) diye suâl edildiğinde, şu mealdeki ayet-i kerimeyi okudu: (Akşama girerken, sabaha ererken, gündüzün sonunda ve öğle vaktinde Allahı tenzih edin!) [Rum 17,18] Akşama girerkenden maksat, akşam ve yatsı namazı, sabaha ererkendeki sabah namazı, gündüzün sonundaki, ikindi namazı, öğledeki de, öğle namazıdır (Celâleyn) Nur suresinin 58 ayet-i kerimesinde, (salât-ı fecr = sabah namazı) ve (salât-ı işâ = yatsı namazı) ifadesi açıkça geçmektedir Peygamber efendimiz, Bekara suresindeki, (Namazları ve vustâ namazını kılın) mealindeki 238 ayet-i kerimeyi açıklarken, (Vustâ namazı ikindi namazıdır) buyurdu (İAhmed) Bu ayet-i kerimede, (Namazları ve ikindi namazını kılın) buyuruluyor Arabî gramere göre, namazlar [salevât] denince, ikiden fazla namaz anlaşılır Çünkü iki namaz demek için, salevât [namazlar] değil, salâteyn [iki namaz] denilir İkindi namazı vustâ [orta] namaz olduğuna göre, ikindi hariç, öteki namazların sayısı iki olamaz, ikiden fazla olması gerekir Üç de olamaz Çünkü 4,6 gibi çift sayılı olmalı ki, ikindi namazı tam ortada olabilsin Yani ortadaki namaz ikindi olduğuna göre, ondan önce iki namaz, ondan sonra da iki namaz bulunduğu meydana çıkar Diğer ayetlerdeki namaz vakitleri de dikkate alınınca, namaz vakitlerinin beş olduğunda hiç şüphe kalmaz (H SVesikaları) bunlara ne diceksiniz bakalım..Allah namazlarınızı kabul etsin sünnetleri kılıyormusunuz diye sormamın sebebi sünnetleri uyguluyormusunuz diyeydi..yani sünnete ve hadise verdiğiniz önem için..kur!an elbette apaçık delillerledir ama peygamber efendimizin sünneti olmasa bir çok konuda anlayamazdık ve ibadetlerimiz eksik kalırdı..hz Muhammed ve sahabeler bile 5 vakit kılmışken sizin içinize şüphe düşüren nedir..Ku'an da geçmezmi peygamber size ne verdiyse alın diye..siz namaz vakitleri 3 olsaydı peygamberin bize bunu 5 olarak öğreteceğini mi düşünüyorsunuz? | ||
22 Ağustos 2011, 23:58 | Mesaj No:24 |
Medineweb Site Yöneticisi Durumu: Medine No : 1 Üyelik T.:
14Haziran 2007 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı
fecr hoca teknik anlamda dokunmuş ama kaale alınmamış. Arkadaşlar, 1-edillei şeryeriye dediğimiz 4 unsur dan birisini iptal ederseniz çıkmazlarda kol gezersiniz.islam başta kuran olmak üzere bu dört ana unsur üzerinde tatbikatı mümkündür.KURAN,SAHİH SÜNNET,İCMA,KIYAS. 2-kuran ana yasadır.sünnet bunun açılımıdır.icma alimlerin kuran ve sünnetten anladıkları ortak kararıdır.kıyas ilk iki delilde bulunmayan ve kurana uyarlanmaya çalışılan teferuatlardır. 3-kuranda 5 vakit geçmektedir.bunu rahmetli abdulhamit abi detaylı bi şekilde açmıştı.dileyen o konuya bakabilir. 4-5 vakit namaz,23 yıllık nubuvet hatayında tatbikat edilen,kuranca kontrol edilen,hiç bir insanın itiraz etmediği,nebi'den bizzat gördükleri mutevatir bir unsurun etrafında sinek vızıltısı gibi itirazların anlamı,ya cehallettir yada ard niyetliliktir. 6-cemii takdir ve tehir konusu,zorunlu hallerde bir ruhsat-kolaylıktır.zorunluluk-dayatma-farz değildir.yolculuklarda dileyen bu kolaylıklardan faydalanır dileyen azimeti seçip aynen uygular. 7-haram olması için,illa kuranda arayışa girerseniz,kuranda olmayan yüzlerce haramı helal edinmiş olursunuz.en önemlisi vahy gölgesinde,kontrolunda Resulullah ile tatbikatı yapılan,usvetul hasene olan,ona uyun emrine,o hevasından konuşmaz vahy kumandalıdır emrine,tamamen zıt düşersiniz ve bu imandan eder. 8- 4-5 yaşlarından itibaren kuran hadimi kesilen,ömrünü 7*24*365 ilim ile geçiren,abit,muttaki binlerce muhaddis,mufessir,fakih,muceddit alimlerimizden daha dahi olma iddiası ukalalıktan-haddini aşmaktan başka bir şey değildir. saygılar...
__________________ Büyükler fikirleri,Ortalar olayları,Küçükler kişileri tartışır. |
23 Ağustos 2011, 00:21 | Mesaj No:25 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı
abdulmelik hoca YOLCULUK ESNASINDA,NAMAZI CEM DEĞİL,KISALTMAYA RUHSAT VARDIR,VE EDİLLEYİŞERRİYENİN İLK BASAMAĞI KURANDIR KURANDADA ,yolculukta savaşta kısaltın diyor siz ise YOK YOLCULUKTA CEM EDE BİLİRSİNİZ DİYORSUNUZ,, Fecr hoca HANİFİ ULEMASI,sadece hacda cem edeblirsiniz diyor bunun dışındakini kabul etmezler diyor, o zaman HANİFİ ULEMASI SİZE GÖRE UKALALIK MI ETMİŞ... SİZE YAKIŞAN Bİ TAVIR MI BU SİZCE....
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
23 Ağustos 2011, 00:24 | Mesaj No:26 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı
NİKAP,arapçada ,çoğullar üçten başlar der ve kurana böyle yaklaşırsanız KURAN METEDOLOJİSİNE UYMAYAN Bİ YAKLAŞIM OLUR..VE SİZE SORUM ŞU, Namaz, Kur'an'a göre beş vakit ise yine Kur'an'a göre "...namaz, mü'minler üzerinde vakitleri belirlenmiş bir farzdır." 4/103 Vakitleri belirlenmiş 5 vakit namaz nasıl başka vakitlerle birleştirilebilir?SAVAŞTA BİLE KISATMA VAR BİRLEŞTİRME YOKKEN...
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
23 Ağustos 2011, 00:40 | Mesaj No:27 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı AYRICA SAYIN NİKAP HADİSEBAKIŞ VE YAKLAŞIMIMDA ŞU USULDEDİR... Hadis nakil etmedeki usul ne olmalı Müslüman olmak isteyen kişilerin vazifelerden birisi Dinin kaynaklarını öğrendiği kaynakları ehemmiyet sırasına göre düzenleyip peygamberin SÖZ VE FİİLLERİYLE ÇAKIŞMAMASI şartıyla muhafaza edilegelmiş olanların KURAN YANINDA UYGUN yerinin neresi olduğunu idrak etmesidir. Muhakkak ki kuran islamın ruhu ve özüdür ,kuranın MUHKEM ayetlerinde islamın anayasası konmuştur.. kuran islamın anyasası sünnet ise onun uygulamasıdır.müslüman şahsiyetler bu uygulamaya bizzat kanuna gösterdiği hassasiyeti göstermekle mükelleftir.. Müslümanlar hadislerin yanlış anlaşılmasından ve yerinden kullanılmayışından çektikleri kadar,UYDURMA HADİSLERDEN ÇEKMEMİŞLERDİR.Bu durum öyle bi hal almıştırki artık bütün hadislere şüphe nazarıyla BAKANLAR VE MÜSLÜMANLARIN HADİSLERDEN KURTULMASINI temenni edenler türemiştir. Bu durum iki yönden yanlıştır.. 1.tarihi bir hakikatı görmemektir.Çünkü dünya muhammed bin abdullah tan başka hayatı inceden inceye gözden geçirilmiş ,bütün sözleri fiileri ,kabulleri sayılmış ve ayıklanmış bir insan tanımamıştır,yalnız bu hakikatleri görmek için kişi NAKİL YOLU OLAN KURANLA VE ARAŞTIRMAYA ARA VERMEDEN devam ederek doğruya ulaşabilir..BU GERÇEKLERDEN SONRA İNSANLAR NASIL Kİ BU SÖZ E FİİLERDEN YARARLANMAYI GÖREMEZLER.. 2.Sünnetin içinde erişilmesi güç yüce hikmet hazineleri vardır bu hazinelerden bazıları insanlardan birine nispet edilse o şahıs reformcu olarak bilinenlerin en büyüklerinden olurdu.pekala niyçin bu hazineler sahibinin istemediği ŞEKİLDE KULLANILIP İNSANLAR ONUN örnekliğinden ve HAYRINDAN MAHRUM BIRAKILSINLAR... Örneğin peygamberin AHLAK bölümünü incelerken ve çeşitli faziletler hakkında hadislerini incelerken akılımıza şu geldi,piskoloji ve eğitim uzmanlarından kalabalık bi ekip kurulsa ve onun getirdiği edep ve terbiye ye benzer bi EĞİTİM TARZI getire bilirlermiydi... Bununl birlikte sünnetle meşgul olmak çok zor ve MESULİYETİ GEREKTİREN BİR UĞRAŞTIR,Bu yüzden bu tür çalışmalarla islam ve müslümanlara faydalı olacak derecede şartlara HAYIZ OLMAYANLARIN ŞU BAKIMLARDAN ONUNLA MEŞGUL OLMAKTAN SAKINMALARI GEREKİR.Örneğin takvim yaprağı hadisçiliği yapmak faydadan çok zarar getirir. Kuran ilimlerini okumamış ve onları kavramamış birinin ,sünnetle işdigal etmesi doğru değildir.çünkü Kuran islamın anayasasıdır müslümana hak ve ödevlerini tam bir dikkat ile sınırlandıran,sorumluluklar yükleyen ve hayatında yapacağı ibadetleri koyan bir ibadeti DİĞER İBADETİNE ENGEL ÇIKARMIYACAK ŞEKİLDE TEVZİ EDEN ODUR.Bütün ibadetlerini hayattaki işine ve yerine mani olmayacak şekilde düzenleyen yine KURANDIR.. Kuran daki bu gerçekleri elde etmekten aciz olan bir kişi bu AÇIĞINI ASLA BAŞKA BİR ŞEYLE KAPATAMAZ,Kuranın dışında islamın öğrenilmesi ve sindirilmesi demek HER ŞEYİN BİRBİRİNE KARIŞMASI DEMEK OLACAĞINDAN bazen BÜYÜK ANLAŞILMAZLIKLARADA YOL AÇA BİLİR.Bunun için sahabenin önde gelenleri kuranın ilk başta kalplere yerleşmesi için,bu YOLU AÇIK BIRAKMAYA İTİNA GÖSTERMİŞLER VE ilk SIRAYI BAŞKA BİR ŞEYİN ALMAMASI İÇİN GAYRET SARF ETMİŞLERDİR. İBNİ abdilber Camiü beyanil ilmi ve fadlihi KİTABINDA ZİKRETTİĞİ SENEDLERLE,Şunu rivayet etmiştir.... cabir ,abdullah bin yesadan şöyle dediğini rivayet etmiştir..Aliyi şöyle derken işittim kendisinde kitab bulunan herkese ,gidip kitabını imha etmeye kararlıyım kendisi kitabından rucu ve imha edenler müstesna,çünkü insanlar rablerinin kitabını bırakıp alimlerinin kitabına tabi olduğu için HELAK OLMUŞLARDIR.. Kur an ilimlerini öğrenip anlama hususunda yeterli bilgiden sonra SÜNNETLERİ DOĞRU OLARAK ANLAMAK GELİR,sünnetleri anlamamış kimse dilini tutması ve anlamadığı hadisi rivayet etmemesi onun için daha hayırlıdır.Rivayet etteiği hadisin VURUDUNU YANİ RESULULLAHIN HANGİ OLAY ÜZERİNE KONUŞTUĞUNU bilmesi ve onun geniş araştırma yaparak sunması ve özelliklede kuranla çakıştırılmadan aktarılması gerekir ki faydalı olsun... Her hangi bi sözün hadis olup olmadığı KURANLA TAHLİL EDİLEREK VE KURANA UYMUYORSA VELEVKİ SENEDİ SAĞLAM denilsin kesinlikle itibar edilmemmelidir.ÇÜNKÜ SÜNNET KURANIN PRATİK HALİDİR... Sünnet,eskiden beri hadisleri ezberleyen ama bunlardan çok az bir kısmını ANLAYAN KİMSELERİN ELİNDE KALMIŞTIR,ÖRNEĞİN müslim sahihinde ,ömer ra nın ebu hureyreyi [kim lailahe illa allah] DERSE cennete girer hadisini rivayet eddiiğini duyunca hiddetlendiğini bildirir.hz ömerin böyle davranması ebu hureyreyi hadisi anlamayacağı birine rivayet ettiği içindir.islamın sadece DİL İŞLE SÖYLENEN BİR KELİME OLDUĞUNU VE BAŞKA bir şey gerekmediğini sanan birine söylediği için böyle davranmıştır böyle yanlış anlaşılacağını sezdiğinden dolayı HADİS SAHİHDE OLSA RİVAYET ETMEKTEN MEN ETMİŞTİR.Çünkü cahilin islamı tek bir kelimeye hasredip islamın ruhundan uzak olmasından o hadisisin O CAHİLE RİVAYET EDİL MEMESİ DAHA EVLADIR. Sünnetle çok meşgul olduğu halde sünneti anlayamamış kimselerin MÜSLÜMANLARI YÖNLENDİRMESİ ÇOK ZARARLIDIR.Bu gibi şahısların arasında,yerinde olmayan AHKAM VE DAR GÖRÜŞLER YAYILIR.Kuran ve sünnetin ruhuna aykırı bu tutumları,hadisleri anlayamamlarından gelmektedir.Bunların yanısıra islam önemli meselelerde kuranda zikredilen ve peygamber lisanıyla varid olan hükümler getirmiştir bu hükümlerin HEPSİ BİRBİRİNİ TASDİK EDEN BİR BÜTÜNDÜR EĞER Delillerden birinde diğerine aykırı bir şey ortaya çıkarsa hepsinin BÜTÜNLÜĞÜNÜ SAĞLAYINCAYA KADAR o delilin TEVİLİ ARAŞTIRILIR VEya sened bakımından kuranla çaışmayan tercih edilip diğeri red edilir.... insanlar kuranı terk edip hadislere gittiler,sonra hadisleri terk edip imamların sözlerine kulak vermeye başladılar,sonra imamların sözlerinide bırakıp,TAKLİDÇİLERİN YOLUNU TUTTULAR EN SONUNDA TAKLİDÇİLERİ VE KATI KURALCILARIDA BIRAKIP TAMAMEN CAHİLLERİN VE SAÇMALIKLARININ YOLUNU TUTTULAR, İslami düşüncenin böyle gelişmesi islam ve müslümanların omuzlarında bir vebaldir müslüman şahsiyetler için.... Bu körlüğün çıkış yolu kurana dönmemiz,onu akli ve ruhi hayatımızın an DİREĞİ YAPMAMIZLA OLACAKTIR,kuran ile YOĞRULDUKTAN SONRA SÜNNETE BAKAR,RESULULLAH SAV MİN hikmet,siret,ibadet,ahlak ve HÜKMÜNDEN FAYDALANIRIZ.Bu sebeble,kuranı iyi bilmeyen YAHUT RİVAYETLER HAKKINDA BİLGİSİ AZ OLUP,BU RİVAYETLERLE ARASINDAKİ MÜNASEBETLERİNİ göremeyen kimselerin SÜNNET HAKKINDA KONUŞMASI CAİZ OLMAZ.....
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
23 Ağustos 2011, 00:41 | Mesaj No:28 |
Durumu: Medine No : 13855 Üyelik T.:
22 Mayıs 2011 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı Hz. Enes (radıyallâhu anh) anlatıyor: "Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'a Mi'râc'a çıktığı gece elli vakit namaz farz kılındı. Sonra bu azaltılarak beşe indirildi. Sonra da şöyle hitap edildi: "Ey Muhammed! Artık, nezdimde (hüküm kesinleşmiştir), bu söz değiştirilmez. Bu beş vakit, (Rabbinin bir lüftu olarak on misliyle kabul edilerek) senin için elli vakit sayılacaktır." Buhârî, Bed'ül-Halk 6, Enbiya 22, 43, Menâkıbu'l-Ensâr 42; Müslim, İman 259, (162); Tirmizî, Salât 159, (213); Nesâî, Salât 1, (1, 217-223) Hz. Enes (radıyallâhu anh) anlatıyor: "Bir adam, Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'a: "Allah, kullarına kaç vakit namazı farz kıldı?" diye sordu. Aleyhissalâtu vesselâm: "AIIah, kullarIna beş vakit namazı farz kıldı" diye cevap verdi. Adam tekrar sordu: "Bunlardan önce veya sonra başka bir şey var mı?" "AIIah kullarına beş vakti -farz kıldı. " Bu cevap üzerine adam, bunlar üzerine hiçbir ilavede bulunmayacağına, onlardan herhangi bir eksiltme de yapmayacağına dair yemin etti. Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm): "Bu adam sözünde durursa mutlaka cennete girecektir!" buyurdu." Müslim, İman,10, (12); Tirmizî, Zekât 2, (619); Nesâi, Salât 4, (1, 228, 229) Bu metin Nesâî'dekidir. Bu rivayeti, Müslim ve Tirmizî, Kitâbu'I-İman'da mezkur, uzun bir hadis zımnında tahric ederler. Abdullah İbnu Fudâle, babası (Fudâle'den) naklen anlatıyor: "Resülullah (aleyhissalatu vesselam)'ın bana öğrettikleri arasında: "Beş vakit namaza devam edin!" emri de vardı. Ben: "Bu beş vakit, benim meşguliyetlerimin bulunduğu anlardır. Bana (bunların yerine geçecek) cami (kapsamlı) bir şey emret, öyle ki onu yaptım mı, benden beş vakit namaz borcunun yerine geçsin!" dedim. Bunun üzerine: "Öyleyse Asreyn'e devam et!" buyurdu. Bu kelime bizim dilimizde yoktu. Bu sebeple: "Asreyn nedir?" diye sordum. "Güneş doğmazdan önceki namazla güneş batmazdan önceki namaz" buyurdu." Ebü Dâvud, Salât 9, (428). Hz. Aişe (radıyallâhu anhâ) anlatıyor: "Allah namazı (ilk defa farz ettiği zaman iki rek'at olarak farz etmişti. Sonra onu hazer için (dörde) tamamladı. Yolcu namazı ilk farz edildiği şekilde sabit tutuldu." Buhârî, Salât 1, Taksîru's-Salât 5, Menâkıbu'l-Ensâr 47; Müslim, Salâtu'-Müsâfarî.n 2, (685); Muvatta, Kasru's-Salât 8, (1,146; Ebü Dâvud, Salât 270, (1198); Nesâî, Salât 3, (1, 225). İbnu Abbâs (radıyallâhu anhümâ) anlatıyor: "Allah, namazı peygamberinizin diliyle hazerde dört, seferde iki, korku halinde de dört rek'at olarak farz kılmıştır." Müslim, Salât 5, (687); Ebü Dâvud, Salât 287, (1247); Nesâî, Taksir 1, (3,118,119). |
23 Ağustos 2011, 00:47 | Mesaj No:29 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı
MUSABBİNUMEYR arkadaşım Allah kullarının 50 vakite güçleri yetemiyeceğini bilmiyorda PEYGAMBER Mİ uyarıyor Allahı....bu nasıl bi Allah tasavvuru güzel arkadaşım....ve size NİKAP ARKADAŞA SORDUĞUM SORUNUN AYNISINI SORSAM NE DERSİNİZ fikriniz ne olur... namaz,Kur'an'a göre beş vakit ise yine Kur'an'a göre "...namaz, mü'minler üzerinde vakitleri belirlenmiş bir farzdır." 4/103 Vakitleri belirlenmiş 5 vakit namaz nasıl başka vakitlerle birleştirilebilir?SAVAŞTA BİLE KISATMA VAR BİRLEŞTİRME YOKKEN...
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
23 Ağustos 2011, 00:51 | Mesaj No:30 |
Durumu: Medine No : 13966 Üyelik T.:
27Haziran 2011 | Cevap: Namazların cem i konusu ve teravih namazı
ve rabbimiz biz aramızda kuranı ayakta tutmadıkça bize rahmet edecekmi ahirette biraz düşünelim bizden önceki kitap ehli olanlar NEYLE YANLIŞA DÜŞTÜLER...ONLARDA TEVRAI VE İNCİLİ BIRAKIP[İÇİNDEKİ MUHKEMİYATI GÖZ ARDI] ederek kaybettiler....ve arkadaşlar bende şuan beş kılıyorum ama burda bi yanlışlık var diye düşünüyor ve bi sonuca ulaşmaya çalışıyorum Allahın yardımıyla....
__________________ önce yazdığım katılım yaptığım beğeni yaptığım paylaşımların arasında azda olsa kuran ve sünnete uygun olmayan düşünceler olabilir.Bunların bana sorulmadan dikkate alınmasından mesul değilim... ... |
Konuyu Toplam 2 Kişi okuyor. (0 Üye ve 2 Misafir) | |
Benzer Konular | ||||
Konu Başlıkları | Konuyu Başlatan | Medineweb Ana Kategoriler | Cevaplar | Son Mesajlar |
Teravih Namazı | vertyucek | Muhtelif Konular | 0 | 17Haziran 2015 03:21 |
Çocuklar ve Teravih Namazı! | enderhafızım | Namaz-Abdest-Teyemmüm | 0 | 04 Mart 2013 15:57 |
Teravih namazı yalnız kılınır mı? | NUR | Namaz-Abdest-Teyemmüm | 0 | 11 Nisan 2009 00:22 |
Teravih Namazı | NUR | Namaz-Abdest-Teyemmüm | 1 | 11 Nisan 2009 00:22 |
Teravih Namazı | MERVE DEMİR | Namaz-Abdest-Teyemmüm | 9 | 03 Eylül 2008 15:15 |
.::.Bir Ayet-Kerime .::. | .::.Bir Hadis-i Şerif .::. | .::.Bir Vecize .::. |
|